Το μεγαλύτερο φορτηγό του κόσμου είναι ηλεκτροκίνητο και δεν κυκλοφορεί στο δρόμο, αλλά στα λασπωμένα εδάφη των ορυχείων και δει της Σιβηρίας. Το GVW BELAZ-75710 κατασκευάζεται στη Λευκορωσία κι έχει διαστάσεις 20,6 μέτρα μήκος, 9,8 μέτρα πλάτος και 8,1 μέτρα ύψος.
Η καρότσα είναι αρκετά βαθιά για να κολυμπήσεις μέσα εφόσον τη γεμίσεις νερό. Το Belaz ζυγίσει κενό 810 τόνους και μπορεί να μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο βάρους 450 τόνων, περίπου 25% περισσότερο από όποιο άλλο φορτηγό στον κόσμο. Το πώς μπορεί αυτό το θηρίο να μετακινηθεί έχει επίσης ενδιαφέρον καθώς χρησιμοποιείται ένας ηλεκτροκινητήρας σε κάθε τροχό με ισχύ 1.632 ίππους και η συνολική ισχύ είναι 6.526 ίπποι.
Προφανώς δεν υπάρχουν μπαταρίες και η ηλεκτρική ενέργεια που απαιτείται παράγεται από δύο γεννήτριες. Δύο V16 turbo diesel με ισχύ 2332 ίππους έκαστος και 9313 Nm μέγιστη ροπή, φροντίζουν να δώσουν όση ενέργεια χρειάζεται για κινηθεί το θηρίο. Μάλιστα κενό φορτίου μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 64 km/h! Το πρώτο φορτηγό της Belaz έχει πιάσει δουλειά σε ορυχείο της περιοχής Kuzbass της Ρωσίας.
gocar.gr
Η καρότσα είναι αρκετά βαθιά για να κολυμπήσεις μέσα εφόσον τη γεμίσεις νερό. Το Belaz ζυγίσει κενό 810 τόνους και μπορεί να μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο βάρους 450 τόνων, περίπου 25% περισσότερο από όποιο άλλο φορτηγό στον κόσμο. Το πώς μπορεί αυτό το θηρίο να μετακινηθεί έχει επίσης ενδιαφέρον καθώς χρησιμοποιείται ένας ηλεκτροκινητήρας σε κάθε τροχό με ισχύ 1.632 ίππους και η συνολική ισχύ είναι 6.526 ίπποι.
Προφανώς δεν υπάρχουν μπαταρίες και η ηλεκτρική ενέργεια που απαιτείται παράγεται από δύο γεννήτριες. Δύο V16 turbo diesel με ισχύ 2332 ίππους έκαστος και 9313 Nm μέγιστη ροπή, φροντίζουν να δώσουν όση ενέργεια χρειάζεται για κινηθεί το θηρίο. Μάλιστα κενό φορτίου μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 64 km/h! Το πρώτο φορτηγό της Belaz έχει πιάσει δουλειά σε ορυχείο της περιοχής Kuzbass της Ρωσίας.
gocar.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ