Πτώση της τάξης του 72% κατέγραψαν τον Μάρτιο οι πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων στη Γαλλία, μετά το κλείσιμο των αντιπροσωπειών αυτοκινήτων, λόγω του κορωνοϊού. Οι ταξινομήσεις των καινούριων αυτοκινήτων στη Γαλλία ήταν μόλις 62.688 μονάδες.
Ανάλογες μειώσεις στον όγκο των πωλήσεων των αυτοκινήτων είναι πιθανό να σημειωθούν και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, λόγω των μέτρων που επιβάλλονται για να περιορισθεί η επιδημία, αναφέρει το Automotive News Europe. Οι πωλήσεις στην Κίνα τον Φεβρουάριο μειώθηκαν κατά 80%.
Οι αναλυτές προβλέπουν ότι οι πωλήσεις στην Ευρώπη θα μειωθούν έως και 20% για το 2020, σε σχέση με το 2019, ανάλογα με το πόσο θα διαρκέσουν τα μέτρα περιορισμού της κυκλοφορίας και κλεισίματος των αντιπροσωπειών.
Όλες οι μάρκες που δραστηριοποιούνται στην αγορά αυτοκινήτου στη Γαλλία, παρουσίασαν απότομη πτώση του όγκου των πωλήσεων τον Μάρτιο.
Την μικρότερη πτώση στις πωλήσεις σημείωσε η DS, μια πολυτελής φίρμα που ανήκει στο γκρουπ PSA. Η υστέρηση στις πωλήσεις ήταν 38%, σε σχέση με τον περσινό Μάρτιο. Οι απώλειες σε άλλες μάρκες: Mini -50%, Kia -53%, Toyota -57%, Hyundai -57%.
Από τις μάρκες του ομίλου PSA, τη μεγαλύτερη μείωση στον όγκο των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων υπέστη η Opel. Η γερμανική μάρκα που εξαγοράστηκε τον Δεκέμβριο του 2018, από τον γαλλικό όμιλο PSA, κατέγραψε μείωση των πωλήσεων στη Γαλλία κατά 89%. Η Jeep είχε επίσης μεγάλη αρνητική επίδοση -85%. Η Fiat ήταν κάτω -82%, την ίδια πτωτική επίδοση είχε και η Suzuki(-82%).
Η επίδοση του γκρουπ PSA(Peugeot, Citroen, DS, Opel) μειώθηκε κατά 73%, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Η Peugeot ήταν κάτω 69% και η Citroen -77%.
Οι πωλήσεις του Ομίλου Renault μειώθηκαν κατά 72%. Η Renault -69% και η Dacia -80%.
Ο όμιλος Volkswagen έχασε 79%, από τον όγκο των πωλήσεων του. Η Volkswagen μειώθηκε κατά 81%, η Audi σημείωσε πτώση κατά 76% και η Skoda ήταν κάτω 75%.
Οι πωλήσεις μάρκας BMW μειώθηκαν κατά 68% και η Mercedes έχασε το 72%, του όγκου των πωλήσεων που σημείωσε τον Μάρτιο του 2019. Η Ford έχασε το 80% των πωλήσεων της και η Nissan το 75%. Οι πωλήσεις της Volvo μειώθηκαν κατά 61%.
Ανάλογες μειώσεις στον όγκο των πωλήσεων των αυτοκινήτων είναι πιθανό να σημειωθούν και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, λόγω των μέτρων που επιβάλλονται για να περιορισθεί η επιδημία, αναφέρει το Automotive News Europe. Οι πωλήσεις στην Κίνα τον Φεβρουάριο μειώθηκαν κατά 80%.
Οι αναλυτές προβλέπουν ότι οι πωλήσεις στην Ευρώπη θα μειωθούν έως και 20% για το 2020, σε σχέση με το 2019, ανάλογα με το πόσο θα διαρκέσουν τα μέτρα περιορισμού της κυκλοφορίας και κλεισίματος των αντιπροσωπειών.
Όλες οι μάρκες που δραστηριοποιούνται στην αγορά αυτοκινήτου στη Γαλλία, παρουσίασαν απότομη πτώση του όγκου των πωλήσεων τον Μάρτιο.
Την μικρότερη πτώση στις πωλήσεις σημείωσε η DS, μια πολυτελής φίρμα που ανήκει στο γκρουπ PSA. Η υστέρηση στις πωλήσεις ήταν 38%, σε σχέση με τον περσινό Μάρτιο. Οι απώλειες σε άλλες μάρκες: Mini -50%, Kia -53%, Toyota -57%, Hyundai -57%.
Από τις μάρκες του ομίλου PSA, τη μεγαλύτερη μείωση στον όγκο των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων υπέστη η Opel. Η γερμανική μάρκα που εξαγοράστηκε τον Δεκέμβριο του 2018, από τον γαλλικό όμιλο PSA, κατέγραψε μείωση των πωλήσεων στη Γαλλία κατά 89%. Η Jeep είχε επίσης μεγάλη αρνητική επίδοση -85%. Η Fiat ήταν κάτω -82%, την ίδια πτωτική επίδοση είχε και η Suzuki(-82%).
Η επίδοση του γκρουπ PSA(Peugeot, Citroen, DS, Opel) μειώθηκε κατά 73%, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Η Peugeot ήταν κάτω 69% και η Citroen -77%.
Οι πωλήσεις του Ομίλου Renault μειώθηκαν κατά 72%. Η Renault -69% και η Dacia -80%.
Ο όμιλος Volkswagen έχασε 79%, από τον όγκο των πωλήσεων του. Η Volkswagen μειώθηκε κατά 81%, η Audi σημείωσε πτώση κατά 76% και η Skoda ήταν κάτω 75%.
Οι πωλήσεις μάρκας BMW μειώθηκαν κατά 68% και η Mercedes έχασε το 72%, του όγκου των πωλήσεων που σημείωσε τον Μάρτιο του 2019. Η Ford έχασε το 80% των πωλήσεων της και η Nissan το 75%. Οι πωλήσεις της Volvo μειώθηκαν κατά 61%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ