Η μεγαλύτερη αγορά του κόσμου έχει πάρα πολλά να προσφέρει ακόμα στον χώρο της αυτοκίνησης και τελευταίο παράδειγμα είναι η Aion.
Το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γκουανγκζού ήταν προγραμματισμένο να γίνει τον Νοέμβριο, αλλά αναβλήθηκε λόγω Covid. Παρόλα αυτά, άνοιξε τις πύλες του στις 30 Δεκεμβρίου και θα τις κλείσει στις 8 Ιανουαρίου, παρέχοντας τη δυνατότητα στους επισκέπτες να δουν από κοντά μερικά πολύ όμορφα αυτοκίνητα, αλλά και μια φωτιά που ξέσπασε μέσα στην Έκθεση, δυστυχώς...
Τα φώτα της δημοσιότητας έχουν συγκεντρώσει πολλοί κατασκευαστές από την Κίνα, με την Aion, που ανήκει στον Όμιλο GAC να αποκαλύπτει το hupercar Hyper GT. Βασίζεται στην πλατφόρμα AEP 3.0 EV επόμενης γενιάς και θα αρχίσει να πωλείται στη χώρα το 2023. Τα σημαντικά highlights αυτού του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, είναι οι πόρτες που ανοίγουν με κάθετο τρόπο, οι καθαρές γραμμές του και ο αεροδυναμικός συντελεστής που αγγίζει το 0.19. Είναι καλύτερος από αυτόν των Mercedes-Benz EQS και Tesla Model S (0.20 αμφότερα), αλλά μεγαλύτερος από του Lightyear 0, που κρατά ακόμα το ρεκόρ όλων των εποχών (0.175 Cd) για αυτοκίνητο παραγωγής.
Ως εκ τούτου, λιγότερη αεροδυναμική αντίσταση σημαίνει μεγαλύτερη αυτονομία, με το Hyper GT της Aion να υπολογίζεται περίπου στα πάνω από τα 480 χιλιόμετρα, με το ένα μοτέρ ηλεκτρικής φύσης, που είναι τοποθετημένο στον πίσω άξονα, να αποδίδει 335 ίππους με 433Nm ροπή. Αυτοί οι αριθμοί, το καθιστούν ικανό να φτάσει το 0-100χλμ./ώρα σε περίπου 4δλ. Πάντως, σχεδιάζεται η εγκατάσταση και δεύτερου ηλεκτρικού κινητήρα, κάτι που φυσικά θα αυξήσει τις δυνατότητές του, ενώ λέγεται πως θα κατασκευάζεται και ως hatchback.
Επάνω του έχουν ενσωματωθεί 40 αισθητήρες, συμπεριλαμβανομένου ενός συστήματος Lidar και από την εταιρεία σημειώνουν πως μια έκδοση του οχήματος θα διαθέτει τρεις από τις συγκεκριμένες λειτουργίες. Δεν αποσαφηνίζεται, πάντως, αν θα συνδυάζεται με σύστημα αυτόνομης οδήγησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ