Δευτέρα 8 Απριλίου 2024

Διαφημίσεις, χορηγίες και εικονικά δώρα: Πόσα χρήματα βγάζουν πραγματικά οι TikTokers;


Το TikTok μοιάζει συχνά με έναν εύκολο τρόπο για να βγάλεις σοβαρά χρήματα. Ισχύει όμως αυτό; Είναι αλήθεια ότι όσοι έχουν κάνει το μεγάλο βήμα στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης έχουν επεκτείνει την δημοφιλία τους τους σε απίστευτα μεγάλο βαθμό - και μερικές φορές το μόνο που χρειάζεται είναι ένα viral βίντεο για να ξεκινήσει κάποιος την καριέρα του.

Αλλά ενώ το TikTok μπορεί να σας κάνει γνωστούς, είναι αρκετά δύσκολο να υπολογίσουμε πόσα μπορεί κάποιος να κερδίσει μόνο από την εφαρμογή, και πόσα χρήματα μπαίνουν στην τσέπη από τις χορηγούμενες αναρτήσεις και τη συμμετοχή στο "ταμείο των δημιουργών".

Σίγουρα, όλα εξαρτώνται από το πόσο μεγάλη είναι η εμβέλειά σας, τι θέση έχετε στα rankings της πλατφόρμας, τι περιεχόμενο διαφημίζετε και πολλά άλλα.

Τι είναι το ταμείο δημιουργών του TikTok

Το ταμείο δημιουργών του TikTok ιδρύθηκε το 2020 και δημιουργήθηκε για να επιβραβεύει τους χρήστες που έχουν σταθερό κοινό. Ωστόσο, για να γίνετε μέλος αυτής της αποκλειστικής κοινότητας, θα πρέπει να έχετε περίπου 100.000 αυθεντικούς ακόλουθους - άρα όχι αγορασμένα bots.

Ωστόσο, το ταμείο δεν φαίνεται να είναι τόσο προσοδοφόρο όσο παρουσιάζεται, με τον κορυφαίο TikToker Preston Seo, ο οποίος έχει πλέον 2,5 εκατομμύρια ακολούθους στο TikTok να λέει στο Business Insider ότι μεταξύ Ιανουαρίου και Μαΐου 2021, το ταμείο του κατέβαλε συνολικά περίπου 1.664 δολάρια.

Άλλοι κορυφαίοι TikTokers, όπως ο Hank Green, ανακοίνωσαν ότι το ταμείο που έλαβε ήταν μεταξύ 0,02 και 0,03 δολάρια για κάθε χίλιες προβολές στην πλατφόρμα.

Τα εικονικά "δώρα" του TikTok

Το TikTok επιτρέπει επίσης στους δημιουργούς περιεχομένου να λαμβάνουν δώρα κατά τη διάρκεια των ζωντανών μεταδόσεων, τα οποία μπορούν να μετατραπούν σε μετρητά.

Για παράδειγμα, ο Jakey Boehm, ένας Αυστραλός "sleepfluencer" που κάνει livestreams στο TikTok ενώ προσπαθεί να κοιμηθεί καθώς οι θαυμαστές κάνουν ό,τι μπορούν για να τον κρατήσουν ξύπνιο, ανέφερε ότι κέρδισε 34.000 δολάρια από το TikTok Live σε έναν μόνο μήνα.

Κέρδη μέσω διαφημίσεων και χορηγιών

Οποιαδήποτε μάρκα μπορεί να γίνει χορηγός ενός TikToker για να διαφημίσει τα προϊόντα της, είτε πρόκειται για μόδα, είτε για τρόφιμα, είτε για προϊόντα περιποίησης. Μεγάλες εταιρείες χρησιμοποιούν influencers για να διαφημίσουν το brand τους.

Ωστόσο, το ποσό που θα πληρώσουν σε έναν TikToker εξαρτάται από την εμβέλεια και το επίπεδο δέσμευσης που μπορεί να φέρει ο δημιουργός στην εταιρεία. Για παράδειγμα, ένας δημιουργός περιεχομένου θα μπορούσε να δημοσιεύσει ένα βίντεο στο οποίο θα χρησιμοποιόύσε μόνο προϊόντα της μάρκας.

Άλλοι τρόποι με τους οποίους λειτουργεί μια χορηγούμενη ανάρτηση θα μπορούσαν να είναι μέσω κριτικών προϊόντων και περίεργων προκλήσεων.

Μια χορηγούμενη ή διαφημιστική ανάρτηση μπορεί να εντοπιστεί μέσω των hashtags #ad ή #sponsored, και φυσικά, το να έχετε 1.000 followers δεν εγγυάται και χορηγούς - θα χρειαστεί πολύ προσπάθεια για να προσελκύσετε την προσοχή τους.
  • Σύμφωνα με την εταιρεία λογισμικού μάρκετινγκ επιρροής Social Book, όσοι έχουν ένα "Nano" κοινό, το οποίο κυμαίνεται μεταξύ 1.000 και 10.000 followers , μπορούν να κερδίσουν περίπου 25 έως 125 δολάρια ανά χορηγούμενη ανάρτηση στο TikTok.
  • Για εκείνους που έχουν μεγαλύτερο κοινό, μεταξύ 10.000 και 100.000, ο μέσος όρος που κερδίζουν αυτοί οι "μικροί" TikTokers είναι περίπου $30 έως $400 ανά χορηγούμενη ανάρτηση
  • Ένας "Macro" TikToker έχει περισσότερους από 100.000 ακόλουθους και μπορεί να κερδίσει περίπου 1.200 έως 2.500 δολάρια ανά ανάρτηση, πράγμα που θα μπορούσε να σημαίνει κέρδη έως και περίπου 400.000 δολάρια ετησίως.
  • Οι "Mega" TikTokers μπορούν να κερδίσουν περισσότερα από 2.500 δολάρια ανά ανάρτηση, με αποτέλεσμα να κερδίζουν περίπου ένα εκατομμύριο δολάρια το χρόνο με λίγο περισσότερο από μια ανάρτηση την ημέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ