Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2021

Μάκης Χριστοδουλόπουλος: Το παρασκήνιο πίσω από το τραγούδι «Παντρεμένοι κι οι δυο»


Το παρασκήνιο του τραγουδιού «Παντρεμένοι και οι δυο» αποκάλυψε ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος, μιλώντας στην εκπομπή «Mega Καλημέρα». «16 χρονών ήμουν όταν πήρα την γυναίκα μου και 17 κάναμε τον γιο μου, αρραβωνιαστήκαμε και δεν μου την δίνανε και την έκλεψα! Ζήλευε η γυναίκα μου, επειδή είχε ωραίο άνδρα. Μου κόλλαγε μία παντρεμένη και έτσι βγήκε το “Παντρεμένοι και οι δυο”» αποκάλυψε ο τραγουδιστής.

Ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος μίλησε για τα παιδικά του χρόνια λέγοντας ότι «κάποτε υπήρχε πολύ φτώχεια, δεν είχαμε παπούτσια. Στο τσαντιράκι είχαμε εικόνες της Παναγιάς και του Χριστού».

«Το πανηγύρι είναι η μεγαλύτερη σχολή που υπάρχει. Εγώ σταμάτησα τα πιάτα στα μπουζούκια γιατί μου χαλάγανε τα παπούτσια» είπε γελώντας ο τραγουδιστής.

Ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος δήλωσε πως δεν θέλει ο εγγονός του να πάει σε talent σόου όπως το Voice ενώ εκείνος μιλώντας για τον παππού του είπε: «Ο παππούς μου έχει πει να είμαι ταπεινός. Τον θαυμάζω! Και για πέντε άτομα παίρνει το κλαρίνο και τραγουδάει».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ