Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

ΚΩΣΤΑΣ ΓΚΙΟΥΛΕΚΑΣ: "ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ!"

Με αυτά τα λόγια περιέγραψε την πλήρη ανικανότητα της διοίκησης Μπουτάρη να διαχειριστεί ακόμη και τα βασικά ζητήματα του Δήμου Θεσσαλονίκης ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης και της παράταξης «Ομάδα Δημιουργίας για την Θεσσαλονίκη» Κώστας Γκιουλέκας κατά τη σημερινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου. 

Διαβάζοντας αποσπάσματα του εγγράφου με το οποίο το Ελεγκτικό Συνέδριο απέρριψε το αίτημα του Δήμου για έγκριση ποσού 2.300.000 € για επισκευή του στόλου των απορριμματοφόρων, κατήγγειλε την πρωτοφανή διαδικασία που ακολουθήθηκε από τη διοίκηση με αποτέλεσμα η Θεσσαλονίκη «να βρωμά και να ζέχνει», όπως είπε χαρακτηριστικά.

Ο Κώστας Γκιουλέκας ζήτησε από τον δήμαρχο και τον αρμόδιο αντιδήμαρχο να ενημερώσουν το Δημοτικό Συμβούλιο για το στάδιο στο οποίο βρίσκεται το φλέγον για την πόλη ζήτημα της επισκευής των απορριμματοφόρων, τα οποία η δημοτική αρχή ανέθεσε, χωρίς την απαιτούμενη έγκριση, σε ιδιώτη, ο οποίος τώρα, και αφού τα επισκεύασε, δεν τα παραδίδει αν δεν πληρωθεί.

Επαναφέροντας το θέμα της προνομιακής αποκλειστικής επιδότησης της αεροπορικής εταιρίας Ryan Air με 350.000 € ετησίως που υπέγραψε ο Γιάννης Μπουτάρης, ως πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού, και που ζημίωσε ανυπολόγιστα τη Θεσσαλονίκη ως τουριστικό προορισμό αφού άλλες αεροπορικές εταιρίες όπως η British και η Alitalia διέκοψαν γι’ αυτό το λόγο τις πτήσεις τους από και προς την Θεσσαλονίκη, ο Κ.Γκιουλέκας αναρωτήθηκε τι άλλαξε τώρα και ξαφνικά ο Γ.Μπουτάρης κατήγγειλε αυτή τη συμφωνία.

«Καταγγέλλω την καταγγελία του δημάρχου. Την προηγούμενη φορά μου έκλεισε τα μικρόφωνα όταν αποκάλυψα το θέμα της προνομιακής μεταχείρισης. Τώρα, αφού προξένησε ανυπολόγιστη ζημιά στη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα που απομονώθηκε αεροπορικά από άλλες εταιρίες, τώρα, που δεν έχει να πληρώσει τα χρήματα τα οποία συμφώνησε, καταγγέλλει τη συμφωνία με την Ryan air που έκανε μόνος του. Ζητώ μια ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για το θέμα αυτό με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων με τον τουρισμό φορέων».

Ο Κώστας Γκιουλέκας σε σχέση με τη δίκη που βρίσκεται σε εξέλιξη για την υπεξαίρεση από τα ταμεία του Δήμου Θεσσαλονίκης ζήτησε από τον δήμαρχο και τον αντιδήμαρχο οικονομικών να δηλώσουν το ακριβές ποσό που λείπει από τα ταμεία του Δήμου, χωρίς τις προσαυξήσεις.

Επίσης, για άλλη μια φορά, ζήτησε τις μετρήσεις τηλεθέασης και ακροαματικότητας των Δημοτικών Μέσων τις οποίες ως τώρα δεν έχει παραδώσει στην παράταξή του η διοίκηση ενώ κατήγγειλε την πρόθεση της δημοτικής αρχής να υποχρεώσει τους εργαζόμενους στα δημοτικά μέσα να υπογράψουν ατομικές συμβάσεις κάτι που θα τους χωρίσει σε πατρικίους και πληβείους ανάλογα με το πόσο αρεστοί είναι κάποιοι στη διοίκηση.

Με αφορμή την αυριανή ημέρα κατά την οποία επρόκειτο, σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα, να παραδοθεί το Μετρό της Θεσσαλονίκης, ο Κώστας Γκιουλέκας με κλιμάκιο από δημοτικούς συμβούλους και μέλη της παράταξης «Ομάδα δημιουργίας για τη Θεσσαλονίκη» επισκέφθηκε το πρωί τα εργοτάξια του Μετρό και ενημερώθηκαν από τον διευθυντή της «Αττικό Μετρό» στην Θεσσαλονίκη για την πορεία υλοποίησης του έργου, τους λόγους της καθυστέρησης, καθώς και για τα ζητήματα των εργαζομένων, σε ειδική συνάντηση με τον πρόεδρο του σωματείου των εργαζομένων.

Κατά τις ανακοινώσεις του στη διάρκεια του Δημοτικού Συμβουλίου ζήτησε από το δήμαρχο να του απαντήσει: τι γίνεται με τις απαλλοτριώσεις στη Ν.Ελβετία, εάν υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα για το πότε θα γίνει η μετεγκατάσταση του ΣΜΑ ώστε να παραδοθούν οι χώροι στην ανάδοχο εταιρεία και να προχωρήσουν οι εργασίες, το ακριβές κόστος μεταφοράς των εγκαταστάσεων αυτών και πως ακριβώς θα καλυφθεί αυτό το κόστος.

Τέλος αναφέρθηκε στο θέμα των ρακοσυλλεκτών ανακυκλώσιμων υλικών οι οποίοι ρυπαίνουν όλη την πόλη αναμοχλεύοντας τους κάδους και πετώντας τα απορρίμματα τριγύρω επιβαρύνοντας ακόμη περισσότερο την εικόνα μιας βρώμικης και σκοτεινής πόλης, όπως κατάντησε η σημερινή διοίκηση τη Θεσσαλονίκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ