Παρασκευή 31 Μαΐου 2024

Είμαι 53 ετών και βρίσκομαι στο πικ της σεξουαλικότητάς μου, λέει η Πάντμα Λάκσμι


Η Πάντμα Λάκσμι δήλωσε ότι αισθάνεται πιο σέξι από ποτέ, τώρα στα 53 της χρόνια. Σε συνέντευξη που έδωσε για το Us Weekly, η Ινδή συγγραφέας και παρουσιάστρια, είπε, μεταξύ άλλων: «Κοιτάξτε, είμαι στο πικ της σεξουαλικότητάς μου» τονίζοντας ότι πλέον, δεν την νοιάζει αν θα τη σχολιάσουν αρνητικά για τις αποκαλυπτικές της εμφανίσεις.
Σε άλλο σημείο, η Λάκσμι πρόσθεσε ότι: «Ας το πούμε απλά, νιώθω υπέροχα γι' αυτό. Δεν με νοιάζει τι σκέφτεται ο καθένας. Δεν με νοιάζει ούτε καν τι σκέφτεται η μητέρα μου, εκτός αν το κάνει για να με στηρίξει».

Η ίδια υποστήριξε ότι υπήρξε μια περίοδος στη ζωή της όπου «ζούσε πραγματικά με το φόβο» για τις εμφανίσεις της. Όπως εξήγησε: «Προέρχομαι από μια πολύ συντηρητική οικογένεια της Νότιας Ινδίας. Φοβόμουν ότι ο παππούς μου θα έβλεπε αυτές τις φωτογραφίες του Helmut Newton. Αλλά είμαι απαλλαγμένη από όλα αυτά. Απλώς δεν ανταποκρίθηκα καθόλου στις προσδοκίες τους».


Εξάλλου, η Λάκσμι σημείωσε ότι είναι «τόσο απελευθερωτικό το να μην νοιάζεσαι τι λένε οι άλλοι». Αυτό φαίνεται άλλωστε και από τις φωτογραφίες που αναρτά στο Instagram της, με τους πάνω από 1,5 εκατομμύριο ακολούθους της. Η 53χρονη, ποζάρει με σέξι εμφανίσεις και μαγιό, χωρίς να τη νοιάζει πώς θα τη σχολιάσουν.


Σε ερώτηση σχετικά με το νόημα της ζωής, ξεκαθάρισε ότι: «Δεν έχει σημασία πόσο όμορφη είσαι, αν δεν είσαι άνετη, δεν θα δείχνεις όμορφη. Θέλω οι άνθρωποι να φτάσουν σε αυτά τα πράγματα, να τα φορέσουν, να νιώσουν καλά και στη συνέχεια να συνεχίσουν να κάνουν σημαντικά πράγματα στη ζωή, όπως να ερωτευτούν, να κάνουν τα έργα που θέλουν, να είναι με τα παιδιά τους, να χορεύουν μέχρι τα μεσάνυχτα».


Όσο για τα κιλά της, η Λάκσμι ανέφερε ότι είναι 35 κιλά περίπου παραπάνω από όσα ζύγιζε στα 23 της. Παρόλα αυτά, τόνισε ότι «αισθάνομαι πολύ πιο σέξι. Το λατρεύω. Δεν θα επέστρεφα σε εκείνο το σώμα».

Αναφερόμενη τέλος, στην ηλικία της, σχολίασε: «Μου αρέσει να λέω ότι είμαι 53 ετών. Και οι άνθρωποι λένε, 'Ω, δεν φαίνεσαι σαν να είσαι 53'. Κι εγώ λέω: "Όχι, έτσι μοιάζουν και τα 53"».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ