Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Η ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ ΤΣΙΜΤΣΙΛΗ ΔΕΙΧΝΕΙ... ΚΟΙΛΙΑ!

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή η οποία διανύει τον έκτο μήνα της εγκυμοσύνης της φωτογραφήθηκε για το περιοδικό «ΕΓΩ Weekly» και μίλησε για την προσμονή του παιδιού της.

«Η προσμονή της κόρης μου με κάνει να νιώθω υπέροχα, μοναδικά. Και όσο περνάει ο καιρός και τα σκιρτήματα στην κοιλιά μου είναι πιο έντονα, νιώθω υπέροχα. Όσο πιο έντονα είναι τα χαρακτηριστικά του παιδιού στον υπέρηχο, τόσο πιο καλά νιώθω» παραδέχτηκε η παρουσιάστρια του ΑΝΤ1.

Και συνέχισε: «Η προσμονή της μητρότητας είναι πολύ γλυκιά. Στην αρχή είχα άγχος, τώρα πια όχι. Πρόσφατα γέννησε μια φίλη μου. Πήγα στο μαιευτήριο και ήταν η πρώτη φορά που έβαλα τον εαυτό μου στη θέση της. Ήταν όμως και η πρώτη φορά που άρχισα να αναρωτιέμαι αν θα είμαι καλή μαμά, αν θα τα καταφέρω, στιγμιαίες σκέψεις. Αλλά μετά ήμουν καλά».

Μάλιστα, η Σταματίνα Τσιμτσιλή δήλωσε έτοιμη να κάνει μια μεγάλη οικογένεια.

«Προτίμηση δεν είχα, ήθελα να είναι ένα γερό μωράκι. Άλλωστε θέλω να κάνω δυο - τρία παιδάκια. Θέλω να κάνω μεγάλη οικογένεια. Όταν ο γιατρός μου είπε ότι θα κάνω κοριτσάκι, μου το είπε λίγο απότομα. Χάρηκα πάρα πολύ και σκέφτηκα πόσο τυχερή είναι η μαμά μου. Είχαμε πει με τον Θέμη ότι θα κινηθούμε παραδοσιακά. Αν είναι αγοράκι θα δίναμε το όνομα του μπαμπά του Θέμη που έφυγε πέρυσι και αν είναι κοριτσάκι το όνομα της μαμάς μου, γι αυτό λέω ότι είναι τυχερή. Ο Θέμης νομίζω ότι είναι γεννημένος μπαμπάς. Μου έλεγε τόσο ωραία λόγια. Γενικά είμαστε πολύ τυχεροί. Είναι υπέροχη όλη αυτή η περίοδος που ζω και πραγματικά νιώθω ευτυχισμένη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ