Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

PREVIEW WRC 2013

Το WRC του 2013 ξεκινά τις επόμενες ώρες από τον παραδοσιακό του προορισμό, το Μόντε Κάρλο. Φέτος όμως αναμένεται να είναι μία πολύ ιδιαίτερη χρονιά καθώς πρωταθλητής δε θα είναι σε καμία περίπτωση ο Sebastien Loeb.

Ο Γάλλος εννέα φορές συνεχόμενος παγκόσμιος πρωταθλητής αποφάσισε ότι δε θέλει πλήρη εμπλοκή και θα κάνει μόνο τέσσερις αγώνες κυρίως για διασκέδαση. Θα είναι φυσικά στο Μόντε Κάρλο και στην Γαλλία, ενώ επίσης θα τον απολαύσουν οι θεατές σε Σουηδία και Αργεντινή. Έτσι η Citroen θα έχει πρώτο βιολί τον Mikko Hirvonen ο οποίος ανταποκρίθηκε εξαιρετικά στο ρόλο του 2ου οδηγού πέρυσι, φέτος όμως πρέπει να θυμηθεί τον εαυτό του στην Ford και να κατακτήσει τον τίτλο. Οτιδήποτε άλλο θα είναι αποτυχία για τον Φινλανδό ο οποίος έχει την εμπειρία, την ταχύτητα και βρίσκεται No1 οδηγός στην καλύτερη ομάδα του πρωταθλήματος.

Δίπλα στον Hirvonen θα βρίσκεται ο Dani Sordo ο οποίος αφού εξέλιξε το Mini Countryman της Prodrive και οδήγησε έναν αγώνα για την Ford επιστρέφει στην ομάδα που τον ανέδειξε. Ο Ισπανός είναι ένας από τους πλέον έμπειρους οδηγούς και θα πρέπει να μαζεύει βαθμούς για το πρωτάθλημα κατασκευαστών και βεβαίως να κόβει βαθμούς από τους υπόλοιπους διεκδικητές του τίτλου.

Η άλλη μεγάλη εξέλιξη για το WRC του 2013 είναι βεβαίως η είσοδος της VW με πλήρη μάλιστα εμπλοκή. Το Polo R WRC εξελίσσεται τον τελευταίο χρόνο συνέχεια τόσο από τον Carlos Sainz όσο και από τον Sebastien Ogier. Ο Γάλλος θα είναι σαφώς ο Νο1 οδηγός και αυτός που θα προσπαθήσει να κυνηγήσει τον τίτλο. Σίγουρα θα ήθελε να είναι και ο Loeb με πλήρη εμπλοκή. Το άλλο εργοστασιακό Polo θα οδηγεί ο Latvala ο οποίος έπραξε σωστά και άφησε την αβεβαιότητα της Ford για την σιγουριά της VW η οποία έχει ίσως το πιο γρήγορο δίδυμο του πρωταθλήματος.

Η Ford αποχώρησε σε εργοστασιακό επίπεδο αλλά τα χρήματα του Qatar και πιο συγκεκριμένα του Al-Attiyah επιτρέπουν την M-Sport του Malcolm Wilson να δηλώνει το “παρόν” με δύο Fiesta RS WRC σε όλο το θεσμό. Ο Ostberg θα είναι ο βασικός οδηγός ενώ πλάι του θα βρίσκεται ο Novikov ο οποίος πέρυσι αποδείχτηκε αρκετά γρήγορος. Επίσης θα υπάρχει και η Qatar World Rally Team με τον Neuville ο οποίος άφησε την Citroen Junior για να έχει πλήρη εμπλοκή και βεβαίως τον Al-Attiyah σε επιλεκτικούς αγώνες.

Μεγάλη απουσία θα είναι σαφέστατα αυτή του Petter Solberg. Ο Νορβηγός παγκόσμιος πρωταθλητής του 2003 δεν ήθελε να πληρώσει για ακόμα μία χρονιά και έμεινε εκτός πρωταθλήματος. Φήμες πάντως τον θέλουν να βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την Hyundai η οποία θα επιστρέψει στο θεσμό το 2014. Μακάρι.

Προγνωστικά
Το φετινό WRC αναμένεται να είναι άκρως ενδιαφέρον. Η Citroen και ο Hirvonen οφείλουν να κατακτήσουν και τους δύο τίτλους καθώς η M-Sport είναι αποδυναμωμένη και η VW συμμετέχει για πρώτη χρονιά με ένα νέο αυτοκίνητο. O Hirvonen είναι ταχύς παντού ενώ εξίσου γρήγορος και ακόμα γρηγορότερος στην άσφαλτο είναι ο Sordo. Η VW μπαίνει στο πρωτάθλημα χωρίς δηλώσεις εντυπωσιασμού. “Θέλουμε να καταφέρουμε να ανέβουμε στο βάθρο σε κάποιον αγώνα” δήλωσε ο Capito πριν το Μόντε Κάρλο. Ο Sainz και κυρίως ο Ogier όμως έχουν άλλη άποψη, απλά δε μας την λένε. Το Polo αναμένεται να είναι γρήγορο από την αρχή. Το πόσο θα το δούμε αρχικά στο Μόντε Κάρλο και στη Σουηδία αλλά σωστά συμπεράσματα θα δούμε μετά το Μεξικό και την Πορτογαλία. Η M-Sport με τον Ostberg θα είναι κοντά στην κορυφή καθώς το Fiesta αποδείχτηκε ταχύτατο πέρσι κερδίζοντας μάλιστα αγώνες. Σίγουρα ο Ostberg μπορεί να κυνηγήσει κάποια νίκη και θα παίξει το ρόλο του στο πρωτάθλημα των οδηγών.

Το High Octane θα καλύπτει και φέτος το WRC με αναλυτικό άρθρο μετά το τέλος κάθε αγώνα και ενημέρωση μέσα από τη σελίδα του στο Facebook. Stay with us!!

Περισσότερα στο highoctane.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ