Η διαχειριστική ομάδα του Ημερολογίου της Πολιτιστικής Εταιρείας Επιχειρηματιών Βορείου Ελλάδος επιλέγει μεταξύ πολιτιστικών δρώμενων, εικαστικών εκθέσεων, θεατρικών και μουσικών εκδηλώσεων και νέων εκδόσεων, και προτείνει:
[πατήστε τους τίτλους του κάθε άρθρου για να μεταφερθείτε στην εκάστοτε ιστοσελίδα]
| Το πρώτο και μοναδικό Design Week στην Ελλάδα επιστρέφει στις αρχές του καλοκαιριού στη Θεσσαλονίκη με κεντρική του θεματική τις ποικίλες εκφάνσεις του design που υπηρετούν τη γαστρονομία. Πρόκειται για μια μεγάλη γιορτή, στην οποία η δημιουργικότητα, με μία πληθώρα μορφών, συναντά την παράδοση, το παρόν και το μέλλον του φαγητού, της μαγειρικής, της εστίασης και, γενικότερα, ολόκληρου του κύκλου ζωής της τροφής. Δείτε το πρόγραμμα των εκδηλώσεων ΕΔΩ. |
|
| Τη φετινή χρονιά θα φιλοξενηθούν στην πόλη παραγωγές από Αγγλία, Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Ελβετία, Ιταλία σε ένα ποικίλο πρόγραμμα παραστάσεων με παράλληλες δράσεις, συζητήσεις και εργαστήρια από θεωρητικούς και καλλιτέχνες της διεθνούς σκηνής. Θέματα όπως η σχέση πραγματικότητας και τεχνολογίας, η ιστορική πραγματικότητα και η έννοια της προόδου, προβληματικές που αφορούν το φύλο, ζητήματα που έχουν να κάνουν με τις ανθρώπινες σχέσεις, τη συμμετοχικότητα αλλά και τη μοναξιά, όπως επίσης και πολιτικοί προβληματισμοί γύρω από την αναγκαιότητα ενεργούς συμμετοχής και δημοκρατικής πρακτικής, φαίνεται να απασχολούν τους καλλιτέχνες στο έργο τους. |
|
| Το Φεστιβάλ Επταπυργίου στη Θεσσαλονίκη διενεργείται για 5η χρονιά στον εσωτερικό χώρο του εμβληματικού μνημείου, από την Τετάρτη 21 Ιουνίου έως την Τετάρτη 19 Ιουλίου 2023, με 12 παραστάσεις, 6 παραγωγές και τη συμμετοχή 250 καλλιτεχνών. Φέτος ο καλλιτεχνικός προγραμματισμός εστιάζει στο άνοιγμα προς τα παιδιά και στους νέους, τα οποία προσκαλούνται - μέσα από δύο παραγωγές, - να γνωρίσουν το μνημείο του Επταπυργίου και να δημιουργήσουν μνήμες στην γοητευτική αυλή του. Την παραγωγή-διοργάνωση των εκδηλώσεων υπογράφει το Κέντρο Πολιτισμού Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με την Εφορεία Αρχαιοτήτων πόλης Θεσσαλονίκης και με την υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού. Το Φεστιβάλ Επταπυργίου τελεί υπό την αιγίδα της UNESCO. |
|
| Για όγδοη συνεχή χρονιά στήνεται από το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης το θερινό σινεμά στο πιο όμορφο σημείο της πόλης, την οροφή του κτιρίου Μ2 του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης, με υπέροχη θέα στο Θερμαϊκό Κόλπο. Το «Σινεμά με Θέα» που ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2015 και έγινε στέκι για τους σινεφίλ της πόλης, είναι μια δροσερή και οικονομική πρόταση εξόδου για όσους θα βρίσκονται το καλοκαίρι στη Θεσσαλονίκη, από τις 27 Ιουνίου έως τις 14 Σεπτεμβρίου. Φέτος το πρόγραμμα περιλαμβάνει συνολικά εννέα ταινίες, δείτε ΕΔΩ περισσότερες λεπτομέρειες. |
|
| Το λεύκωμα περιέχει κείμενα πολιτικών, πανεπιστημιακών, επιχειρηματιών, αθλητών, θεσμικών φορέων της Θεσσαλονίκης, επιστημόνων που μοιράζονται συγκινητικές αναμνήσεις αλλά και αυθεντικές μαρτυρίες, οι οποίες σκιαγραφούν με χιούμορ και με έναν μοναδικό τρόπο «την εποχή που άφησε εποχή» και χαράκτηκε τόσο στο μυαλό όσο και στην ψυχή πολλών Θεσσαλονικέων. Την εκδήλωση συντονίζει ο δημοσιογράφος Σταύρος Τζίμας, ενώ συμμετέχουν με αλφαβητική σειρά οι ομιλητές: Ευάγγελος Βενιζέλος, πρώην αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Εξωτερικών, πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου στη Νομική Σχολή του Α.Π.Θ, Αναστάσιος Κωτσιόπουλος, ομότιμος καθηγητής Αρχιτεκτονικής Α.Π.Θ, αντεπιστέλλον μέλος της Ακαδημίας Αθηνών, Άγγελος Ρέντουλας, αρχισυντάκτης του περιοδικού «Γαστρονόμος» και των γαστρονομικών Εκδόσεων της Καθημερινής και Μαίρη Χατζάκου, Πρόεδρος της ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε. |
|
| Με σύνθημα «Ένα Μουσείο για όλους» και με στόχο την παροχή ίσης πρόσβασης στη μουσειακή εμπειρία, το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης συμμετέχει στο έργο SignGuide, που έχει ως αντικείμενο την ανάπτυξη ενός πρότυπου αυτοματοποιημένου και διαδραστικού συστήματος ξενάγησης στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα. Οι θεματικές της ημερίδας αφορούν σε ζητήματα προσβασιμότητας, εκπαιδευτικές δράσεις και ξεναγήσεις σε μουσεία και χώρους πολιτισμού για άτομα με προβλήματα ακοής, καθώς και τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών για την επαύξηση της μουσειακής εμπειρίας τους. Η ημερίδα θα είναι διαθέσιμη και διαδικτυακά, με ταυτόχρονη μετάφραση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα. |
|
| Το Video Art Μηδέν παρουσιάζει ένα διήμερο προβολών σε συνεργασία με το Pikap στη Θεσσαλονίκη, προβάλλοντας 2 ενότητες βιντεοτέχνης: “True lies” σε επιμέλεια του Νίκου Ποδιά την Παρασκευή 2 Ιουνίου και “Shhhhh… #1” σε επιμέλεια της Μάρθας Ζούπα το Σάββατο 3 Ιουνίου 2023. Οι ενότητες περιλαμβάνουν έργα καλλιτεχνών από 15 χώρες, τα οποία έχουν επιλεγεί από την πρόσφατη διεθνή ανοικτή πρόσκληση συμμετοχής του Video Art Μηδέν. Δείτε περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα ΕΔΩ. |
|
| Ξεναγήσεις Κοινού «Ξεριζωμοί, 1922-2022. Μαρτυρίες μέσα από την Τέχνη» «Ιωάννα-Giovanna-Jeanne Spiteris/Σπητέρη»Έως 18 Ιουνίου 2023 Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών ΑΠΘ Το Τελλόγλειο Ίδρυμα Α.Π.Θ. συνεχίζει τις ξεναγήσεις στις περιοδικές εκθέσεις που φιλοξενεί, δίνοντας τη δυνατότητα στο κοινό να περιηγηθεί στην έκθεση: «Ξεριζωμοί, 1922-2022. Μαρτυρίες μέσα από την Τέχνη» και στην Έκθεση: «Ιωάννα-Giovanna-Jeanne Spiteris/Σπητέρη». Παράλληλα παρουσιάζονται 80 περίπου εξαιρετικά ενδιαφέροντα σκίτσα του ζωγράφου Χρήστου Αλαβέρα, τα οποία φιλοτέχνησε στον χώρο της έκθεσης κατά τη διάρκεια των επισκέψεών του, αντλώντας έμπνευση από τα έργα του μεγάλου γλύπτη και το κοινό. |
|
| Μέσα σε 23 χρόνια 1.203 αρχαιολογικά σώματα ταξινομήθηκαν στις 2.534 σελίδες μίας τετράτομης επιστημονικής δημοσίευσης. 100 από αυτά τα φωτογραφημένα λίθινα σώματα των τεσσάρων Καταλόγων Γλυπτών του Αρχαιολογικού Μουσείου Θεσσαλονίκης (ΚΓΑΜΘ) επαναφωτογραφήθηκαν την περίοδο 2021−2022 στοιχειοθετώντας ένα νέο corpus, ένα νέο σώμα, με τίτλο [ΚΟΡΠΟΥΣ, ΧΧΙ−ΧΧΙΙ] από τον Φώτη Υφαντίδη, το οποίο εκδόθηκε από το Εργαστήριο Μουσειολογίας −Museolab− του Τμήματος Πολιτισμικής Τεχνολογίας & Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Η φωτογραφική επαναδιαπραγμάτευσή τους σχολιάζει τα όρια της έντυπης και ψηφιακής υλικότητας, καθώς και την πρακτική της αρχαιολογικής συνάθροισης και ταξινόμησης, με στόχο τη δημιουργία νέων υφών που προκύπτουν από τα διδιάστατα, ψευδο−τριδιάστατα ή έντονα ψηφιακά αλλοιωμένα επαναφωτογραφημένα σώματα. Στην έκθεση [ΚΟΡΠΟΥΣ, ΧΧΙΙΙ] αυτά τα επαναφωτογραφημένα σώματα επιστρέφουν στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης με τη μορφή μίας νέας υλικότητας. |
|
| Τι θα μπορούσε να συνδέει τη Ρόζα Λούξεμπουργκ, τον Τζάκσον Πόλοκ, τον Βασίλι Καντίνσκι, τον Λεβ Τρότσκι, τον Όσκαρ Γουάιλντ και την Γιόκο Όνο με εικαστικούς στη Ρωσία των αρχών του 20ού αιώνα, όπως ο Καζιμίρ Μαλέβιτς, η Λιουμπόβ Ποπόβα, ο Σολομών Νικρίτιν και ο Βλαντιμίρ Τάτλιν; Πώς μια έκθεση τέχνης που πραγματοποιήθηκε πριν από 100 χρόνια προκάλεσε έντονη αψιμαχία μεταξύ των καλλιτεχνών που συμμετείχαν σε αυτή, και πώς μια σπάνια έκδοση τυπώθηκε σε ταπετσαρία τοίχου; Πώς κατέληξε ένα έργο τέχνης να περνάει… από ακτινογραφία σε ένα δημόσιο νοσοκομείο; Οι απαντήσεις σε αυτά και σε ακόμη περισσότερα ερωτήματα βρίσκονται στις 50 συν 1 ιστορίες που αναπτύσσονται στην ομότιτλη έκθεση - Περισσότερα από 100 έργα και αρχειακό υλικό από τη συλλογή Κωστάκη του Μουσείου αποτελούν τη βάση για τις αφηγήσεις και τις διαδρομές που προτείνονται στους επισκέπτες και συγχρόνως λειτουργούν παράλληλα και συμπληρωματικά με τις ιστορίες που τα συνοδεύουν. |
|
| Η έκθεση με τίτλο «Η Εξέχουσα Κατεύθυνση των Σκέψεων / The Eminent Direction of Thoughts» αναπτύσσεται γύρω από την ομότιτλη εγκατάσταση -ένα δωμάτιο που θυμίζει κελί είτε φυλακής είτε μοναχού, όπου ο άνθρωπος περνά τον χρόνο του στοχαζόμενος πάνω στη ζωή, τον θάνατο, τη θρησκεία- η οποία, σύμφωνα με τους καλλιτέχνες, στάθηκε η αρχική έμπνευση για το Πλοίο της Ανεκτικότητας. Παράλληλα, η έκθεση φιλοξενεί μια ειδική παρουσίαση του The Golden Easel, ενός διεθνούς διαγωνισμού παιδικής τέχνης, που αποτελεί πρωτοβουλία της Παιδικής Πινακοθήκης του Λβιβ. Με διοργανωτές τους Olga Mykhailiuk και Sergii Grichanok, ο διαγωνισμός διεξάγεται εδώ και είκοσι χρόνια, ενθαρρύνοντας μικρούς μαθητές να εξερευνήσουν και να καλλιεργήσουν τις καλλιτεχνικές τους δεξιότητες. Τα σχέδια που υποβλήθηκαν στον διαγωνισμό παρουσιάζονται σε μια εγκατάσταση, την οποία σχεδίασε η Emilia Kabakov. |
|
| Τα χρώματα στις πιο έντονες εκφάνσεις τους είναι ο απόλυτος πρωταγωνιστής στα έργα που παρουσιάζει ο Απόστολος Λάβδας στην νέα ατομική του έκθεση, με τον εύγλωττο τίτλο «Μνήμες Χρώματα». Ο ζωγράφος ανασκάπτει τις μνήμες του, αντλεί χρώματα και τα κάνει πρώτη ύλη των έργων του. Μοιάζει να κάνει τα σχέδιά του, μόνο και μόνο για να κλείσει μέσα τους τα χρώματα που εκρήγνυνται στον εγκέφαλό του. Τα μπαλόνια του και οι πεταλούδες που ζωγραφίζει γίνονται δυναμικοί φορείς του χρώματος, σε μοναδικούς συνδυασμούς. Τα ποδήλατά του, που προσφέρουν αιτία απόδρασης σε έναν άλλο κόσμο, ονειρικό, ουτοπικό, συνυπάρχουν και περιμένουν τον άνθρωπο, που ενώ λείπει είναι απίστευτα παρών. |
|
| Η Gallerie Mikrou παρουσιάζει για πρώτη φορά την έκθεση χαρακτικής δύο νέων καλλιτεχνών, της Νίκης Βαρελίδου και του Ευάγγελου Τάσιου. Η έκθεση πραγματεύεται από την μια τις χαμένες πόλεις και τους ανθρώπους μέσα σε αυτές που ψάχνουν να χωρέσουν σε οικεία περιβάλλοντα και από την άλλη τον αγροτικό τρόπο ζωής και την πάλη των ανθρώπων στην ύπαιθρο. Μια σειρά έργων χαρακτικής με οδηγό τους το μαύρο, το κόκκινο, το μπλε αλλά και το λευκό μελάνι, εστιάζουν στο καθημερινό και το οικείο. Σε αυτό το ήρεμο περιβάλλον το παράδοξο κάνει την εμφάνιση του και έρχεται να συνυπάρξει με την πραγματικότητα που μας περιβάλλει. |
|
| Ο Άδμητος, βασιλιάς των Φερών, έχει καταδικαστεί από τους Θεούς να πεθάνει, γιατί δεν θυσίασε στην Άρτεμι στο γάμο του με την Άλκηστη. Ο Απόλλων όμως, του αφήνει μια προοπτική. Μπορεί να ζήσει, αν δεχτεί ένας στενός συγγενής του να πεθάνει στη θέση του. Οι γονείς του αρνούνται, όμως όταν ο Άδμητος ζητά τη θυσία από τη γυναίκα του, εκείνη δέχεται και χάνει τη ζωή της. Οι άνθρωποι της πόλης θα έρθουν για τις τελετές της ταφής. Θα μιλήσει κανείς για αδικία; Το ακατάτακτο έργο του Ευριπίδη, ιδωμένο είτε ως τραγωδία είτε ως σατιρικό δράμα, περιγράφει το αδιέξοδο της πατροπαράδοτης ανδρικής συμπεριφοράς, τις περιορισμένες επιλογές της γυναίκας και την αντίδραση (ή αδράνεια) του περίγυρου. Μια ιστορία κρυμμένης έμφυλης καταπίεσης - όπου τίποτα δεν είναι όπως λέγεται - αλλά και μια ωδή στα πένθιμα έθιμα, τελετές και ενδυμασίες, σε δεκαπεντασύλλαβο ανομοιοκατάληκτο στίχο. |
|
| Το ψιλόβροχο του βουνού Qingcheng, ο ζεστός άνεμος δίπλα στη δυτική λίμνη... Μέσα στο γραφικό τοπίο, τα ζευγάρια ερωτεύονται. Ο σανσκριτικός ήχος του ναού Jinshan, το μεγαλείο της παγόδας Lei feng, Κάτω από τα δεσμά της κοινωνίας, ο άνθρωπος και το τέρας χωρίζονται για πάντα. Ένα λευκό φίδι σε ένα μπαστούνι, που ταξιδεύει χιλιάδες μίλια για αυτό, ο θεός της ιατρικής είναι πάντα ελεήμων, κανείς δεν ξέρει ότι η μοίρα της μετενσάρκωσης είναι σωστή ή λάθος.. Το κινεζικό σκηνικό δράμα «Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΛΕΥΚΟΥ ΦΙΔΙΟΥ•REMIX» σε παραγωγή της ΣΙΝΟ-ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΕΧΝΗΣ θα ξεκινήσει και πάλι ελληνική περιοδεία, με πρωτότυπα έργα και οι κλασικούς πίνακες της δυναστείας των Σονγκ στην Κίνα πριν από περισσότερα από χίλια χρόνια να έχουν ενσωματωθεί στη δραματική παράσταση.
*το έργο είναι εξοπλισμένο με ελληνικούς υπότιτλους |
|
| Η υπόθεση του Βαγγέλη Γιακουμάκη αποτελεί τη βάση της παράστασης θεάτρου ντοκουμέντο “801,5 m”. Ήταν Φεβρουάριος του 2015 στα Ιωάννινα όταν ο νεαρός φοιτητής έφυγε από τη ζωή. Δεν γνωρίζουμε τι μπορεί να σκεφτόταν, τι να ήθελε να πει παρά μόνο ερμηνείες είμαστε ικανοί να κάνουμε. Η υπόθεση του Βαγγέλη Γιακουμάκη αποτελεί την αφορμή να ακούσουμε αυτούς που δεν τους δόθηκε ποτέ η ευκαιρία να μιλήσουν. *το κείμενο της παράστασης είναι αποτέλεσμα συλλογικής δημιουργίας και είναι προϊόν μυθοπλασίας σε συνδυασμό με πραγματικά γεγονότα |
|
| Ένα μεγάλο γενέθλιο πάρτυ που ο Θανάσης Αλευράς σχεδίαζε να το κάνει όταν έκλεινε τα 40 του χρόνια, αλλά, λόγω του ιού, κάθε χρόνο αναβαλλόταν. Η παράσταση είναι ένα αυτοβιογραφικό ταξίδι μέσα από προσωπικές ιστορίες που είναι συγχρόνως και ένα αφιέρωμα στην ξακουστή γενιά του '80. Σε αυτή τη γιορτή θα είναι μαζί του η Ιdra Kayne και ο Jerome Kaluta, τα αδέλφια του όπως τα λέει, οι οποίοι με τις υπέροχες φωνές τους θα μας ταξιδέψουν μουσικά σε τέσσερεις δεκαετίες. Μία ξεχωριστή, πολύπλευρη και ευφορική μουσικοθεατρική παράσταση, με το ταλέντο του Θανάση Αλευρά και των συνεργατών του, για πρώτη φορά σε καλοκαιρινή περιοδεία. |
|
| ''Ξεκινάς τη δουλειά σου όπως κάθε μέρα και, πάνω κάτω, είσαι προετοιμασμένος για το τι θα αντιμετωπίσεις. Ή τουλάχιστον, έτσι νομίζεις. Γιατί ο άνθρωπος δεν παύει να σε εκπλήσσει.'' Έπειτα από 35 χρόνια δημοσιογραφίας, ο Σάκης Αποστολάκης χάνει τη δουλειά του όταν κλείνει η εφημερίδα “Ελευθεροτυπία”. Η ανεργία σε συνδυασμό με την έκπτωση της ποιοτικής δημοσιογραφίας τον οδηγούν να στραφεί στο επάγγελμα του διανομέα. Συνδυάζοντας το ρεπορτάζ με τη νέα επαγγελματική του ταυτότητα, αρχίζει να δημοσιεύει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το “Ημερολόγιον ντελίβερι”, ένα χιουμοριστικό και πρωτότυπο ρεπορτάζ που αποτελεί καταγραφή και σχολιασμό των κωμικοτραγικών επεισοδίων που αντιμετωπίζει στην εργασία του. Mία παράσταση – εμπειρία που, με κύριο όπλο της το χιούμορ, στοχεύει να δώσει ορατότητα στο επάγγελμα των διανομέων και να φωτίσει τις εργασιακές συνθήκες και διεκδικήσεις τους για ασφαλή και αξιοπρεπή εργασία, αναδεικνύοντας παράλληλα τις μικρές ιστορίες των ανθρώπων, που ενώ φτάνουν μέχρι το κατώφλι του σπιτιού μας, αντιμετωπίζονται σαν να είναι αόρατοι. |
|
| Για άλλη μια χρονιά, ο αγαπημένος θεσμός «Καλοκαίρι στο Μέγαρο» επιστρέφει δυναμικά τον Ιούνιο, υποσχόμενος να προσφέρει στο κοινό καλλιτεχνικές συγκινήσεις μέσα από παραγωγές υψηλού επιπέδου. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει πολλές αφορμές να επισκεφτούμε το Μέγαρο, όπως η Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής που θα γεμίσει την πλατεία με ακούσματα ροκ και ηλεκτρονικής μουσικής, φλαμένγκο και συμφωνική μουσική ενώ οι συγγραφείς του κόσμου ταξιδεύουν στο Μέγαρο και το καλοκαίρι. Ο Λεονάρδο Παδούρα, πεζογράφος και δοκιμιογράφος, που θεωρείται σήμερα ο σημαντικότερος συγγραφέας της Κούβας και συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων στη Λατινική Αμερική θα είναι ο επόμενος καλεσμένος του νέου αυτού κύκλου. Φυσικά ούτε και φέτος λείπει το Σινεμά με Θέα που σε συνεργασία με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, θα προσφέρει αγαπημένες ταινίες από την καλύτερη θέα της πόλης. Η καλοκαιρινή μας συνάντηση ξεκινά στις 7 Ιουνίου συνδυάζοντας την κλασική μουσική με ethnic και jazz επιρροές και θα μας κρατήσει συντροφιά μέχρι το τέλος Ιουλίου. |
|
| Η Τάνια Τσανακλίδου και ο Φώτης Σιώτας συναντώνται ξανά επί σκηνής σε ένα πρόγραμμα που έφτιαξαν με κέφι και αγάπη. Τραγούδια του Μούτση, του Σιδηρόπουλου και του Πουλικάκου, του Κηλαηδόνη, του Πανούση και του Λογό, του Μαχαιρίτσα και του Μπουλά, αλλά και του Σαββόπουλου, του Σπανού, του Κραουνάκη, του Μιχάλη Δέλτα, του Θανάση Παπακωνσταντίνου, του Νικόλα Άσιμου ανάμεσα σε άλλα. Δίπλα στα δικά τους τραγούδια που μπλέκονται ωραία και κάνουν την αφήγηση συναρπαστική. Όπως λένε η Τάνια και ο Φώτης «αυτή η παράσταση έχει πολλή ενέργεια αλλά και κάποια ξέφωτα πιο συγκινησιακά». Απροσδόκητες αλλαγές, διάθεση αυτοσαρκασμού, σατυρικό σχολιασμό της κατάστασης που βιώνουμε όλοι και όλες και μια αίσθηση χαρμολύπης, όπως συμβαίνει στο τσίρκο. |
|
| Μία διαφορετική μουσική συνάντηση μας υπόσχεται γι αυτό το καλοκαίρι η Άλκηστις Πρωτοψάλτη, μία συνάντηση «Εξω καρδιά!». Η αγαπημένη ερμηνεύτρια θα φέρει το παρελθόν και το παρόν σε μία μουσική ισορροπία προκειμένου να ικανοποιήσει το κοινό της, που αποδεδειγμένα πλέον ανήκει σε τρεις διαφορετικές γενιές. Μαζί της οι μουσικοί: Θωμάς Κοντογεώργης (πιάνο), Πέτρος Βαρθακούρης (μπάσο), Κώστα Καρακατσάνης (βιολί), κιθαρα, (φυσαρμόνικα), Ανδρέας Λάσος (κιθάρες), Κώστας Μυλωνάς (drums). |
|
| Η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης συνεχίζει τη συνεργασία της με την τάξη διεύθυνσης ορχήστρας του Johannes Schlaefli του Πανεπιστημίου Τεχνών Ζυρίχης. Ο διάσημος μαέστρος και καθηγητής μας συστήνει νέους ταλαντούχους μαέστρους απ’ όλο τον κόσμο, που διευθύνουν την Κ.Ο.Θ. σε γνωστά συμφωνικά έργα, χαρίζοντας στο κοινό μία όμορφη μουσική βραδιά με πολλή και καλή μουσική. |
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ