Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

ΤΣΑΡΛΣ ΙΤΑΝΖ: "ΝΟΙΩΘΩ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ"

Στη ζωή ποτέ μην λες ποτέ… Κι αυτό το γνωρίζει πολύ καλά ο Charles Itandje. Το παραδέχθηκε άλλωστε περπατώντας στο χορτάρι της Τούμπας ως ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ.
 Λίγα λεπτά νωρίτερα είχε υπογράψει το συμβόλαιο συνεργασίας με τη νέα του ομάδα, ενώ πριν από σχεδόν δύο εβδομάδες είχε μπει στο ίδιο γήπεδο ως αντίπαλος του «Δικεφάλου»!

Ήταν 13 Ιανουαρίου του 2013 όταν ο Γάλλος τερματοφύλακας αγωνίστηκε για πέμπτη φορά στην καριέρα του ως αντίπαλος του ΠΑΟΚ. Έφυγε χωρίς να δεχθεί γκολ και στο μεσοδιάστημα προέκυψε η πρόταση από την ομάδα της Θεσσαλονίκης. «Οταν μου το ανέφερε ο μάνατζερ μου δεν σκέφτηκα ότι μπορώ να πω όχι. Υπήρχαν κάποιες άλλες προτάσεις από ομάδες της Τουρκίας, αλλά αμέσως είπα: πάμε στον ΠΑΟΚ!», εξήγησε μιλώντας στο paokfc.gr.

-Ποιες είναι οι πρώτες σου σκέψεις πατώντας στο χορτάρι της Τούμπας όντας πλέον ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ; 
«Νιώθω περήφανος! Γιατί, τα προηγούμενα τρία χρόνια πολεμούσα για να επιστρέψω σε σύλλογο με τόσο μεγάλο μέγεθος. Είναι απίστευτο συναίσθημα. Είμαι περήφανος, συγκινημένος. Είναι ενθουσιασμένος. Η ομάδα έχει μεγάλες φιλοδοξίες και φανταστικούς φιλάθλους. Δεν μπορώ να μιλήσω καν ακόμη, υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που περνούν από το μυαλό μου. Θέλω απλά να απολαύσω την στιγμή».

-Χρειάστηκε κάποιος να σε πείσει για αυτή μεταγραφή ή ήταν μια εύκολη απόφαση;

«Σε επίπεδο συναισθημάτων ήταν δύσκολο γιατί φεύγω από τον Ατρόμητο που μου έδωσε ώθηση στην καριέρα μου. Εκεί συνάντησα πολύ καλούς ανθρώπους που τους αποχωρίζομαι με συγκίνηση. Όμως όταν εμφανίστηκε ο ΠΑΟΚ, πήρα τον μάνατζερ μου και του είπα ότι δεν φαντάζομαι τον εαυτό μου στην Τουρκία ή σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα. Του είπα ότι θέλω να έρθω στον ΠΑΟΚ. Ήταν τελικά μια εξαιρετικά εύκολη απόφαση για μένα».

-Ως αντίπαλος του ΠΑΟΚ έχεις χτίσει μια καλή παράδοση στην Τούμπα… Πως είναι να έχεις αυτόν τον κόσμο απέναντι σου και πως περιμένεις να σε υποστηρίξουν τώρα;

«Ασφαλώς και το ξέρω! Συνήθως τις τελευταίες φορές είχα καλή απόδοση και καλά αποτελέσματα παίζοντας μπροστά στους φιλάθλους του ΠΑΟΚ. Στην ουσία δεν είναι κάτι διαφορετικό υπό την έννοια ότι δουλειά μου είναι να κάτω το καλύτερο για την ομάδα μου, για τους ανθρώπους που με εμπιστεύονται και την οικογένεια μου. Αυτό θα συνεχίσω να κάνω και τώρα, το καλύτερο δηλαδή για τους φιλάθλους που έρχονται στο γήπεδο για να δουν τους αγώνες μας. Είναι πολύ ωραίο να νοιώθεις ότι οι φίλαθλοι είναι εδώ για να σε υποστηρίξουν κάτω από οποισδήποτε συνθήκες. Ξέρω ότι είναι λατρεύουν φανατικά την ομάδα

-Στον Ατρόμητο είχες την ευκαιρία να συνεργαστείς με τον κ. Δώνη αλλά και τους ανθρώπους του τιμ που θα τους βρεις τώρα και στον ΠΑΟΚ. Θα τους δεις για πρώτη φορά ή έχεις μιλήσει μαζί τους;

«Θα τους συναντήσω αύριο στην προπόνηση. Χαίρομαι που θα είμαι ξανά μαζί τους. Σίγουρα η παρουσία τους θα με βοηθήσει να αισθανθώ βολικά ενσωματωθώ όσο πιο γρήγορα γίνεται στην ομάδα».

-Ποια πιστεύεις ότι θα είναι τα όνειρα σου πέφτοντας για ύπνο σήμερα το βράδυ; 

«Όπως είπα και πριν δεν τα παράτησα ποτέ. Σήμερα ήρθε η επιβράβευση μεγάλων κόπων, δύσκολων καταστάσεων και επίσης πολύ δουλειάς και αγάπης. Είμαι σίγουρος ότι θα σκεφτώ και θα θυμηθώ τις χαμένες φιλοδοξίες και ευκαιρίες στην αρχή της καριέρας μου και θα νιώσω ευτυχισμένος που αυτές οι φιλοδοξίες επανέρχονται στη ζωή μου μ’ αυτή τη μεταγραφή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ