Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2020

Ξέσπασε ο Τριαντάφυλλος: Είναι φτηνό στα 43 μου να αποδεικνύω σε κάποιον πώς με λένε


 Ο Τριαντάφυλλος και η Ευρυδίκη Παπαδοπούλου είναι το πρώτο ζευγάρι που αποχώρησε στο φετινό κύκλο του J2US. Σε ένα live που τα είχε όλα, ακόμη και μία γκάφα με πρωταγωνιστές τη Βίκυ Σταυροπούλου και τον Τριαντάφυλλο. Η κριτής του show μπέρδεψε στον «αέρα» το όνομά του και τον είπε… «Γαρύφαλλο».

Η ηθοποιός ένιωσε πολύ άσχημα κι αμέσως ζήτησε συγγνώμη κι έσπευσε να απολογηθεί στον τραγουδιστή, εξηγώντας του πως λένε Γαρυφαλλιά την κομμώτριά της με την οποία μισό λεπτό πριν μιλούσε κι έτσι μπερδεύτηκε. Κι ενώ ο Τριαντάφυλλος στο live έδειξε να μην έχει πρόβλημα λέγοντάς της «όλα καλά» όταν πήγε καλεσμένος στην εκπομπή «Έλα χαμογέλα» δεν έκρυψε τον εκνευρισμό του, αφήνοντας να εννοηθεί πως δεν ήταν και τόσο… γκάφα.

«Και μαλ…α να με πει, θα της πω μπράβο. Απλά έχω βαφτιστεί Τριαντάφυλλος, Χριστιανός Ορθόδοξος και το όνομά μου είναι αυτό. Η Βίκυ έκανε χιούμορ με το όνομά μου, οκ, είναι καλό παιδί, δεν της κρατάω κακία. Δεν είναι ωραία να αλλάζεις το όνομα που δίνεις σε ένα παιδί», είπε σε πρώτη φάση στην κάμερα της εκπομπής.

Όταν βρέθηκε καλεσμένος στο πλατό είπε: «Πόσο bullying θα φάμε ακόμα; Φάγαμε αρκετό, οκ, ευχαριστούμε πάρα πολύ. Εγώ λαϊκός τραγουδιστής είμαι, ο κύριος Θεοφάνους μας έβαλε αυτό το τραγούδι, εγώ ήθελα να πω κάποια άλλα. Θα φάμε κι άλλο bullying; Δώστε μας κι άλλο bullying. Είναι φτηνό στα 43 μου να κάθομαι να αποδεικνύω σε κάποιον είτε πώς με λένε είτε πότε κι αν δουλεύω. Ζούμε σε μια εποχή που με ένα πάτημα στο google βρίσκεις αυτό που θες απευθείας».

Για να συμπληρώσει, αναφερόμενος και στην παρεξήγηση που είχε με τη Δέσποινα Βανδή στην πρεμιέρα: «Επειδή είδα την εκπομπή σου και την προηγούμενη εβδομάδα ήταν τυχαίο και αυτό με τη Δέσποινα, τυχαίο και αυτό χθες με την κυρία Βίκυ, στο τρίτο live μάλλον θα έφταιγα εγώ που ήρθε ο κορονοϊός στην Ελλάδα… Οπότε, τυχαία όλα. Αν εσύ πιστεύεις μέσα σου βαθιά ότι είναι τυχαίο, είναι τυχαίο και το σέβομαι. Ήρθε η Βίκυ μετά και μου είπε ότι ήταν τελείως τυχαίο, όλα καλά. Δεν κρατάω κακία σε κανέναν. Ήθελε να με πει Γαρύφαλλο, με είπε Γαρύφαλλο, έγινε, δεν είναι κάτι κακό.

Δεν έγινε κάτι με την Δέσποινα, εσείς το πήρατε σαν παρεξήγηση. Εγώ εξήγησα με ωραίο τρόπο, και βάλε και το βίντεο να το δείτε, ότι είμαι εδώ, είμαι ενεργός, τραγουδάω συνεχώς…».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ