Αναρωτιόμαστε, μετά την επιτυχία της φετινής «Λευκής Νύχτας» τι είναι αυτό που δεν μας επιτρέπει να την διοργανώνουμε πολύ πιο τακτικά. Χιλιάδες καβαλιώτες, όπως και από πολλές γύρω περιοχές, ήρθαν στο κέντρο της πόλης της Καβάλας, διασκέδασαν οι ίδιοι και τα παιδιά τους, ψώνισαν, είδαν γνωστούς και πέρασαν μια ευχάριστη βραδιά. Και έχουμε την εντύπωση, ότι αν την ίδια μέρα και την ίδια ώρα, ο Εμπορικός Σύλλογος Δράμας δεν διοργάνωνε αντίστοιχη εκδήλωση την «Γιορτή της Αγοράς», ο κόσμος που θα επισκεπτόταν τις εκδηλώσεις της «Λευκής Νύχτας», θα ήταν πολύ περισσότερος.
Το κόστος της διοργάνωσης ήταν χαμηλό, κι αν όχι, νομίζουμε ότι η «Λευκή Νύχτα» τώρα μπορεί να διοργανώνεται χωρίς να δαπανώνται χρηματικά ποσά, και οι ελάχιστες ανάγκες να καλύπτονται από χορηγίες. Μπορούμε λοιπόν, να διοργανώνουμε τέτοιες εκδηλώσεις προσφέροντας έτσι και στην προσέλκυση επισκεπτών από τις γύρω περιοχές και τονώνοντας την κατανάλωση των τοπικών επιχειρήσεων, ίσως και κάθε δυο μήνες. Αυτό, όπως και πέρυσι είχαμε υποστηρίξει, πρέπει να γίνει, όχι σε περιόδους που υπάρχουν σημαντικά γεγονότα, που έτσι κι αλλιώς υπάρχει πολύς κόσμος με ξένους επισκέπτες, αλλά κυρίως αναζητώντας ημερομηνίες που η επισκεψιμότητα της Καβάλας είναι κάπως χαμηλά.
Καταλαβαίνουμε ότι ο Εμπορικός Σύλλογος περισσότερο ενδιαφέρεται να αξιοποιήσει εμπορικά και απλώς να τους πείσει να συναλλαγούν τους ερχόμενους για άλλες αιτίες στην πόλη της Καβάλας, και δεν τον ενδιαφέρει και τόσο να γίνει η δική του διοργάνωση η αφορμή να έρθουν επισκέπτες στην Καβάλα. Οι δράσεις, οι περισσότερες είναι προσφερόμενες είτε από επιχειρήσεις, είτε από Συλλόγους.
Το κόστος της διοργάνωσης ήταν χαμηλό, κι αν όχι, νομίζουμε ότι η «Λευκή Νύχτα» τώρα μπορεί να διοργανώνεται χωρίς να δαπανώνται χρηματικά ποσά, και οι ελάχιστες ανάγκες να καλύπτονται από χορηγίες. Μπορούμε λοιπόν, να διοργανώνουμε τέτοιες εκδηλώσεις προσφέροντας έτσι και στην προσέλκυση επισκεπτών από τις γύρω περιοχές και τονώνοντας την κατανάλωση των τοπικών επιχειρήσεων, ίσως και κάθε δυο μήνες. Αυτό, όπως και πέρυσι είχαμε υποστηρίξει, πρέπει να γίνει, όχι σε περιόδους που υπάρχουν σημαντικά γεγονότα, που έτσι κι αλλιώς υπάρχει πολύς κόσμος με ξένους επισκέπτες, αλλά κυρίως αναζητώντας ημερομηνίες που η επισκεψιμότητα της Καβάλας είναι κάπως χαμηλά.
Καταλαβαίνουμε ότι ο Εμπορικός Σύλλογος περισσότερο ενδιαφέρεται να αξιοποιήσει εμπορικά και απλώς να τους πείσει να συναλλαγούν τους ερχόμενους για άλλες αιτίες στην πόλη της Καβάλας, και δεν τον ενδιαφέρει και τόσο να γίνει η δική του διοργάνωση η αφορμή να έρθουν επισκέπτες στην Καβάλα. Οι δράσεις, οι περισσότερες είναι προσφερόμενες είτε από επιχειρήσεις, είτε από Συλλόγους.
Μας το κοινοποίησε το k-tipos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ