Τρίτη 2 Απριλίου 2013

ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΟΡΦΙΑΤΗΣ (θρυλικός ραλίστας)

Τραγικό τέλος έδωσε στη ζωή του ο θρύλος της ιστορίας του αγωνιστικού αυτοκινήτου Αντώνης Κορφιάτης, ο ραλίστας ενός ρεκόρ που μέχρι σήμερα κανείς δεν έχει καταφέρει να σπάσει. 
Φίλοι και συγγενείς του που τον αναζήτησαν τον βρήκαν στο σπίτι του, στην οδό Οθωνος Αμαλίας, στην Πάτρα, μέσα σε λίμνη αίματος, καθώς είχε κόψει τις φλέβες του με ξυραφάκι.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το οικείο περιβάλλον του, τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπιζε τελευταία είχαν «ρίξει» ψυχολογικά τον διάσημο ραλίστα σε τέτοιο βαθμό που πήρε τελικά την απόφαση να τερματίσει άδοξα στον τελευταίο και κρισιμότερο αγώνα της ζωής του. Ο 69χρονος διατηρούσε κατάστημα με λιπαντικά, μπαταρίες και ανταλλακτικά αυτοκινήτων στην αχαϊκή πρωτεύουσα και ήταν άτομο ιδιαίτερα αγαπητό στην τοπική κοινωνία, όχι μόνο για τις «χρυσές» διακρίσεις που τον έκαναν ένα διακεκριμένο ραλίστα, αλλά και για τον ευγενικό και πάντα φιλικό χαρακτήρα του. Σεμνός, ήσυχος και χαμηλών τόνων, σύχναζε σε καθημερινή βάση σε καφενείο της περιοχής για να απολαύσει το καθιερωμένο καφεδάκι του και οι φίλοι του ανησύχησαν όταν σημείωσε απουσία... Εκείνος που πρώτος έσπευσε στο σπίτι του Αντώνη Κορφιάτη ήταν ένας συγγενής του, ο οποίος φτάνοντας στο διαμέρισμα της οδού Οθωνος Αμαλίας 85 ευχήθηκε να μην αντικρίσει το θέαμα που φοβόταν, καθώς τον τελευταίο καιρό η αγχώδης συμπεριφορά του 69χρονου τον είχε τρομοκρατήσει. Μάλιστα ο ίδιος ο Αντώνης Κορφιάτης είχε εκμυστηρευτεί σε φίλους και γνωστούς την πρόθεσή του να βάλει τέρμα στη ζωή του.

Μια ζωή ταχύτητα

Από τους πιο πεισματάρηδες οδηγούς αγώνων, ο Αντώνης Κορφιάτης ήταν εκ των ιδρυτών του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Πατρών το 1970, μια παρέα φίλων που ασχολούνταν με το αυτοκίνητο και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, και παραμένει μέχρι σήμερα ο Αχαιός οδηγός αγώνων με τις περισσότερες διακρίσεις και πρωταθλήματα. Το πάθος του για τα αγωνιστικά αυτοκίνητα εκδηλώθηκε από νωρίς, ενώ το αυτοκίνητο με το οποίο έκανε τις περισσότερες πρωτιές ήταν ένα Ford Escord RS. Πρωταθλητής Ελλάδας στο 1ο Ηπειρωτικό Ράλλυ που έγινε το 1976 και πέντε φορές νικητής στο πρωτάθλημα Ελλάδας στους αγώνες ανάβασης, ήξερε απέξω και ανακατωτά τη διαδρομή της Ριτσώνας και αναμετρήθηκε με άλλους μεγάλους θρύλους της εποχής δίνοντας ξεχωριστό χρώμα στις κόντρες των αναβάσεων, ενώ πρωταγωνίστησε και στην καθιέρωση της Ανάβασης Πιτίτσας, που ξεκίνησε το 1973, όταν το βουνό πάνω από την Πάτρα γέμιζε πρώτη φορά με αγωνιστικούς ήχους. Ο ίδιος εξάλλου ήταν από τους βασικούς οδηγούς στους πρώτους αγώνες του Ράλλυ Αχαιός, που πλέον αποτελεί πόλο έλξης κορυφαίων οδηγών χώματος και ασφάλτου.

Ιστορία έχει αφήσει ο ταλαντούχος οδηγός αγώνων και στο Τατόι, με θρυλική την κόντρα του 1978, όταν αντιμετώπισε τους Ιαβέρη, Μακρυγιάννη και Ταμπόση, και βγήκε δεύτερος με το Escort του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ