Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ προσπαθεί να διασκεδάσει τις εντυπώσεις λέγοντας πως ο αριθμός των γύρων έχει μεγαλύτερη σημασία από τους χρόνους σ' αυτό το στάδιο.
Οι χειμερινές δοκιμές ξεκίνησαν χτες Κυριακή για τη F1 και η ομάδα της Ferrari συμμετέχει σ’ αυτές με την ολοκαίνουργια SF15T.
Ένα μονοθέσιο που σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας, Τζέιμς Άλισον έχει φτιαχτεί με γνώμονα και το οδηγικό στυλ του Κίμι Ράικονεν. Ο Φινλανδός πέρυσι υπέφερε καθώς η F14T δεν συμπεριφέρονταν όπως θα ήθελε στο φρενάρισμα και στην είσοδο της στροφής. Η φετινή SF15T είναι σύμφωνα με τον Άλισον πιο σταθερή στην είσοδο της στροφής και μέχρι το μέσον ενώ στο φρενάρισμα συμμετέχει περισσότερο ο πίσω άξονας όπως θέλει ο Κίμι. Επιπλέον αναλαμβάνει στη Ferrari ως επικεφαλής μηχανικός ο Τόνι Σουκουρέλα, άλλοτε μηχανικός του Κουμπίτσα στη BMW.
Ο Φέτελ με την SF15T στην πίστα της Χερέθ.
Όλα αυτά λίγο απασχολούν το Φέτελ που τόσο χτες όσο και σήμερα προσπαθεί να εγκλιματιστεί στο τρόπο δουλειάς της Ιταλικής ομάδας όντας στις πρώτες μέρες δοκιμών. Ο Φέτελ χτες σημείωσε χρόνο στο 1.22.6 και σήμερα είναι πάλι ταχύτερος με χρόνο 1:20.9 επίδοση 2.3 sec ταχύτερη(!) από τον ταχύτερο περσινό χρόνο στη Χερέθ που ανήκε στο Μάγκνουσεν με τη McLaren Mercedes.
Μιλώντας χτες αργά στους δημοσιογράφους ο Φέτελ υποβάθμισε το γεγονός ότι είχε πετύχει τον ταχύτερο χρόνο ημέρας: «Δε νομίζω πως οι χρόνοι έχουν τόση σημασία όσο ο αριθμός των γύρων. Σίγουρα είναι καλύτερα να είσαι ταχύτερος παρά αργότερος. Έχουμε δρόμο μπροστά μας ακόμη. Το σημείο αναφοράς είναι η Mercedes συμπλήρωσαν την πρώτη μέρα πάνω από 150 γύρους, αυτό δείχνει ότι έχουν ένα πολύ αξιόπιστο μονοθέσιο ελπίζω να μην είναι και εξίσου γρήγορο με πέρυσι. Όλοι σ’ αυτό ελπίζουμε αλλά πρέπει να είμαστε δίκαιοι έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά. Είμαι χαρούμενος με όσα έγιναν στην ομάδα μας την πρώτη μέρα. Θα ήταν καλύτερα αν είχαμε βάλει περισσότερους γύρους αλλά η πρώτη εντύπωση είναι καλή».
Οι χειμερινές δοκιμές ξεκίνησαν χτες Κυριακή για τη F1 και η ομάδα της Ferrari συμμετέχει σ’ αυτές με την ολοκαίνουργια SF15T.
Ένα μονοθέσιο που σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας, Τζέιμς Άλισον έχει φτιαχτεί με γνώμονα και το οδηγικό στυλ του Κίμι Ράικονεν. Ο Φινλανδός πέρυσι υπέφερε καθώς η F14T δεν συμπεριφέρονταν όπως θα ήθελε στο φρενάρισμα και στην είσοδο της στροφής. Η φετινή SF15T είναι σύμφωνα με τον Άλισον πιο σταθερή στην είσοδο της στροφής και μέχρι το μέσον ενώ στο φρενάρισμα συμμετέχει περισσότερο ο πίσω άξονας όπως θέλει ο Κίμι. Επιπλέον αναλαμβάνει στη Ferrari ως επικεφαλής μηχανικός ο Τόνι Σουκουρέλα, άλλοτε μηχανικός του Κουμπίτσα στη BMW.
Ο Φέτελ με την SF15T στην πίστα της Χερέθ.
Όλα αυτά λίγο απασχολούν το Φέτελ που τόσο χτες όσο και σήμερα προσπαθεί να εγκλιματιστεί στο τρόπο δουλειάς της Ιταλικής ομάδας όντας στις πρώτες μέρες δοκιμών. Ο Φέτελ χτες σημείωσε χρόνο στο 1.22.6 και σήμερα είναι πάλι ταχύτερος με χρόνο 1:20.9 επίδοση 2.3 sec ταχύτερη(!) από τον ταχύτερο περσινό χρόνο στη Χερέθ που ανήκε στο Μάγκνουσεν με τη McLaren Mercedes.
Μιλώντας χτες αργά στους δημοσιογράφους ο Φέτελ υποβάθμισε το γεγονός ότι είχε πετύχει τον ταχύτερο χρόνο ημέρας: «Δε νομίζω πως οι χρόνοι έχουν τόση σημασία όσο ο αριθμός των γύρων. Σίγουρα είναι καλύτερα να είσαι ταχύτερος παρά αργότερος. Έχουμε δρόμο μπροστά μας ακόμη. Το σημείο αναφοράς είναι η Mercedes συμπλήρωσαν την πρώτη μέρα πάνω από 150 γύρους, αυτό δείχνει ότι έχουν ένα πολύ αξιόπιστο μονοθέσιο ελπίζω να μην είναι και εξίσου γρήγορο με πέρυσι. Όλοι σ’ αυτό ελπίζουμε αλλά πρέπει να είμαστε δίκαιοι έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά. Είμαι χαρούμενος με όσα έγιναν στην ομάδα μας την πρώτη μέρα. Θα ήταν καλύτερα αν είχαμε βάλει περισσότερους γύρους αλλά η πρώτη εντύπωση είναι καλή».
protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ