Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

«Δε θα ξεχάσω ποτέ το κλίμα του ΠΑΟΚ»

Στον Arena FM 89,4 φιλοξενήθηκε ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ, Τζο Νάγκμπε. Θυμήθηκε την επική πρόκριση του «Δικεφάλου» επί της Άρσεναλ και μίλησε για τις αναμνήσεις του από την Τούμπα.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Τζο Νάγκμπε:

Για το τι θυμάται από το παιχνίδι με την Άρσεναλ:

«Είναι πολύ σημαντικό που όλοι στην Ελλάδα θυμούνται αυτό το παιχνίδι. Όλοι όσοι παίξαμε σε εκείνο το παιχνίδι είμαστε πολύ περήφανοι. Είχαμε κερδίσει 1-0 στην έδρα μας και πήγαμε για το καλύτερο δυνατό. Ακόμα και όταν χάναμε 1-0 στην Αγγλία είχαμε πάθος και δυναμικότητα. Δεν θα ξεχάσω ποτέ το ομαδικό κλίμα που υπήρχε».

Για τον κόσμο του ΠΑΟΚ στην Αγγλία:

«Θυμάμαι πως στο γκολ που πετύχαμε ήταν ακριβώς από πίσω μας οι οπαδοί μας. Όταν είδαν πως πανηγύριζε ο κόσμος μας κοιτούσαν οι Άγγλοι περίεργα καθώς δεν είχαν συνηθίσει τόσο έντονες αντιδράσεις στην Ευρώπη».

Για το τι θυμάμαι από τον ΠΑΟΚ:

«Οι φίλαθλοι στην Ελλάδα ήταν γενικά πολύ εκδηλωτικοί. Στην Θεσσαλονίκη το ένιωθα ακόμα παραπάνω και ήθελα να τους ανταποδίδω την χαρά και την στήριξη που μου έδιναν».

Για τον Άγγελο Αναστασιάδη:

«Είναι ένας προπονητής συνδεδεμένος με τον ΠΑΟΚ. Ξέρει να μιλάει στην ομάδα και έχει επαφή με τους παίκτες. Μου λείπει και θέλω να τον ξαναδώ όταν έρθω στην Ελλάδα. Με βοήθησε σαν ποδοσφαιριστή αλλά και σαν άνθρωπο».

Για το τι κάνει τώρα στην καριέρα του:

«Είμαι στο προπονητικό τιμ της εθνικής ομάδας της Λιβερίας. Έχω αναβαθμίσει το δίπλωμα μου και θέλω κάποια στιγμή να έρθω και στην Ελλάδα. Είναι όνειρο μου να προπονήσω την ομάδα του ΠΑΟΚ και να δώσω πίσω ότι μου έχει προσφέρει».

Για το δυστύχημα στα Τέμπη:

«Το θυμάμαι πολύ καλά και ήταν πολύ επώδυνο και δυσάρεστο. Ήρθαν κάποιοι άνθρωποι να μας υποστηρίξουν και έχασαν την ζωή τους. Ήταν πολύ δύσκολοι καιροί».

Για το τι θα έλεγε στον Άγγελο Αναστασιάδη αν τον είχε τώρα μπροστά του:

«Θα του έλεγα καλή τύχη και ευχαριστώ που με βοήθησε. Το τι πρέπει να κάνει στον ΠΑΟΚ το ξέρει πολύ καλύτερα από εμένα. Τον αγαπάω πολύ και μου λείπει και ας με έλεγε… «πεθαμένο». Αγαπούσε εμένα αλλά και την οικογένεια μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ