Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2021

Γίνεται του… Instagram με την Τούνη: Ρώτα τη Σταματίνα πόσα παίρνει - «Πάρε με τηλέφωνο να σου πω», απάντησε η Τσιμτσιλή


Χαμός έχει γίνει με τον τιμοκατάλογο της Ιωάννας Τούνη στο Instagram. H γνωστή influencer που είναι μια από τις συμμετέχοντες στο J2US αμέσως μετά την πρεμιέρα του σόου μίλησε σε κάμερες εκπομπών. Δημοσιογράφοι την ρώτησαν σχετικά με τις αμοιβές της στο Instagram. Μετά την εκπομπή της Κατερίνας Καραβάτου την ίδια ερώτηση άκουσε και από την εκπομπή της Σταματίνας Τσιμτσιλή.

Η Θεσσαλονικιά influencer δεν χαρίστηκε και φανερά εκνευρισμένη και απευθυνόμενη προς την Τσιμτσιλή είπε: «Από ποια εκπομπή είσαι; Από τη Σταματίνα. Ρώτα τη Σταματίνα πόσα παίρνει. Επειδή εγώ ξέρω. Ξέρω πολύ καλά. Εγώ θα ήθελα να ρωτήσετε όλες τις παρουσιάστριες και τις τραγουδίστριες κ.λπ. πόσα παίρνουν. Και έπειτα να έρθετε και σε μένα και κάντε μια σύγκριση. Είναι αστείο όλο αυτό που συμβαίνει και δε θέλω να δώσω άλλη έκταση».

Στο ίδιο βίντεο η Ιωάννα Τούνη απάντησε πως δεν την ενόχλησε το σχόλιο που έκανε η Βίκυ Σταυροπούλου για τους Παξούς. Η ηθοποιός μετά το τέλος της εμφάνισής της της είπε πως όταν εκείνη πήγε στους Παξούς τα βρήκε όλα ανοιχτά...

Μετά την προβολή του βίντεο, η Σταματίνα Τσιμτσιλή απάντησε: «Η Ιωάννα Τούνη φάνηκε πως είναι ενοχλημένη με τον τιμοκατάλογο και δικαίως. Εμένα με ενόχλησε που δημοσιεύτηκε, γιατί κάποιος την παγίδευσε. Σίγουρα το Instagram είναι ένας χώρος που βγάζει κόσμος χρήματα. Απλά στοχοποιήθηκε επειδή ήταν η πρώτη Ελληνίδα που βγήκαν ανοιχτά το πόσα παίρνει. Εσείς δηλαδή συμφωνείτε με τη δημοσίευση του τιμοκαταλόγου; Πάντως εμένα που λέει που ξέρει τις τιμές μου, δεν μου έχει κάνει ποτέ πρόταση για να της πω. Αν θέλεις πάρε με τηλέφωνο να τις συζητήσουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ