Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2020

Η στιγμή που ο ηλεκτρολόγος πρόσεξε την ταμπέλα στην κουζίνα του σπιτιού του


Όταν θέλουμε να μιλήσουμε για ντεκόρ, αυτή η ταμπέλα ή κάδρο που έχει βάλει αυτός ο άνδρας στο σπίτι του σίγουρα δεν μπορεί παρά να σου τραβήξει την προσοχή.

Ο ιδιοκτήτης του σπιτιού κάλεσε έναν ηλεκτρολόγο να του συνδέσει τον φούρνο. Και όταν κατάφερε να βγάλει φωτογραφία τον τρόπο που αντιδράει μόλις διαβάζει τι γράφει, δεν μπορούσε να σταματήσει να γελάει.

Ο Ton Knight έγινε viral στο Twitter, όταν δημοσίευσε την φωτογραφία. Η πινακίδα λέει: Όλοι οι στρέιτ επισκέπτες πρέπει να επιβλέπονται από έναν ομοφυλόφιλο ανά πάσα στιγμή».

Ο Tom μόλις έβγαλε αυτή την φωτογραφία με την αντίδραση του ηλεκτρολόγου, αστειεύτηκε στο Twitter. «Κατέγραψα την στιγμή που ο ηλεκτρολόγος εγκαθιστά τον νέο μου φούρνο και προσέχει την πινακίδα στην κουζίνα. Επέβλεπα προφανώς».Η ανάρτηση συγκέντρωσε 27 χιλιάδες likes και πάνω από 2 χιλιάδες retweets. Στα σχόλια κάποιος έγραψε «Σίγουρα καλύτερη πινακίδα από μια που λέει ‘μου αρέσει το τζιν’», ενώ κάποιος άλλος έγραψε πως θα ήθελε να δει την έκφραση του προσώπου του, ενώ ένας τρίτος είπε «Θέε μου, αυτή είναι η καλύτερη πινακίδα που έχω δει και ότι καλύτερο έχω δει αυτή την εβδομάδα, ευχαριστώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ