Από τα υπολείμματα που μένουν κατά την παρασκευή του ουίσκι, παράγεται ένα πρόσθετο καύσιμο που μειώνει τους ρύπους των αυτοκινήτων, αυξάνει τα οκτάνια πάνω από 100 και μάλιστα το Πανεπιστήμιο Πειραιώς προμελετά την σκοπιμότητα ίδρυση μονάδα παραγωγής του.
Μην ανησυχείς δεν θα αρχίσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες να ρίχνουν το δημοφιλές ποτό στα ρεζερβουάρ των αυτοκινήτων! Θα ξεσήκωνε θύελλα αντιδράσεων από τους οπαδούς του! Ευτυχώς μιλάμε για τα απορρίμματα που αφήνει πίσω η παρασκευή του ποτού και είναι πραγματικά μεγάλος ο όγκος τους (90% απορρίμματα -10% καθαρό ποτό)! Η βιομάζα που μένει πίσω, μέσω ειδικής αλλά ταυτόχρονα φιλικής επεξεργασίας προς το περιβάλλον, δίνει τη βιοβουτανόλη, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν πρόσθετο καυσίμου, και όχι μόνο, με πολλαπλά οφέλη!
To πρόσθετο καύσιμο μειώνει το CO2
Σύμφωνα με τις δοκιμές της Οpel διαπιστώθηκε ότι όσο περισσότερη βουτανόλη υπάρχει σε μείγμα βενζίνης, τόσο μειώνεται η εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα. Σε αναλογία ανάμειξης 6% ή 15%, τα μείγματα εμπίπτουν στο ισχύον πρότυπο καυσίμου για βενζίνη και θα μπορούσαν να είναι εναλλακτικές στα είδη βενζίνης Ε5 (5% βιοαιθανόλη) και Ε10 (10% βιοαιθανόλη).
Ανεβάζει τα οκτάνια έως και 105
Το πρόσθετο καυσίμου αυξάνει κατακόρυφα τα οκτάνια της βενζίνης, μιας και από τη «μάνα» της, η βιοβουτανόλη έχει 105 οκτάνια έναντι 95 της απλής βενζίνης. Ταυτόχρονα λόγω της μείωσης του χρόνου καύσης της βενζίνης, όταν αναμειχθεί με το πρόσθετο, βελτιώνεται αισθητά και η κατανάλωση.
Τα υπολείμματα του ουίσκι παραγάγουν πρόσθετο καυσίμου, που μπορεί να «καεί» από τους ήδη υπάρχοντες κανονικούς κινητήρες.
Η βιοβουτανόλη, εκτός από πρόσθετο καυσίμου, μπορεί να λειτουργήσει και σαν καθαρό καύσιμο στους κανονικούς κινητήρες. Μάλιστα η Opel έκανε παρατεταμένες δοκιμές πάνω σε ένα τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,2 λίτρων, ο οποίος χρησιμοποιείται και στο Opel Grandland X, χωρίς μάλιστα να γίνουν τροποποιήσεις στην λειτουργία του. Χρησιμοποιήθηκε δηλαδή ακριβώς όπως υπάρχει στη μαζική παραγωγή. Ο κινητήρας λειτούργησε κανονικά και χωρίς προβλήματα.
Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς μελετάει την ίδρυση μονάδα παραγωγής βιοβουτανόλης
Η συγκεκριμένη λύση για τη μείωση του Cο2 δεν είναι καινούργια στον επιστημονικό χώρο. Μάλιστα, από το 2015, το Πανεπιστήμιο Πειραιώς προμελετά την σκοπιμότητα ίδρυση μονάδα παραγωγής του ως πρόσθετο βενζίνης, από στελέχη σιτηρών και αραβόσιτου. Σκοπός της θα είναι η ενεργειακή αξιοποίηση των υπολειμμάτων γεωργικών καλλιεργειών για την παραγωγή ενός εξελιγμένου βιοκαυσίμου 2ης γενιάς, ο κύκλος ζωής του οποίου θα μειώνει δραστικά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, όντας ταυτόχρονα αποσυνδεδεμένο από βρώσιμες πρώτες ύλες παραγωγής.
Οπως προείπαμε, το καύσιμο που βγαίνει από τη βιοβουτανόλη προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα όταν αναμειγνύετε με βενζίνη, ενώ ήδη προχωράνε οι έρευνες για να δουν πόσο διοξείδιο του άνθρακα θα βγάζει, αν χρησιμοποιηθεί σαν καθαρό καύσιμο. Επίσης δεν βγαίνει μόνο από τα απορρίμματα που μένουν από την παραγωγή του ουίσκι, αλλά κι από διάφορα απόβλητα πρώτων υλών. Οι επιστήμονες και οι εταιρίες δεν σταματάνε να ψάχνουν τρόπο να γλυτώσουν τους κανονικούς κινητήρες και να ξεφύγουν από το μονόδρομο της ηλεκτροκίνησης. Πιστεύεις θα πετύχουν τέτοιες πατέντες ή δεν υπάρχει σωτηρία για τους κανονικούς κινητήρες?
Τα υπολείμματα από το ουίσκι παράγουν πρόσθετο καυσίμου, που μπορεί να «καεί» από τους ήδη υπάρχοντες κανονικούς κινητήρες!
Μειώνει το διοξείδιο του άνθρακα!
Αυξάνει τα οκτάνια της βενζίνης έως και 105!
Το Πανεπιστήμιο Πειραιά μελετάει τη σημαντικότητα της παραγωγής του.
Τελικά μήπως οι κανονικοί κινητήρες θα πάρουν παράταση ζωής από το αλκοόλ?
Πιστεύεις θα πετύχουν τέτοιες πατέντες ή δεν υπάρχει σωτηρία για τους κανονικούς κινητήρες?
Σου άρεσε? Κοινοποίησε το και στους φίλους σου!
Έχεις άλλη άποψη ή να προσθέσεις κάτι ακόμα? Πες το στα σχόλια!
Πηγή: autoagora.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ