Παρασκευή 31 Μαΐου 2024

Συγκινεί η μητέρα της 21χρονης Έμμας - Συνάντησε τη γυναίκα που πήρε την καρδιά της


Συγκινεί η μητέρα της αδικοχαμένης Έμμας στην ανάρτηση που έκανε το πρωί της Παρασκευής (31/5), στην οποία αποκάλυψε ότι συναντήθηκε με τη λήπτρια καρδιάς της κόρης της.

Η 21χρονη φοιτήτρια σκοτώθηκε σε τροχαίο στη Θεσσαλονίκη τον Νοέμβριο του 2022 όταν παρασύρθηκε από όχημα που οδηγούσε νεαρός, ο οποίος την εγκατέλειψε αιμόφυρτη. Η άτυχη φοιτήτρια της Κτηνιατρικής Σχολής νοσηλεύτηκε πέντε μέρες στην εντατική του Νοσοκομείου Παπαγεωργίου, όπου τελικά άφησε την τελευταία πνοή της. Μετά την τραγική απώλεια, οι γονείς της αποφάσισαν να δωρίσουν τα οργάνά της.

Η μητέρα της μάλιστα, δεν μπόρεσε να κρύψει τη συγκίνησή της γράφοντας χαρακτηριστικά «σε ευχαριστώ που την κρατάς ζωντανή. Να την προσέχεις σαν τα μάτια σου!».


Η ανάρτηση:

Εμμα μου, αγάπη μου, ζωή μου, ανάσα μου .. χθες ξανάκουσα την καρδούλα σου να χτυπά δυνατά .. όπως τότε που την άκουσα πρώτη φορά στον υπέρηχο .. όπως τότε που σε αγκάλιαζα σφιχτά .. Η ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια σε λέξεις αλλα λέξη για να εκφράσει αυτό το συναίσθημα δεν υπάρχει !!

Σε ευχαριστώ εσένα ..γιατί μου έδωσες τη δυνατότητα να ξανακούσω την καρδιά της να χτυπάει δυνατά ..
να ξανανιωσω την ζεστή αγκαλιά της..

σε ευχαριστώ που την κρατάς ζωντανή ..

είμαι σίγουρη οτι εσένα επέλεξε η Εμμα για να πάρεις την καρδιά της … να την προσεχεις σαν τα μάτια σου!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ