Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

Ο ΠΑΟΚ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΑ!

Η ΠΑΕ Π.Α.Ο.Κ. ανακοινώνει την επίτευξη συμφωνίας με την FC Sochaux-Montbéliard για τον δανεισμό του ποδοσφαιριστή Abdoul Razzagui Camara ως τις 30.06.2013, ενώ παράλληλα διατηρεί και το δικαίωμα απόκτησης του μετά τη λήξη του δανεισμού.

Μιλώντας στο paokfc.gr ο 23χρονος μεσοεπιθετικός (επέλεξε το Νο 90 για τη φανέλα) τόνισε τα εξής:  «Ξέρω πόσο μεγάλος σύλλογος είναι ο ΠΑΟΚ στην Ελλάδα. Αντιμετώπισα την πρόταση του ΠΑΟΚ ως μια συναρπαστική νέα εμπειρία για την καριέρα μου και είναι πραγματικά μεγάλη τιμή να φορέσω αυτή τη φανέλα. Ξέρω ποια είναι η δυναμική της νέας μου ομάδας στην Ελλάδα».

- Είχες εικόνα του ΠΑΟΚ; Από που συνέλεξες πληροφορίες;
«Τον παρακολούθησα στον αγώνα εναντίον της Tottenham για το Europa League. Είδα μια πολύ δυνατή και οργανωμένη ομάδα που ήξερε τι ήθελε στον αγωνιστικό χώρο και μου αποτυπώθηκε αυτή η εικόνα. Πολύ καλές πληροφορίες για τον σύλλογο και τους φιλάθλους, πήρα από τον Cedric Kante που έπαιξε στον Παναθηναϊκό και φέτος ήταν συμπαίκτης μου στη Sochaux. Για το Ελληνικό πρωτάθλημα ξέρω από εκείνον και είχα παρακολουθήσει λίγο την εποχή που έπαιζε ο Cisse στον Παναθηναϊκό».

- Πόσο εύκολη απόφαση ήταν να φύγεις από ένα από τα καλύτερα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα;
«Ο ΠΑΟΚ με προσέγγισε με πολύ επαγγελματικό τρόπο και αισθάνθηκα ότι πραγματικά με θέλουν στην ομάδα. Αναζητώ πάντα νέες εμπειρίες και προοπτικές για την καριέρα μου και είδα ότι εδώ έχω ότι χρειάζομαι επαγγελματικά».

- Ποιοί είναι οι προσωπικοί σου στόχοι σ’ αυτή τη νέα σελίδα στην καριέρα σου;

«Θέλω να προσθέσω κάτι καινούριο στην ομάδα μου, να μεταφέρω τα πράγματα που ξέρω στο ποδόσφαιρο και παράλληλα να προοδεύσω ο ίδιος ως ποδοσφαιριστής. Να μάθω καινούρια πράγματα. Ξέρω ότι ο ΠΑΟΚ έχει ήδη μια πολύ καλή ομάδα, ξέρω ότι έχουν τεθεί υψηλοί στόχοι και θέλω να βοηθήσω με όλη μου τη δύναμη για την επίτευξή τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ