Ένα λάθος του Sebastien Ogier, ήταν αρκετό για να χαρίσει στον Sebastien Loeb την έκτη συνεχόμενη νίκη του στο Ράλλυ Αργεντινής. Ενώ όλα έδειχναν στην αρχή του τρίτου σκέλους, ότι το ενδιαφέρον θα περιοριζόταν στη μάχη για την 2η θέση της γενικής, ανάμεσα στους Mikko Hirvonen και Sebastien Loeb, ένα λάθος του επικεφαλής –και μάλιστα με διαφορά ασφαλείας- Sebastien Ogier, έφερε τα πάνω κάτω.
Συγκεκριμένα, ο νεαρός Γάλλος ξεκίνησε την πρώτη από τις τέσσερις ειδικές της ημέρας με διαφορά μεγαλύτερη των 40 δευτερολέπτων. Μάλιστα, αυτή είχε συνολικό μήκος 48 χιλιομέτρων, από τα 58 χλμ. που περιελάμβανε η τελευταία ημέρα του αγώνα. Εκεί, λοιπόν, σε μία κλειστή στροφή έστριψε πιο κλειστά από όσο έπρεπε με αποτέλεσμα να τουμπάρει.
Το DS3 μπορεί να επανήλθε στη θέση του, αλλά εκτός από το χρόνο που έχασε ο χρόνος, το αποτέλεσμα ήταν να μείνει χωρίς υδραυλικό σύστημα υποβοήθησης. Έτσι, στις τρεις εναπομείναντες ειδικές, ο Ogier όχι απλά έχασε την πρώτη θέση της γενικής, αλλά και την δεύτερη, καταλήγωντας τρίτος γενικής.
Έτσι, με αυτόν τον τρόπο σημείωσε την 3η του φετινή νίκη και την εκτη του συνεχόμενη στην Αργεντινή, όντας αήττητος από το 2004. Ο Γάλλος, που την Παρασκευή είχε δεχθεί ποινή χρόνου ενός λεπτού, δεν είχε πρόβλημα να ξεπεράσει σήμερα τον Mikko Hirvonen, αλλά και να τον διατηρήσει πίσω του. «Σίγουρα, δεν μπορούσα να πιστέψω ότι θα μπορούσα να διεκδικήσω τη νίκη σήμερα, αλλά είμαι πολύ ικανοποιημένος από το πως πήγαν τα πράγματα εχθές και σήμερα», είπε ο Γάλλος στο τέλος του αγώνα. Βέβαια, το ίδιο ικανοποιημένος δεν μπορεί να είναι ο Ogier.
Ο συμπατριώτης του Loeb, μπορεί να συνέχισε μετά την τούμπα του τον αγώνα, αλλά το γεγονός ότι μέχρι το τέλος δεν μεσολαβούσε ενδιάμεσο σέρβις δεν του επέτρεψε να επιδιορθώσει το σύστημα υποβοήθησης, με αποτέλεσμα στην τελευταία ειδική να χάσει ακόμα και τη δεύτερη θέση της γενικής. «Έκανα ότι μπορούσα, αλλά ήταν αδύνατο να οδηγήσω το αυτοκίνητο. Σίγουρα, αυτό που έκανε ήταν ηλίθιο», είπε απογοητευμένος ο Ogier.
Βέβαια, αυτός που ήταν ικανοποιημένος ήταν ο Mikko Hirvonen, ο οποίος αν και σε καμία περίπτωση δεν ήταν ικανοποιημένος από τις επιδόσεις ολόκληρο το τριήμερο, κατάφερε να τερματίσει δεύτερος αποκομίζοντας πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια. «Ήταν ένα περίεργο Σαββατοκύριακο. Σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, παλεύαμε να βρούμε την απαιτούμενη ταχύτητα. Όμως, στο τέλος είμαστε δεύτεροι και αυτό είναι καλό, αν και επιτεύχθηκε δύσκολα. Πρέπει να κερδίσουμε αγώνες», δήλωσε ο Φινλανδός.
Ο Petter Solberg, μετρίασε σήμερα την απογοήτευση του μετά το πρόβλημα που αντιμετώπισε εχθές με το σύστημα διεύθυνσης του DS3, το οποίο και τον έθεσε εκτός μάχης της νίκης, αφού κατάφερε να κερδίσει την Power Stage, και μαζί τους τρεις βαθμούς που δίνει αυτή. Ο Mads Ostberg μετά από ένα απροβλημάτιστο αγώνα τερμάτισε πέμπτος, μπροστά από τον τοπικό ήρωα, Federico Villagra. Έβδομος, τερμάτισε ο Jari Matti Latvala, ο οποίος σήμερα επέστρεψε υπό καθεστώς superally, αφού ο Matthew Wilson σήμερα είχε πρόβλημα με τον κινητήρα του Fiesta του μετά από το πέρασμα από νερά, με αποτέλεσμα να πέει όγδοος. Ο Hayden Paddon, ολοκλήρωσε στην ένατη θέση της γενικής, κατακτώντας μία πολύ άνετη νίκη στην κατηγορία Παραγωγής.
Τώρα, το ραντεβού έχει ανανεωθεί για τις 16-19 Ιουνίου στα ελληνικά βουνά. Εκεί που μετά από έναν χρόνο απουσίας θα δούμε και πάλι τον θίασο του WRC να δίνει τη δική του παράσταση. Αγωνία, τέλος! Πλέον, μετράμε αντίστροφα!
Πηγή: 4troxoi.gr
Συγκεκριμένα, ο νεαρός Γάλλος ξεκίνησε την πρώτη από τις τέσσερις ειδικές της ημέρας με διαφορά μεγαλύτερη των 40 δευτερολέπτων. Μάλιστα, αυτή είχε συνολικό μήκος 48 χιλιομέτρων, από τα 58 χλμ. που περιελάμβανε η τελευταία ημέρα του αγώνα. Εκεί, λοιπόν, σε μία κλειστή στροφή έστριψε πιο κλειστά από όσο έπρεπε με αποτέλεσμα να τουμπάρει.
Το DS3 μπορεί να επανήλθε στη θέση του, αλλά εκτός από το χρόνο που έχασε ο χρόνος, το αποτέλεσμα ήταν να μείνει χωρίς υδραυλικό σύστημα υποβοήθησης. Έτσι, στις τρεις εναπομείναντες ειδικές, ο Ogier όχι απλά έχασε την πρώτη θέση της γενικής, αλλά και την δεύτερη, καταλήγωντας τρίτος γενικής.
Έτσι, με αυτόν τον τρόπο σημείωσε την 3η του φετινή νίκη και την εκτη του συνεχόμενη στην Αργεντινή, όντας αήττητος από το 2004. Ο Γάλλος, που την Παρασκευή είχε δεχθεί ποινή χρόνου ενός λεπτού, δεν είχε πρόβλημα να ξεπεράσει σήμερα τον Mikko Hirvonen, αλλά και να τον διατηρήσει πίσω του. «Σίγουρα, δεν μπορούσα να πιστέψω ότι θα μπορούσα να διεκδικήσω τη νίκη σήμερα, αλλά είμαι πολύ ικανοποιημένος από το πως πήγαν τα πράγματα εχθές και σήμερα», είπε ο Γάλλος στο τέλος του αγώνα. Βέβαια, το ίδιο ικανοποιημένος δεν μπορεί να είναι ο Ogier.
Ο συμπατριώτης του Loeb, μπορεί να συνέχισε μετά την τούμπα του τον αγώνα, αλλά το γεγονός ότι μέχρι το τέλος δεν μεσολαβούσε ενδιάμεσο σέρβις δεν του επέτρεψε να επιδιορθώσει το σύστημα υποβοήθησης, με αποτέλεσμα στην τελευταία ειδική να χάσει ακόμα και τη δεύτερη θέση της γενικής. «Έκανα ότι μπορούσα, αλλά ήταν αδύνατο να οδηγήσω το αυτοκίνητο. Σίγουρα, αυτό που έκανε ήταν ηλίθιο», είπε απογοητευμένος ο Ogier.
Βέβαια, αυτός που ήταν ικανοποιημένος ήταν ο Mikko Hirvonen, ο οποίος αν και σε καμία περίπτωση δεν ήταν ικανοποιημένος από τις επιδόσεις ολόκληρο το τριήμερο, κατάφερε να τερματίσει δεύτερος αποκομίζοντας πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια. «Ήταν ένα περίεργο Σαββατοκύριακο. Σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, παλεύαμε να βρούμε την απαιτούμενη ταχύτητα. Όμως, στο τέλος είμαστε δεύτεροι και αυτό είναι καλό, αν και επιτεύχθηκε δύσκολα. Πρέπει να κερδίσουμε αγώνες», δήλωσε ο Φινλανδός.
Ο Petter Solberg, μετρίασε σήμερα την απογοήτευση του μετά το πρόβλημα που αντιμετώπισε εχθές με το σύστημα διεύθυνσης του DS3, το οποίο και τον έθεσε εκτός μάχης της νίκης, αφού κατάφερε να κερδίσει την Power Stage, και μαζί τους τρεις βαθμούς που δίνει αυτή. Ο Mads Ostberg μετά από ένα απροβλημάτιστο αγώνα τερμάτισε πέμπτος, μπροστά από τον τοπικό ήρωα, Federico Villagra. Έβδομος, τερμάτισε ο Jari Matti Latvala, ο οποίος σήμερα επέστρεψε υπό καθεστώς superally, αφού ο Matthew Wilson σήμερα είχε πρόβλημα με τον κινητήρα του Fiesta του μετά από το πέρασμα από νερά, με αποτέλεσμα να πέει όγδοος. Ο Hayden Paddon, ολοκλήρωσε στην ένατη θέση της γενικής, κατακτώντας μία πολύ άνετη νίκη στην κατηγορία Παραγωγής.
Τώρα, το ραντεβού έχει ανανεωθεί για τις 16-19 Ιουνίου στα ελληνικά βουνά. Εκεί που μετά από έναν χρόνο απουσίας θα δούμε και πάλι τον θίασο του WRC να δίνει τη δική του παράσταση. Αγωνία, τέλος! Πλέον, μετράμε αντίστροφα!
Πηγή: 4troxoi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ