Αφετηρία του πρώτου ανατιμητικού κύκλου στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου- και μάλιστα με διψήφιο ποσοστό- ύστερα από ένα πολυετές πτωτικό σερί φαίνεται ότι θα αποτελέσει το 2019.
Σύμφωνα με φορείς του κλάδου, η κάθετη πτώση των ασφαλίστρων κατά την περίοδο της ύφεσης σε ποσοστό που αγγίζει ακόμη και το 50% θα είχε σταματήσει από το 2016, ωστόσο η... προσέλκυση των χιλιάδων ανασφάλιστων ΙΧ που κυκλοφορούσαν στους ελληνικούς δρόμους με "δέλεαρ" την τιμή ανέβαλε για λίγο την αλλαγή πολιτικής εκ μέρους των ασφαλιστικών ομίλων.
Σύμφωνα με το "Έθνος" μόνο φέτος οι μειώσεις ανήλθαν σε 10%, ανεβάζοντας το ποσοστό πτώσης στα υφεσιακά χρόνια κοντά στο 50%. Κερδισμένες από τη μάχη αυτή βγήκαν οι Εταιρείες Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών (ΕΠΥ), οι οποίες κατέχουν περίπου το 11,2% του στόλου, που στο σύνολό του τζιράρει περίπου 1 δισ. ευρώ.
Εφόσον το επιτρέψουν οι συνθήκες και με βάση τις επιμέρους παραμέτρους, η αγορά θα προχωρήσει σε πιθανή αναπροσαρμογή προς τα πάνω, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για ένα ποσοστό της τάξεως του 15%- 20%.
Για τις αυξήσεις θα ληφθεί υπόψη και το προφίλ του κάθε οδηγού, από τα τροχαία τα οποία έχει προκαλέσει ως τον τόπο που ζει κλπ.
Η μόνη ελπίδα που έχουν οι κάτοχοι αυτοκινήτου είναι ο ανταγωνισμός να κρατήσει σε χαμηλότερα επίπεδα τις αυξήσεις και τουλάχιστον για αρχή αυτές να μην ξεπεράσουν κατά πολύ το 10%.
Σύμφωνα με φορείς του κλάδου, η κάθετη πτώση των ασφαλίστρων κατά την περίοδο της ύφεσης σε ποσοστό που αγγίζει ακόμη και το 50% θα είχε σταματήσει από το 2016, ωστόσο η... προσέλκυση των χιλιάδων ανασφάλιστων ΙΧ που κυκλοφορούσαν στους ελληνικούς δρόμους με "δέλεαρ" την τιμή ανέβαλε για λίγο την αλλαγή πολιτικής εκ μέρους των ασφαλιστικών ομίλων.
Σύμφωνα με το "Έθνος" μόνο φέτος οι μειώσεις ανήλθαν σε 10%, ανεβάζοντας το ποσοστό πτώσης στα υφεσιακά χρόνια κοντά στο 50%. Κερδισμένες από τη μάχη αυτή βγήκαν οι Εταιρείες Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών (ΕΠΥ), οι οποίες κατέχουν περίπου το 11,2% του στόλου, που στο σύνολό του τζιράρει περίπου 1 δισ. ευρώ.
Εφόσον το επιτρέψουν οι συνθήκες και με βάση τις επιμέρους παραμέτρους, η αγορά θα προχωρήσει σε πιθανή αναπροσαρμογή προς τα πάνω, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για ένα ποσοστό της τάξεως του 15%- 20%.
Για τις αυξήσεις θα ληφθεί υπόψη και το προφίλ του κάθε οδηγού, από τα τροχαία τα οποία έχει προκαλέσει ως τον τόπο που ζει κλπ.
Η μόνη ελπίδα που έχουν οι κάτοχοι αυτοκινήτου είναι ο ανταγωνισμός να κρατήσει σε χαμηλότερα επίπεδα τις αυξήσεις και τουλάχιστον για αρχή αυτές να μην ξεπεράσουν κατά πολύ το 10%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ