Στην τελική ευθεία έχει εισέλθει το σχέδιο του οικονομικού επιτελείου σχετικά με τις αλλαγές στο Τέλος Ταξινόμησης στα καινούρια και εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα το οποίο μετά από πολύμηνη αναμονή επιτέλους θα κατατεθεί τις προσεχείς ημέρες στη Βουλή.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr στα καινούρια αυτοκίνητα οι αλλαγές στους συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης θα είναι κλιμακωτές και θα αφορούν μόνο το υπερβάλλον ποσό ενώ στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα οι αλλαγές θα είναι μεγαλύτερες!
Οι αλλαγές στα καινούρια αυτοκίνητα
Στα καινούρια αυτοκίνητα το οικονομικό επιτελείο αλλάζει ριζικά τον τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης βάζοντας τέλος στις κλιμακωτές χρεώσεις της φορολογίας τις οποίες και κάνει προοδευτικές ώστε να σταματήσουν να έρχονται καινούρια αυτοκίνητα με πενιχρό εξοπλισμό για να μην υπερφορολογηθούν.
Όπως είχε αποκαλύψει πρώτο το Newsauto.gr η κλίμακα προοδευτική φορολόγησης είναι:
Για αυτοκίνητα με Αξία Λιανικής προ Φόρων έως 14.000 ευρώ ο συντελεστής παραμένει στο 4%.
Πάνω από τις 14.001 ευρώ οι συντελεστές αλλάζουν και φορολογείται μόνο το υπερβάλλον ποσό για κάθε κλίμακα και όχι ολόκληρο το ποσό της Αξίας Λιανικής προ Φόρων που ισχύει σήμερα.
Ειδικότερα για Αξίες Λιανικής προ Φόρων από 14.001 ευρώ έως και 17.000 ευρώ ο συντελεστής είναι 26%.
Για Αξίες Λιανικής προ Φόρων από 17.001 ευρώ έως και 20.000 ευρώ ο συντελεστής είναι 53%.
Για Αξίες Λιανικής προ Φόρων από 20.001 ευρώ έως και 25.000 ευρώ ο συντελεστής είναι 62%.
Για Αξίες Λιανικής προ Φόρων από 25.001 ευρώ έως και 30.000 ευρώ ο συντελεστής είναι 71%.
Για Αξίες Λιανικής προ Φόρων πάνω από 30.001 ευρώ ο συντελεστής είναι 30%.
Για παράδειγμα το Τέλος Ταξινόμησης σε ένα καινούριο αυτοκίνητο με Αξία Λιανικής προ Φόρων 16.500 ευρώ με το τωρινό καθεστώς εκτελωνισμού θα ανέρχονταν σε 1.320 ευρώ. Με το νέο καθεστώς το Τέλος Ταξινόμησης υπολογίζεται για τις πρώτες 14.000 ευρώ με συντελεστή 4% γεγονός που μεταφράζεται σε 560 ευρώ και τα υπόλοιπα 2.500 ευρώ θα υπολογιστούν με συντελεστή 26% γεγονός που μεταφράζεται σε 650 ευρώ. Δηλαδή το συνολικό κόστος εκτελωνισμού θα ανέλθει σε 1.210 ευρώ.
Το όφελος για τους καταναλωτές στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο μπορεί να φαίνεται μικρό, δηλαδή μόλις 110 ευρώ αλλά ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου που θα παραγγείλει θα είναι σίγουρα πολύ πιο πλούσιος!
Σε ποια plug-in υβριδικά μοντέλα θα ισχύσουν υψηλότερες εκπτώσεις
Ιδιαίτερη μέριμνα έχει πραγματοποιήσει το οικονομικό επιτελείο για τα υβριδικά και plug-in υβριδικά μοντέλα επιβεβαιώνοντας και το ρεπορτάζ του Newsauto.gr σύμφωνα με το οποίο αυξάνονται οι εκπτώσεις στο Τέλος Ταξινόμησης.
Ειδικότερα όπως είχε αποκαλύψει το Newsauto.gr αρχικά εξετάζονταν η έκπτωση του Τέλους Ταξινόμησης να αυξηθεί από το 50% στο 75% για όλα τα plug-in υβριδικά τα οποία όμως εκπέμπουν έως 50 γρ. / CO2.
Σε όλα τα υπόλοιπα plug-in υβριδικά ή υβριδικά μοντέλα η έκπτωση του Τέλους Ταξινόμησης παραμένει στο 50%.
Στη ηλεκτρικά διατηρείται το μηδενικό Τέλος Ταξινόμησης ενώ έχουν ήδη ανακοινωθεί και οι κρατικές επιδοτήσεις για την απόκτησή τους τόσο από ιδιώτες όσο και από επαγγελματίες. Μάλιστα οι επαγγελματίες έχουν επιπλέον επιλογές καθώς υπάρχουν και χαμηλότερες επιδοτήσεις για plug-in υβριδικά αυτοκίνητα που εκπέμπουν έως 50 γρ. CO2.
Τι γίνεται με τις εκπομπές CO2
Σημαντικές διακυμάνσεις στον υπολογισμό του Τέλους Ταξινόμησης διαδραματίζουν οι εκπομπές CO2.
Στο νομοσχέδιο που κατατέθηκε επιβεβαιώθηκε επίσης το ρεπορτάζ του Newsauto.gr καθώς αν το όχημα εκπέμπει έως 100 γραμμάρια CO2 τότε οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης μειώνονται κατά 5%.
Αντίθετα αν οι εκπομπές CO2 των οχημάτων που εκτελωνίζονται κυμαίνονται από 120 έως 140 γρ. CO2 τότε οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης αυξάνονται κατά 10%.
Αντίστοιχα αν οι εκπομπές CO2 των οχημάτων που εκτελωνίζονται κυμαίνονται από 141 έως 160 γρ. CO2 τότε οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης αυξάνονται κατά 20%.
Αν οι εκπομπές CO2 των οχημάτων που εκτελωνίζονται κυμαίνονται από 161 έως 180 γρ. CO2 τότε οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης αυξάνονται κατά 30%.
Τέλος αν οι εκπομπές CO2 των οχημάτων που εκτελωνίζονται κυμαίνονται από 181 γρ. CO2 και άνω τότε οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης αυξάνονται κατά 40%.
Πότε θα ισχύσει το νέο πρότυπο WLTP
Ειδική αναφορά γίνεται στο νομοσχέδιο και σχετικά με το πρότυπο μέτρησης των εκπομπών CO2 και σύμφωνα με όσα αναγράφονται στη σχετική διάταξη οι τιμές των εκπομπών CO2 θα λαμβάνονται υπόψη έως τις 31 Δεκεμβρίου 2020 ενώ από την 1η Ιανουαρίου του 2021 θα λαμβάνεται υπόψη το νέο πρότυπο μέτρησης WLTP.
Προκειμένου για μεταχειρισμένα οχήματα, απαιτείται η προσκόμιση και της πρωτότυπης άδειας κυκλοφορίας αυτών που είχαν λάβει στην ξένη χώρα.
«Σαράβαλα» τέλος!
Ριζικές θα είναι οι αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα επιβεβαιώνοντας το ρεπορτάζ του Newsauto.gr.
Ήδη το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας έχει ανακοινώσει την κατάργηση της εισαγωγής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro3 ή και παλαιότερες ενώ όσα εισαγόμενα μεταχειρισμένα πληρούν την οδηγία ρύπων Euro4 θα επιβαρύνονται με Περιβαλλοντικό Τέλος ύψους 4.000 ευρώ πέραν του Τέλους Ταξινόμησης.
Οι συντελεστές στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro6 θα χωρίζονται σε δύο κατηγορίες. Το Τέλος Ταξινόμησης στα πιο νέα Euro6 (2ετίας ή 3ετίας) θα είναι αντίστοιχο με τους συντελεστές των καινούριων αυτοκινήτων και ο δασμός θα απομειώνεται λόγω ηλικίας, χιλιομέτρων και κατηγορίας αμαξώματος.
Στα πιο παλιά εισαγόμενα μεταχειρισμένα Euro6 αυτοκίνητα με ηλικίες από 3 έτη και άνω οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης θα επιβαρύνονται κατά 50%.
Στα εισαγόμενα αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία Euro5 οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης θα προσαυξάνονται κατά 100% και 150% αλλά επίσης ισχύουν οι απομειώσεις των χιλιομέτρων και της ηλικίας!
Ειδικότερα και τα Euro5 θα διαχωριστούν σε δύο κατηγορίες ανάλογα με την ηλικία τους και εκείνα που έχουν νεότερη ηλικία θα επιβαρύνονται οι συντελεστές με ποσοστό 100% και τα παλαιότερα μοντέλα με 150%.
Στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro4 οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης θα προσαυξάνονται κατά 200% ενώ όπως προαναφέραμε θα επιβάλλεται και Περιβαλλοντικό Τέλος ύψους 4.000 ευρώ.
Τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα που πληρούν τις οδηγίες ρύπων Euro 3,2,1 δεν θα επιτρέπεται ο εκτελωνισμός τους. Βέβαια εδώ υπάρχει ένα θέμα με τις αντίκες αλλά τα στελέχη του ΥΠΟΙΚ εκτιμούν πως θα βρουν άμεσα τη λύση…
Όσον αφορά στο Ιστορικό Τέλος Ταξινόμησης όσοι έχουν καταθέσει σχετικές αιτήσεις και περιμένουν εδώ και μήνες για να αποφανθεί η Ειδική Επιτροπή φαίνεται ότι θα πληρώσουν Τέλος Ταξινόμησης με το παλαιό σύστημα γλιτώνοντας πολλές χιλιάδες ευρώ ωστόσο αν κάποιος επιθυμεί να εκτελωνίσει το όχημά του άμεσα θα μπορεί να το κάνει καταβάλλοντας βέβαια τους δασμούς που απορρέουν από τον νέο τρόπο υπολογισμού.
Παράλληλα με την κατάθεση του νομοσχεδίου σταματά να δέχεται νέες αιτήσει η Επιτροπή του Ιστορικού Τέλους Ταξινόμησης και σύμφωνα με το σχέδιο του ΥΠΟΙΚ θα πρέπει εντός το πολύ τριών μηνών να έχουν εξεταστεί και ολοκληρωθεί όλες οι αιτήσεις εισαγωγής μεταχειρισμένων ΙΧ.
Αυτοκινούμενα τροχόσπιτα – Επανεισαγωγή
Μεγάλες μειώσεις αναμένεται να καταγραφούν στο κόστος εκτελωνισμού των αυτοκινούμενων τροχόσπιτων.
Ειδικότερα όπως είχε αποκαλύψει το Newsauto.gr τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα θα απαλλάσσονται από το 75% του προβλεπόμενου Τέλους Ταξινόμισης των αντίστοιχων αυτοκινήτων!
Αν υποθέσουμε ότι κάποιος ιδιοκτήτης οχήματος με ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας αναγκαστεί να μεταναστεύσει στο εξωτερικό και διαγράψει από τα ελληνικά μητρώα το όχημά του η νέα νομοθεσία θα του δίνει το δικαίωμα να το εισάγει και πάλι το όχημά του στην Ελλάδα χωρίς να πληρώσει ούτε ένα ευρώ για δασμούς αρκεί να μην έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα των 8 ετών από την ημερομηνία διαγραφής του οχήματος από τη χώρα μας.
Υψηλότεροι δασμοί στα παλαιά φορτηγά
Σημαντική επιβάρυνση θα έχουν τα παλαιά φορτηγά και σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης για εισαγόμενα μεταχειρισμένα φορτηγά που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro5 θα προσαυξάνονται με ποσοστό 30%. Για οχήαμτα που δεν πληρούν τις προδιαγραφές Euro6 ή Euro5 το ποσοστό προσαύξησης ανέρχεται σε 100%.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr στα καινούρια αυτοκίνητα οι αλλαγές στους συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης θα είναι κλιμακωτές και θα αφορούν μόνο το υπερβάλλον ποσό ενώ στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα οι αλλαγές θα είναι μεγαλύτερες!
Οι αλλαγές στα καινούρια αυτοκίνητα
Στα καινούρια αυτοκίνητα το οικονομικό επιτελείο αλλάζει ριζικά τον τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης βάζοντας τέλος στις κλιμακωτές χρεώσεις της φορολογίας τις οποίες και κάνει προοδευτικές ώστε να σταματήσουν να έρχονται καινούρια αυτοκίνητα με πενιχρό εξοπλισμό για να μην υπερφορολογηθούν.
Όπως είχε αποκαλύψει πρώτο το Newsauto.gr η κλίμακα προοδευτική φορολόγησης είναι:
Για αυτοκίνητα με Αξία Λιανικής προ Φόρων έως 14.000 ευρώ ο συντελεστής παραμένει στο 4%.
Πάνω από τις 14.001 ευρώ οι συντελεστές αλλάζουν και φορολογείται μόνο το υπερβάλλον ποσό για κάθε κλίμακα και όχι ολόκληρο το ποσό της Αξίας Λιανικής προ Φόρων που ισχύει σήμερα.
Ειδικότερα για Αξίες Λιανικής προ Φόρων από 14.001 ευρώ έως και 17.000 ευρώ ο συντελεστής είναι 26%.
Για Αξίες Λιανικής προ Φόρων από 17.001 ευρώ έως και 20.000 ευρώ ο συντελεστής είναι 53%.
Για Αξίες Λιανικής προ Φόρων από 20.001 ευρώ έως και 25.000 ευρώ ο συντελεστής είναι 62%.
Για Αξίες Λιανικής προ Φόρων από 25.001 ευρώ έως και 30.000 ευρώ ο συντελεστής είναι 71%.
Για Αξίες Λιανικής προ Φόρων πάνω από 30.001 ευρώ ο συντελεστής είναι 30%.
Για παράδειγμα το Τέλος Ταξινόμησης σε ένα καινούριο αυτοκίνητο με Αξία Λιανικής προ Φόρων 16.500 ευρώ με το τωρινό καθεστώς εκτελωνισμού θα ανέρχονταν σε 1.320 ευρώ. Με το νέο καθεστώς το Τέλος Ταξινόμησης υπολογίζεται για τις πρώτες 14.000 ευρώ με συντελεστή 4% γεγονός που μεταφράζεται σε 560 ευρώ και τα υπόλοιπα 2.500 ευρώ θα υπολογιστούν με συντελεστή 26% γεγονός που μεταφράζεται σε 650 ευρώ. Δηλαδή το συνολικό κόστος εκτελωνισμού θα ανέλθει σε 1.210 ευρώ.
Το όφελος για τους καταναλωτές στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο μπορεί να φαίνεται μικρό, δηλαδή μόλις 110 ευρώ αλλά ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου που θα παραγγείλει θα είναι σίγουρα πολύ πιο πλούσιος!
Σε ποια plug-in υβριδικά μοντέλα θα ισχύσουν υψηλότερες εκπτώσεις
Ιδιαίτερη μέριμνα έχει πραγματοποιήσει το οικονομικό επιτελείο για τα υβριδικά και plug-in υβριδικά μοντέλα επιβεβαιώνοντας και το ρεπορτάζ του Newsauto.gr σύμφωνα με το οποίο αυξάνονται οι εκπτώσεις στο Τέλος Ταξινόμησης.
Ειδικότερα όπως είχε αποκαλύψει το Newsauto.gr αρχικά εξετάζονταν η έκπτωση του Τέλους Ταξινόμησης να αυξηθεί από το 50% στο 75% για όλα τα plug-in υβριδικά τα οποία όμως εκπέμπουν έως 50 γρ. / CO2.
Σε όλα τα υπόλοιπα plug-in υβριδικά ή υβριδικά μοντέλα η έκπτωση του Τέλους Ταξινόμησης παραμένει στο 50%.
Στη ηλεκτρικά διατηρείται το μηδενικό Τέλος Ταξινόμησης ενώ έχουν ήδη ανακοινωθεί και οι κρατικές επιδοτήσεις για την απόκτησή τους τόσο από ιδιώτες όσο και από επαγγελματίες. Μάλιστα οι επαγγελματίες έχουν επιπλέον επιλογές καθώς υπάρχουν και χαμηλότερες επιδοτήσεις για plug-in υβριδικά αυτοκίνητα που εκπέμπουν έως 50 γρ. CO2.
Τι γίνεται με τις εκπομπές CO2
Σημαντικές διακυμάνσεις στον υπολογισμό του Τέλους Ταξινόμησης διαδραματίζουν οι εκπομπές CO2.
Στο νομοσχέδιο που κατατέθηκε επιβεβαιώθηκε επίσης το ρεπορτάζ του Newsauto.gr καθώς αν το όχημα εκπέμπει έως 100 γραμμάρια CO2 τότε οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης μειώνονται κατά 5%.
Αντίθετα αν οι εκπομπές CO2 των οχημάτων που εκτελωνίζονται κυμαίνονται από 120 έως 140 γρ. CO2 τότε οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης αυξάνονται κατά 10%.
Αντίστοιχα αν οι εκπομπές CO2 των οχημάτων που εκτελωνίζονται κυμαίνονται από 141 έως 160 γρ. CO2 τότε οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης αυξάνονται κατά 20%.
Αν οι εκπομπές CO2 των οχημάτων που εκτελωνίζονται κυμαίνονται από 161 έως 180 γρ. CO2 τότε οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης αυξάνονται κατά 30%.
Τέλος αν οι εκπομπές CO2 των οχημάτων που εκτελωνίζονται κυμαίνονται από 181 γρ. CO2 και άνω τότε οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης αυξάνονται κατά 40%.
Πότε θα ισχύσει το νέο πρότυπο WLTP
Ειδική αναφορά γίνεται στο νομοσχέδιο και σχετικά με το πρότυπο μέτρησης των εκπομπών CO2 και σύμφωνα με όσα αναγράφονται στη σχετική διάταξη οι τιμές των εκπομπών CO2 θα λαμβάνονται υπόψη έως τις 31 Δεκεμβρίου 2020 ενώ από την 1η Ιανουαρίου του 2021 θα λαμβάνεται υπόψη το νέο πρότυπο μέτρησης WLTP.
Προκειμένου για μεταχειρισμένα οχήματα, απαιτείται η προσκόμιση και της πρωτότυπης άδειας κυκλοφορίας αυτών που είχαν λάβει στην ξένη χώρα.
«Σαράβαλα» τέλος!
Ριζικές θα είναι οι αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα επιβεβαιώνοντας το ρεπορτάζ του Newsauto.gr.
Ήδη το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας έχει ανακοινώσει την κατάργηση της εισαγωγής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro3 ή και παλαιότερες ενώ όσα εισαγόμενα μεταχειρισμένα πληρούν την οδηγία ρύπων Euro4 θα επιβαρύνονται με Περιβαλλοντικό Τέλος ύψους 4.000 ευρώ πέραν του Τέλους Ταξινόμησης.
Οι συντελεστές στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro6 θα χωρίζονται σε δύο κατηγορίες. Το Τέλος Ταξινόμησης στα πιο νέα Euro6 (2ετίας ή 3ετίας) θα είναι αντίστοιχο με τους συντελεστές των καινούριων αυτοκινήτων και ο δασμός θα απομειώνεται λόγω ηλικίας, χιλιομέτρων και κατηγορίας αμαξώματος.
Στα πιο παλιά εισαγόμενα μεταχειρισμένα Euro6 αυτοκίνητα με ηλικίες από 3 έτη και άνω οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης θα επιβαρύνονται κατά 50%.
Στα εισαγόμενα αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία Euro5 οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης θα προσαυξάνονται κατά 100% και 150% αλλά επίσης ισχύουν οι απομειώσεις των χιλιομέτρων και της ηλικίας!
Ειδικότερα και τα Euro5 θα διαχωριστούν σε δύο κατηγορίες ανάλογα με την ηλικία τους και εκείνα που έχουν νεότερη ηλικία θα επιβαρύνονται οι συντελεστές με ποσοστό 100% και τα παλαιότερα μοντέλα με 150%.
Στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro4 οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης θα προσαυξάνονται κατά 200% ενώ όπως προαναφέραμε θα επιβάλλεται και Περιβαλλοντικό Τέλος ύψους 4.000 ευρώ.
Τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα που πληρούν τις οδηγίες ρύπων Euro 3,2,1 δεν θα επιτρέπεται ο εκτελωνισμός τους. Βέβαια εδώ υπάρχει ένα θέμα με τις αντίκες αλλά τα στελέχη του ΥΠΟΙΚ εκτιμούν πως θα βρουν άμεσα τη λύση…
Όσον αφορά στο Ιστορικό Τέλος Ταξινόμησης όσοι έχουν καταθέσει σχετικές αιτήσεις και περιμένουν εδώ και μήνες για να αποφανθεί η Ειδική Επιτροπή φαίνεται ότι θα πληρώσουν Τέλος Ταξινόμησης με το παλαιό σύστημα γλιτώνοντας πολλές χιλιάδες ευρώ ωστόσο αν κάποιος επιθυμεί να εκτελωνίσει το όχημά του άμεσα θα μπορεί να το κάνει καταβάλλοντας βέβαια τους δασμούς που απορρέουν από τον νέο τρόπο υπολογισμού.
Παράλληλα με την κατάθεση του νομοσχεδίου σταματά να δέχεται νέες αιτήσει η Επιτροπή του Ιστορικού Τέλους Ταξινόμησης και σύμφωνα με το σχέδιο του ΥΠΟΙΚ θα πρέπει εντός το πολύ τριών μηνών να έχουν εξεταστεί και ολοκληρωθεί όλες οι αιτήσεις εισαγωγής μεταχειρισμένων ΙΧ.
Αυτοκινούμενα τροχόσπιτα – Επανεισαγωγή
Μεγάλες μειώσεις αναμένεται να καταγραφούν στο κόστος εκτελωνισμού των αυτοκινούμενων τροχόσπιτων.
Ειδικότερα όπως είχε αποκαλύψει το Newsauto.gr τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα θα απαλλάσσονται από το 75% του προβλεπόμενου Τέλους Ταξινόμισης των αντίστοιχων αυτοκινήτων!
Αν υποθέσουμε ότι κάποιος ιδιοκτήτης οχήματος με ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας αναγκαστεί να μεταναστεύσει στο εξωτερικό και διαγράψει από τα ελληνικά μητρώα το όχημά του η νέα νομοθεσία θα του δίνει το δικαίωμα να το εισάγει και πάλι το όχημά του στην Ελλάδα χωρίς να πληρώσει ούτε ένα ευρώ για δασμούς αρκεί να μην έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα των 8 ετών από την ημερομηνία διαγραφής του οχήματος από τη χώρα μας.
Υψηλότεροι δασμοί στα παλαιά φορτηγά
Σημαντική επιβάρυνση θα έχουν τα παλαιά φορτηγά και σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης για εισαγόμενα μεταχειρισμένα φορτηγά που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro5 θα προσαυξάνονται με ποσοστό 30%. Για οχήαμτα που δεν πληρούν τις προδιαγραφές Euro6 ή Euro5 το ποσοστό προσαύξησης ανέρχεται σε 100%.
Πηγή: newsauto.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ