Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2022

«Σφίχτης» έχει διχάσει το διαδίκτυο: Δέχθηκε παρατήρηση στο γυμναστήριο επειδή άφηνε με δύναμη τα βάρη και έκανε θόρυβο


Μεγάλη κουβέντα άνοιξε ένας άνδρας που μοιράστηκε στο διαδίκτυο ότι δέχθηκε παρατήρηση στο γυμναστήριο επειδή έκανε πολύ θόρυβο όταν άφηνε τα βάρη.

Ένα θέμα που έχουν αντιμετωπίσει όλοι όσοι επισκέπτονται συχνά το γυμναστήριό τους είναι οι θαμώνες που κάνουν υπερβολικό θόρυβο όταν σηκώνουν και όταν αφήνουν βάρη. Στην πρώτη περίπτωση βγάζουν αδιανόητες κραυγές και στη δεύτερη κάνουν υπερβολική φασαρία αφήνοντας απότομα και με δύναμη τα βάρη τους. Συνήθως, πρόκειται για τους «σφίχτες» των γυμναστηρίων χωρίς αυτό να είναι απόλυτο.

Ένας τέτοιος άνδρας δημοσίευσε στο Reddit την εμπειρία που είχε στο γυμναστήριο, διχάζοντας τον κόσμο. Ο ανώνυμος «σφίχτης», μεγάλος λάτρης της γυμναστικής, αποκάλυψε ότι δέχθηκε παρατήρηση επειδή έκανε πολύ θόρυβο όταν άφηνε τα βάρη κάτω μετά το τέλος κάθε σετ.

Η ανάρτηση αυτή άνοιξε μια μεγάλη κουβέντα σχετικό με την παραπάνω εθιμοτυπία στα γυμναστήρια, με αρκετούς χρήστες να αμφισβητούν τους ισχυρισμούς του «σφίχτη».

Ο ίδιος έγραψε: «Επέστρεψα στη γειτονιά που μεγάλωσα για τις διακοπές μου και έκανα μια συνδρομή σε ένα τοπικό γυμναστήριο. Πηγαίνω εντατικά στο γυμναστήριο 5 χρόνια και νομίζω ότι είμαι αρκετά εξοικειωμένος με τους κανόνες.


Σήμερα έκανα μια άσκηση για το στήθος βάζοντας αρκετά μεγάλο βάρος για μένα. Μετά από δύο σετ, ένας από τους ασκούμενους του γυμναστηρίου με πλησίασε και μου ζήτησε ευγενικά να κάνω λιγότερο θόρυβο. Να ξεκαθαρίσω ότι δεν ήταν υπάλληλος, αλλά ασκούμενος.

Προσπάθησα να αφήσω τα βάρη μου όσο πιο απαλά γινόταν μετά την παρατήρηση. Όμως ο τύπος επέστρεψε και μου είπε: ''Σου ζήτησα με ωραίο τρόπο να σταματήσεις. Είναι επικίνδυνο, μπορεί να κάνεις ζημιά. Δεν θα στο ξαναπώ''. Πρώτη φορά μου συμβαίνει κάτι τέτοιο. Συνήθως φοράω ακουστικά και δεν έχω σκεφτεί ότι μπορεί κάποιος να ενοχλείται ούτε με ενοχλεί όταν το κάνουν άλλοι», κατάληξε.

Διαβάζοντας την ανάρτησή του οι περισσότεροι σχολίασαν αρνητικά την συνήθειά του στο γυμναστήριο. «Χαμηλώστε τα βάρη σας σιγά σιγά και ήσυχα, κοινή ευγένεια λέγεται αυτό. Διαφορετικά χρησιμοποιείστε λιγότερα βάρη», του έγραψε κάποιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ