Κακό χωριό τα λίγα σπίτια, λέει ο θυμόσοφος λαός και φαίνεται ότι αυτό ισχύει και στην περίπτωση της Ferrari, όπου οι τελευταίες αποτυχίες, έχουν προκαλέσει αναστάτωση στην ομάδα.
Στη Scuderia επικρατεί έτσι και ο αλλιώς ένας άγραφος κανόνας, που λέει, πως όταν δεν νικούν τα κόκκινα μονοθέσια, φταίνε βεβαίως οι οδηγοί τους.
Αυτό συμβαίνει σε μεγάλο βαθμό εφέτος με τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Ιταλικές εφημερίδες γράφουν, ότι ο Γερμανός έχει απομονωθεί πλέον από την ομάδα μετά τα τελευταία λάθη του και ότι είναι υπό συζήτηση η απομάκρυνσή του μετά το τέλος της σεζόν 2019, αν και το συμβόλαιό του λήγει ένα χρόνο αργότερα στα τέλη του 2020. Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, το συμβόλαιο του Φέτελ περιλαμβάνει όρους και προϋποθέσεις, που δίνουν αυτό το δικαίωμα στη Scuderia.
Ο διευθυντής της ομάδας, Μαουρίτσιο Αριβαμπένε, προσπαθεί να επαναφέρει με κάθε τρόπο την ηρεμία στη Ferrari και ακούγεται, ότι θα ανανεωθεί το συμβόλαιό του με τη Ferrari για άλλον ένα χρόνο. Τότε όμως θα πρέπει επιτέλους να φέρει τον τίτλο στο Μαρανέλο, οπότε χρειάζεται οπωσδήποτε έναν κορυφαίο οδηγό.
Γι αυτό και δεν θέλει ο Ιταλός ούτε να ακούει σενάρια περί διαζυγίου με τον Φέτελ στα τέλη της επόμενης χρονιάς. «Αυτή η ιστορία μου ακούγεται απλά αστεία. Μόλις στραβώσουν τα πράγματα, αρχίζουμε να μιλάμε για χωρισμούς. Εχω τονίσει όμως ένα εκατομμύριο φορές, ότι οι συζητήσεις είναι σημαντικές και σωστές, όμως δεν έχουν να κάνουν καθόλου με ένα διαζύγιο», δήλωσε ο Αριβαμπένε στον τηλεοπτικό σταθμό Sky Italia.
Ο διευθυντής της Scuderia πήρε θέση και για τα δημοσιεύματα, που υποστηρίζουν, ότι ο Ραϊκόνεν τρέχει μόνον για τον εαυτό του μετά την ανακοίνωση της Ferrari, ότι δεν θα ανανεώσει τη συνεργασία μαζί του το 2019. Ο Αριβαμπένε δήλωσε χαρακτηριστικά, ότι «και οι δύο, ο Κίμι και ο Σεμπάστιαν, είναι επαγγελματίες οδηγοί αγώνων με μεγάλη εμπειρία. Δεν είναι οδηγοί καρτ, που απλά τρέχουν στις πίστες. Γι αυτό και θεωρώ ασεβείς τις απόψεις σχετικά με το timing της απόφασής μας για τον Ραϊκόνεν».
Για να δούμε, τι θα συμβεί τελικά. Η Ferrari μοιάζει με καζάνι, που βράζει και πολλοί πιστεύουν, ότι πρέπει να πέσουν κεφάλια, για να κατακτήσει και πάλι το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στη Formula 1.
Στη Scuderia επικρατεί έτσι και ο αλλιώς ένας άγραφος κανόνας, που λέει, πως όταν δεν νικούν τα κόκκινα μονοθέσια, φταίνε βεβαίως οι οδηγοί τους.
Αυτό συμβαίνει σε μεγάλο βαθμό εφέτος με τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Ιταλικές εφημερίδες γράφουν, ότι ο Γερμανός έχει απομονωθεί πλέον από την ομάδα μετά τα τελευταία λάθη του και ότι είναι υπό συζήτηση η απομάκρυνσή του μετά το τέλος της σεζόν 2019, αν και το συμβόλαιό του λήγει ένα χρόνο αργότερα στα τέλη του 2020. Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, το συμβόλαιο του Φέτελ περιλαμβάνει όρους και προϋποθέσεις, που δίνουν αυτό το δικαίωμα στη Scuderia.
Ο διευθυντής της ομάδας, Μαουρίτσιο Αριβαμπένε, προσπαθεί να επαναφέρει με κάθε τρόπο την ηρεμία στη Ferrari και ακούγεται, ότι θα ανανεωθεί το συμβόλαιό του με τη Ferrari για άλλον ένα χρόνο. Τότε όμως θα πρέπει επιτέλους να φέρει τον τίτλο στο Μαρανέλο, οπότε χρειάζεται οπωσδήποτε έναν κορυφαίο οδηγό.
Γι αυτό και δεν θέλει ο Ιταλός ούτε να ακούει σενάρια περί διαζυγίου με τον Φέτελ στα τέλη της επόμενης χρονιάς. «Αυτή η ιστορία μου ακούγεται απλά αστεία. Μόλις στραβώσουν τα πράγματα, αρχίζουμε να μιλάμε για χωρισμούς. Εχω τονίσει όμως ένα εκατομμύριο φορές, ότι οι συζητήσεις είναι σημαντικές και σωστές, όμως δεν έχουν να κάνουν καθόλου με ένα διαζύγιο», δήλωσε ο Αριβαμπένε στον τηλεοπτικό σταθμό Sky Italia.
Ο διευθυντής της Scuderia πήρε θέση και για τα δημοσιεύματα, που υποστηρίζουν, ότι ο Ραϊκόνεν τρέχει μόνον για τον εαυτό του μετά την ανακοίνωση της Ferrari, ότι δεν θα ανανεώσει τη συνεργασία μαζί του το 2019. Ο Αριβαμπένε δήλωσε χαρακτηριστικά, ότι «και οι δύο, ο Κίμι και ο Σεμπάστιαν, είναι επαγγελματίες οδηγοί αγώνων με μεγάλη εμπειρία. Δεν είναι οδηγοί καρτ, που απλά τρέχουν στις πίστες. Γι αυτό και θεωρώ ασεβείς τις απόψεις σχετικά με το timing της απόφασής μας για τον Ραϊκόνεν».
Για να δούμε, τι θα συμβεί τελικά. Η Ferrari μοιάζει με καζάνι, που βράζει και πολλοί πιστεύουν, ότι πρέπει να πέσουν κεφάλια, για να κατακτήσει και πάλι το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στη Formula 1.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ