Ποιος είπε ότι τα wearables πέθαναν; To βραχιόλι NiftyX, του οποίου η καμπάνια στην πλατφόρμα crowdfunding, Indiegogo, έχει ήδη ξεπεράσει τα 77.000 δολάρια, αποδεικνύει το αντίθετο.
Το φουτουριστικό βραχιόλι λειτουργεί ως powerbank και φορτίζει τις ηλεκτρονικές συσκευές (κινητά, tablets) οπουδήποτε, οποτεδήποτε.
Η αποστολή των βραχιολιών, που βγαίνουν σε καφέ, κόκκινο και μαύρο, θα ξεκινήσει από τον Απρίλιο του 2017.
Το φουτουριστικό βραχιόλι λειτουργεί ως powerbank και φορτίζει τις ηλεκτρονικές συσκευές (κινητά, tablets) οπουδήποτε, οποτεδήποτε.
Η αποστολή των βραχιολιών, που βγαίνουν σε καφέ, κόκκινο και μαύρο, θα ξεκινήσει από τον Απρίλιο του 2017.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ