Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζεται η εξαπάτηση των χρηστών των κοινωνικών δικτύων, στην οποία πέφτουν θύματα χιλιάδες χρήστες. Οι απατεώνες χτυπάνε συνήθως Σαββατοκύριακο, που ο κόσμος μπαίνει περισσότερο στα social media…
Μετά τον διαγωνισμό της… AUDI Ελλάς (δεν υπάρχει τέτοια εταιρεία) στον οποίο κέρδιζες δυο (όχι ένα) RS7 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ – “ΚΕΡΔΙΣΤΕ” ΔΥΟ AUDI RS7, αλλά και τους δεκάδες διαγωνισμούς με δώρο i-Phones και φορητούς MAC, ήρθε η ώρα των “δωρεάν” αεροπορικών εισιτηρίων, ενόψει και καλοκαιρινών διακοπών.
Σχεδόν κάθε Σαββατοκύριακο πλέον εμφανίζονται σελίδες που “δίνουν” σε όλους τους συμμετέχοντες δωρεάν εισιτήρια. Μάλιστα πρόσφατα εμφανίστηκε ένας -δήθεν- διαγωνισμός της Easyjet, της Aegean κλπ. Φυσικά εισιτήρια δεν υπάρχουν.
Συνήθως οι… ψευτοδιαγωνισμοί εμφανίζονται με Facebook σελίδες. Αυτές καλούν τον επισκέπτη να απαντήσει σε τρεις ερευνητικές ερωτήσεις, ενώ παράλληλα ζητάει υποχρεωτικά να διαδώσουν τον διαγωνισμό στους φίλους τους στο FB και να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους για να στείλουν τα εισιτήρια.
Με την πρακτική “πυραμίδας” (share, πρόταση για likes και παροχή στοιχείων κλπ) προσελκύουν Facebook λογαριασμούς, απο τους οποίους αντλούν όλα τα στοιχεία. Τα συγκεκριμένα στοιχεί πωλούνται στη συνέχεια σε εταιρείες ερευνώ, digital marketing κλπ…
Παράδειγμα πρόσφατου διαγωνισμού
Μετά τον διαγωνισμό της… AUDI Ελλάς (δεν υπάρχει τέτοια εταιρεία) στον οποίο κέρδιζες δυο (όχι ένα) RS7 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ – “ΚΕΡΔΙΣΤΕ” ΔΥΟ AUDI RS7, αλλά και τους δεκάδες διαγωνισμούς με δώρο i-Phones και φορητούς MAC, ήρθε η ώρα των “δωρεάν” αεροπορικών εισιτηρίων, ενόψει και καλοκαιρινών διακοπών.
Σχεδόν κάθε Σαββατοκύριακο πλέον εμφανίζονται σελίδες που “δίνουν” σε όλους τους συμμετέχοντες δωρεάν εισιτήρια. Μάλιστα πρόσφατα εμφανίστηκε ένας -δήθεν- διαγωνισμός της Easyjet, της Aegean κλπ. Φυσικά εισιτήρια δεν υπάρχουν.
Συνήθως οι… ψευτοδιαγωνισμοί εμφανίζονται με Facebook σελίδες. Αυτές καλούν τον επισκέπτη να απαντήσει σε τρεις ερευνητικές ερωτήσεις, ενώ παράλληλα ζητάει υποχρεωτικά να διαδώσουν τον διαγωνισμό στους φίλους τους στο FB και να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους για να στείλουν τα εισιτήρια.
Με την πρακτική “πυραμίδας” (share, πρόταση για likes και παροχή στοιχείων κλπ) προσελκύουν Facebook λογαριασμούς, απο τους οποίους αντλούν όλα τα στοιχεία. Τα συγκεκριμένα στοιχεί πωλούνται στη συνέχεια σε εταιρείες ερευνώ, digital marketing κλπ…
Παράδειγμα πρόσφατου διαγωνισμού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ