Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Ο ΟΛΙΣΕ, Ο ΝΑΓΚΜΠΕ ΚΑΙ Ο ΠΑΟΚ

Ο Sekou Jabateh Oliseh είναι ο δεύτερος ποδοσφαιριστής από τη Λιβερία που θα φορέσει τη φανέλα του ΠΑΟΚ. Ο Joe Nagbe είχε έρθει στην Ελλάδα και στον ΠΑΟΚ το καλοκαίρι του 1997 (σε τρεις περιόδους με τον «Δικέφαλο» αγωνίστηκε σε 100 αγώνες) και είναι αυτός, που όπως αποκαλύπτει
στο paokfc.gr, ο Sekou Jabateh Oliseh θα τον μυήσει στα μυστικά της ασπρόμαυρης οικογένειας. Άλλωστε τον χαρακτηρίζει» μεγάλο αδερφό» δείχνοντας την εκτίμηση και τον σεβασμό που τρέφει για τον πρώην μέσο του ΠΑΟΚ.

-Ποιες είναι οι πρώτες σου εντυπώσεις από την ομάδα, την πόλη, μιας και για σένα ήταν μια ξαφνική απόφαση;

«Οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι πολύ καλές για τον ΠΑΟΚ, αλλά δεν είναι τωρινές. Έχουμε παίξει εναντίον του ΠΑΟΚ στο Europa League και πραγματικά θυμάμαι ότι έχουν μια πολύ δυνατή ομάδα. Δυνατή έδρα και ειλικρινά λατρεύω αυτό το κοινό. Είδα πολλά βίντεο και για μένα αυτός ο κόσμος είναι κίνητρο να αποδίδω καλά».

-Ποιο ήταν το κίνητρο για σένα να επιλέξεις τον ΠΑΟΚ για να συνεχίσεις την καριέρα σου;

«Μίλησα με τον ατζέντη μου εδώ και αρκετούς μήνες, επειδή δεν είχα τακτικές συμμετοχές στην CSKA και του είπα ότι θα ήθελα να βρω μια ομάδα που να μπορώ να δείξω τις δυνατότητες μου. Με ρώτησε πως θα μου φαινόταν να αγωνιστώ στην Ελλάδα και τον ΠΑΟΚ. Του απάντησα ότι ξέρω ότι είναι καλή ομάδα, είχα ήδη αγωνιστεί εναντίον τους σ’ ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι. Σκέφτηκα ότι είναι ένα πολύ ωραίο μέρος για να έρθω, με πολύ καλό καιρό επίσης, κάτι που δεν είχα στη Μόσχα. Σκέφτηκα και αποφάσισα ότι έπρεπε να έρθω».

-Έχεις κάποιους ανθρώπους με τους οποίους μίλησες για να πάρεις πληροφορίες για το Ελληνικό πρωτάθλημα και τον ΠΑΟΚ;

«Προσπάθησα να πάρω πληροφορίες από τον «μεγάλο μου αδερφό» όπως τον αποκαλώ, που έχει αγωνιστεί στον ΠΑΟΚ, ο Τζο Νάγκμπε. Είναι από την Λιβερία, έπαιξε στον ΠΑΟΚ κι όταν ο ατζέντης μου είπε ότι έκλεισε η συμφωνία με τον ΠΑΟΚ επικοινώνησα μαζί του, αλλά τον πέτυχα πολύ κουρασμένο και είπαμε ότι θα μιλήσουμε ξανά σήμερα για να μου δώσει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες».

- Τι θα έλεγες, πως θα παρουσιαζόσουν σήμερα στους φιλάθλους του ΠΑΟΚ;

«Καταρχήν είμαι ο Sekou Jabateh Oliseh που ήρθα από την CSKA Μόσχας για να αποτελέσω μέλος της οικογένειας του ΠΑΟΚ. Θα θελα να τους πω ότι θα κάνω τα πάντα για να αποδείξω την αξία μου και να βοηθήσω όσο μπορώ τον ΠΑΟΚ να παραμείνει στις υψηλές θέσεις. Ήρθα για να παίξω κι όχι να καθίσω στην άκρη, ήρθα για να δουλέψω σκληρά, να αλλάξω κάποια πράγματα. Θα κάνω το καλύτερο δυνατό, δεν είμαι τέλειος, αλλά θα κάνω το καλύτερο που μπορώ για να είναι οι φίλαθλοι χαρούμενοι, να είναι η ομάδα χαρούμενη. Θα πρέπει να δουλέψουμε όλοι μαζί καλά, καθώς το ποδόσφαιρο είναι ένα ομαδικό παιχνίδι, δεν είναι υπόθεση του ενός. Θα δουλέψουμε, λοιπόν, όλοι μαζί και η ομάδα θα τα πάει καλά φέτος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ