Παρασκευή 30 Ιουνίου 2023

Σταμάτης Γαρδέλης: «Είχα ερωτευτεί την Εβελίνα Παπούλια, ήμουν "άρρωστος" μαζί της»


Ο Σταμάτης Γαρδέλης έδωσε συνέντευξη κι αναφέρθηκε στον έρωτα που ένιωθε στο παρελθόν, για την Εβελίνα Παπούλια.

Ο ηθοποιός μίλησε στο «Πρωινό μας» και αρχικά, δήλωσε για την πορεία του στον καλλιτεχνικό χώρο: «Παλιά, δεν καταλαβαίναμε ότι γινόταν κάτι ξεχωριστό. Γι' αυτό, δεν καβαλήσαμε το καλάμι. Πλέον, βλέπω το παρελθόν μου σαν να είναι η ζωή κάποιου άλλου. Η σκέψη είναι πιο ισχυρή από το γεγονός που την εμπεριέχει».

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στην καθημερινότητά του. «Στην καθημερινότητά μου έχω τις πρόβες και φροντίζω και τη μαμά μου που είναι μεγάλη σε ηλικία. Έχω κότες, πετεινό κι οικόσιτα φίδια στο αγρόκτημά μου. Μία φορά, ένα φίδι έφυγε από εκεί που το είχα και το βρήκα στο σαλόνι. Η καλή μου δεν ξαναήρθε στο σπίτι», ανέφερε.

Τέλος, μίλησε για την Εβελίνα Παπούλια. «Πλατωνικά, είχα ερωτευτεί όλες τις συμπρωταγωνίστριές μου, ήμουν ψυχάκιας. Είχα ερωτευτεί την Εβελίνα Παπούλια, ήμουν άρρωστος μαζί της, όταν παίζαμε σε μια παράσταση. Οι συμπρωταγωνίστριές μου καταλάβαιναν ότι τις ερωτευόμουν και γινόντουσαν καλύτερες», είπε κλείνοντας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ