Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ Ο ΒΟΥΚΙΤΣ

Η ΠΑΕ Π.Α.Ο.Κ. ανακοινώνει την απόκτηση του Zvonimir Vukić. Ο Σέρβος ποδοσφαιριστής υπέγραψε σήμερα συμβόλαιο συνεργασίας για τον επόμενο 1,5 χρόνο.

Ο Zvonimir Vukić, που θα φορά τη φανέλα με το Νο 9, μετά την υπογραφή του συμβολαίου δήλωσε στο paokfc.gr:

«Είμαι πολύ χαρούμενος που έχω υπογράψει στον ΠΑΟΚ. Είναι ένα μεγάλο κλαμπ με φανταστικούς φιλάθλους και έναν νέο ιδιοκτήτη, ο οποίος αγαπάει πάρα πολύ την ομάδα και θέλει να τη δει να πρωταγωνιστεί στο ελληνικό πρωτάθλημα και στην Ευρώπη.

Γνωρίζω ότι ΠΑΟΚ και Partizan έχουν αδερφικές σχέσεις και επιθυμώ να παίξω και στον ΠΑΟΚ το ίδιο καλά όπως έχω κάνει και με την Partizan τα προηγούμενα χρόνια. Σ’ όλους τους ποδοσφαιριστές τους αρέσει και θέλουν να αγωνίζονται σε ένα γεμάτο γήπεδο, όπως η Τούμπα, να αισθάνονται την ατμόσφαιρα που δημιουργούν σε κάθε αγώνα οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ. Ελπίζω οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ να με δουν με καλό μάτι, καθώς προέρχομαι από την Partizan στην οποία ήμουν και αρχηγός της, χωρίς αυτό να σημαίνει τίποτα. Πρέπει να φανώ αντάξιος μέσα στο γήπεδο. Ξέρω ότι πρέπει να δουλέψω σκληρά στις προπονήσεις για να είμαι έτοιμος και να ενσωματωθώ όσο πιο γρήγορα μπορώ στη νέα μου ομάδα».

Ο Zvonimir Vukić αμέσως μετά την υπογραφή του συμβολαίου του αναχώρησε από τη Θεσσαλονίκη, όπου θα επιστρέψει την Δευτέρα για να ενσωματωθεί στις αγωνιστικές υποχρεώσεις της ομάδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ