Παρασκευή 11 Αυγούστου 2023

Τουρίστρια έγινε έξω φρενών με μαγαζί στη Μύκονο: «Μας χρέωσαν 520€ για δύο κοκτέιλ και μια μερίδα καλαμαράκια»


Οι δύο φίλες αποφάσισαν να περάσουν τη μέρα του στο εστιατόριο, χωρίς να γνωρίζουν ότι ο χώρος έχει κατηγορηθεί ότι εξαπατά τους τουρίστες.

Μια τουρίστρια κατακεραύνωσε ένα διαβόητο εστιατόριο στη Μύκονο, αφού έλαβε έναν λογαριασμό 520€.

Η Amber Pace, 25 ετών, ορκίστηκε να μην επιστρέψει ποτέ στο δημοφιλές νησί διακοπών στην Ελλάδα μετά την ακριβή επίσκεψή της στο συγκεκριμένο εστιατόριο. Η βοηθός μάνατζερ από τη Νέα Υόρκη έκανε island hopping στην Ελλάδα τον Μάιο, επισκεπτόμενη τη Σαντορίνη, την Κρήτη και τη Μύκονο με τη φίλη της Aubrey.

Οι δύο φίλες αποφάσισαν να περάσουν τη μέρα του στο εστιατόριο, χωρίς να γνωρίζουν ότι ο χώρος έχει κατηγορηθεί ότι εξαπατά τους τουρίστες. Αφού παρήγγειλαν δύο ποτά και δύο ορεκτικά, οι δύο φίλες δεν μπορούσαν να πιστέψουν ότι τους επιβλήθηκε ο εντυπωσιακός λογαριασμός των 520 ευρώ.

Η Amber δήλωσε στην εφημερίδα The Sun: «Μόλις είδα την τιμή 20 ευρώ για τα τηγανητά καλαμάρια που πήρα εγώ και η φίλη μου μείναμε άναυδες. Είπα τρεις φορές στον σερβιτόρο μας 'παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι είναι η τιμή είναι 20 ευρώ, δεν θέλω κάτι παραπάνω από αυτό' και αυτός συνέχισε να λέει ότι καταλαβαίνει».

«Πήραμε το φαγητό μας και ήταν αηδιαστικό, ακόμα και πριν μάθουμε τις τιμές.Τα τηγανητά καλαμαράκια μου ήταν λαστιχένια και δεν είχαν καθόλου γεύση, και τα καβουροπόδαρα της φίλης μου ήταν εξαιρετικά αλμυρά».

«Ο σερβιτόρος μας έδωσε μια χάρτινη απόδειξη που έγραφε 98 ευρώ για τα τηγανητά καλαμαράκια και 185 ευρώ για τα πόδια του βασιλιά καβουριού. Παραλίγο να τα χάσουμε».

Το σοκ του λογαριασμού επιδεινώθηκε περαιτέρω από την κακή ποιότητα του φαγητού. Το δίδυμο περίμενε με ανυπομονησία ένα απολαυστικό γεύμα στις διακοπές του, για να βρεθεί αντιμέτωπο με απογοήτευση και απογοήτευση.

Για να γίνουν τα πράγματα χειρότερα, όταν η Amber πλησίασε τον διευθυντή για να εκφράσει τις ανησυχίες της για τον υπέρογκο λογαριασμό και την υποβαθμισμένη ποιότητα του φαγητού, η απάντησή του ήταν κάθε άλλο παρά αυτή που περίμενε.

Αντί να αντιμετωπίσει σοβαρά τα παράπονά της, ο διευθυντής φέρεται να γέλασε κατάμουτρα με την Amber, αφήνοντάς την να αισθάνεται ταπεινωμένη και εξοργισμένη.

Το περιστατικό πυροδότησε κύμα οργής μεταξύ τουριστών και ντόπιων. Πολλοί κατέφυγαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να εκφράσουν την αλληλεγγύη τους στην Amber και να προειδοποιήσουν τους άλλους για τις υποτιθέμενες πρακτικές του εστιατορίου.

Καθώς η είδηση του περιστατικού εξαπλώνεται, η φήμη του εστιατορίου ότι χρεώνει υπερβολικά τους ανυποψίαστους επισκέπτες κερδίζει περαιτέρω προσοχή. Η τουριστική βιομηχανία, η οποία βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στις θετικές εμπειρίες και στις συστάσεις από στόμα σε στόμα, θα μπορούσε να υποστεί πλήγμα λόγω περιστατικών όπως αυτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ