Της μιας της βγήκε το μάτι, της άλλης της κόπηκε η λαλιά. Μπορεί η Κατερίνα Καινούργιου και η Μαρία Ηλιάκη να είναι δύο άσπονδες φίλες, όμως το ντεκολτέ της Ευγενίας Μανωλίδου κατάφερε να ξυπνήσει την έσω τους bitch και να αναδείξει την αισθητική συνάφειά τους. Την ποια;
«Κάποτε με ρώτησαν τι θα ’θελα να είμαι αν δεν ήμουνα αυτό που είμαι. Κι εγώ τους απάντησα σουτιέν, να είμαι σουτιέν. Κάποτε με ρώτησαν τι θα θελα να κάνω αν δεν έκανα αυτό που κάνω. Κι εγώ τους απάντησα σουτιέν, να κάνω σουτιέν. Γιατί μου αρέσουν οι γυναίκες με μεγάλα στήθια. Μου αρέσουν οι γυναίκες με μεγάλα στήθια. Εγώ ψοφάω για γυναίκες με μεγάλα στήθια, μου τη δίνουν οι γυναίκες με μεγάλα στήθια. Αααα, με αναστατώνουνε, με κάνουν άνω κάτω όταν τα βλέπω να κουνιούνται πάνω κάτω, να κάνουν φλαπ φλαπ φλαπ να κάνουν φλαπ φλαπ φλαπ». Οι υπαρξιακού ενδιαφέροντος στίχοι του τραγουδιού με τον εύγλωττο τίτλο «Τα μεγάλα στήθια» από το άλμπουμ «Τσούζει» του Νίκου Καρβέλα, που κυκλοφόρησε στο μακρινό 1988, ίσως να μπορούν να δικαιολογήσουν τον τηλεοπτικό συναγερμό που προκάλεσε προ ημερών το από κάθε άποψη εντυπωσιακό μπούστο της Ευγενίας Μανωλίδου. Και εντάξει, μπορεί να είναι ακόμη και ψυχαναλυτικά τεκμηριωμένη η εμμονή των ανδρών με το γυναικείο στήθος -αδένας του σώματος που έχει υμνηθεί όσο λίγοι από την ποίηση, τη λογοτεχνία, αλλά και τη λαϊκή μούσα-, ωστόσο φαίνεται πως δεν αφήνει ασυγκίνητες ούτε τις γυναίκες.
Οχι, δεν μιλάμε για πλαστικές επεμβάσεις, αισθητικές παρεμβάσεις, νυστέρια, μεγεθύνσεις ή σμικρύνσεις, αλλά για τον διχασμό που προκάλεσε το στήθος της γνωστής μαέστρου στα ελληνικά τηλεοπτικά πάνελ. Οταν βέβαια η Ευγενία Μανωλίδου αποφάσιζε να παρουσιαστεί με ένα σχεδόν αποπλανητικό, κομψό στράπλες φόρεμα στην εκδήλωση που ο σύζυγός της διοργάνωσε για να ευχαριστήσει τους υποστηρικτές του στην καμπάνια διεκδίκησης της προεδρίας της Νέας Δημοκρατίας, ούτε που φανταζόταν ότι με τούτη την ενδυματολογική επιλογή της θα γνώριζε την απαξία από τους θηλυκούς Διόσκουρους του στυλ, τη Μαρία Ηλιάκη και την Κατερίνα Καινούργιου.
«Είναι θλιβερό και πάρα πολύ δεύτερο»
«Είναι θλιβερό το θέαμα», εξανέστη η πανελίστρια της εκπομπής «Το Πρω1νό», επισκιάζοντας με τον στόμφο της γηπεδικού τύπου ιαχές όπως κι εκείνη της Σάσας Σταμάτη που μονολογούσε «είναι μανάρα!». Η Μαρία Ηλιάκη συνέχισε την κριτική της για το αβυσσαλέο ντεκολτέ της Μανωλίδου χαρακτηρίζοντάς το «πάρα πολύ δεύτερο» και σε πλήρη αναντιστοιχία τόσο με το αξίωμα του αντιπροέδρου της μείζονος αντιπολίτευσης που πρόσφατα ανέλαβε ο Αδωνις Γεωργιάδης όσο με την αισθητική της ίδιας (όχι της Μανωλίδου, της πανελίστριας). Αναμενόμενα ήρθε και ο εύκολος παραλληλισμός με την Τζέσικα Ράμπιτ αλλά και το συμπέρασμα ότι αν κάποια μέρα ο Αδωνις εκλεγεί πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, η Μανωλίδου θα τα πετάξει όλα (τα ρούχα της). Η αλήθεια βέβαια είναι ότι δεν χρειάζεται άνοδος σε αξίωμα, κοινωνική τάξη ή επιδραστικότητα για να προτάξει μια γυναίκα το στήθος της - και μάλιστα σε πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση. Κι αυτό είναι κάτι που η Μαρία Ηλιάκη γνωρίζει καλύτερα από τον καθέναν, αφού δεν πάνε πολλά χρόνια από την εποχή που μυούσε τον τηλεθεατή στα τρίσβαθα του ντεκολτέ της και δη από το μεσημέρι - είτε στο επιτυχημένο «Δέστε τους», είτε στο αποτυχημένο «Αυτά είναι». Το μπούστο της ίδιας έχει προβληθεί και στην prime time ζώνη, τις ημέρες ή μάλλον τις νύχτες που ως συμμετέχουσα στο «Dancing with the stars» είχε αφήσει ελάχιστα στη φαντασία του μέσου θεατή. Πάντως, τότε δεν φαινόταν ούτε η ίδια να θλίβεται μπρος στον καθρέφτη της, ούτε η αισθητική της να λαβώνεται από το αποκαλυπτικό σάρκινο θέαμα.
Με τούτα και με κείνα, κανείς δεν πρόσεξε τον φιλιππικό που έβγαλε η Φαίη Σκορδά υπέρ της φίλης της Ράνιας Θρασκιά, υποστηρίζοντάς τη στην κούρσα για την ανάληψη της παρουσίασης της εκπομπής «Joy» έναντι της Μανωλίδου -τελικά στη μαρκίζα του μαγκαζίνο επικράτησε η άποψη της Σκορδά-, ούτε το παράπονο του Γιώργου Λιάγκα ότι όταν έκαναν ραδιοφωνική εκπομπή με τη γνωστή μαέστρο, εκείνη προτιμούσε σεμνότερα ρούχα και αξεσουάρ, όπως το σε κάθε περίπτωση κλασικό ζιβάγκο. Ο τελευταίος, πάντως, ήταν που πληροφόρησε το κοινό πως το σμιλευτό κορμί της Ευγενίας Μανωλίδου είναι αποτέλεσμα διαρκούς εξάσκησης στην τέχνη της γιόγκα.
Κοίτα ποια μιλάει. Η κεντρικιά παρουσιάστρια ασκεί τώρα κριτική για τα βαθιά ντεκολτέ, αλλά προηγουμένως η ίδια είχε βγάλει το μάτι του μέσου Ελληνα τηλεθεατή που παρακολουθούσε το «Καινούργιο» μπούστο σε κάθε της εμφάνιση
Oταν η Ευγενία Μανωλίδου αποφάσιζε να παρουσιαστεί με ένα σχεδόν αποπλανητικό, κομψό στράπλες φόρεμα στην εκδήλωση που διοργάνωσε ο σύζυγός της, ούτε που φανταζόταν ότι με τούτη την ενδυματολογική επιλογή της θα γνώριζε την απαξία από τους θηλυκούς Διόσκουρους του στυλ, τη Μαρία Ηλιάκη και την Κατερίνα Καινούργιου
«Μου βγήκε το μάτι»
Με την άποψη της Ηλιάκη φαίνεται πως ταυτίστηκε η άσπονδη φίλη της -και πρώην συμπανελίστριά της- Κατερίνα Καινούργιου, η οποία από το μετερίζι της εκπομπής «Λόγω TiVis» αποδόμησε το ντεκολτέ της Ευγενίας Μανωλίδου χρησιμοποιώντας τον επιθετικό προσδιορισμό «απαράδεκτο». Η «κεντρικιά» παρουσιάστρια μπορεί να μη γνώριζε για ποια περίσταση φόρεσε το εν λόγω στράπλες φόρεμα η Μανωλίδου -γιατί να ξέρει άλλωστε, εκπομπή κάνει;-, μπορεί να πιστεύει ακράδαντα, όπως είπε, ότι το ντύσιμο δεν κάνει τον άνθρωπο (όπως άλλωστε και το ράσο τον παπά), όμως δεν μπόρεσε να κρατήσει τα χείλη της σφραγισμένα και ξέσπασε: «Μας βγήκε το μάτι». Ενδεχομένως η μεταφορά που χρησιμοποίησε να είχε κάποιο νόημα αν το μάτι του μέσου Ελληνα τηλεθεατή δεν είχε βγει τόσα και τόσα χρόνια από τη στενή παρακολούθηση του «Καινούργιου» μπούστου στην τηλεόραση, στις φωτογραφήσεις των περιοδικών, στα κοσμικά καλέσματα, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Εντάξει, ως ένα σημείο είναι λογικό να θέλει να προβάλει αυτό το θαύμα της κοσμετολογικής ιατρικής που φέρει στο σώμα της, όμως ίσως θα έπρεπε γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο να σκεφτεί δύο φορές πριν εκφράσει την απαξία της -και μάλιστα με τρόπο άκομψο και επιδεικτικό- προς μια άλλη γυναίκα που, κατά τη γνώμη της, έκανε μια άτοπη ενδυματολογική εκλογή. Σε κάθε περίπτωση, αυτοδιάθεση, κορίτσια, και καλή καρδιά. Α, και φιλιά στην υψηλή, μη μου άπτου αισθητική σας.
«Κάποτε με ρώτησαν τι θα ’θελα να είμαι αν δεν ήμουνα αυτό που είμαι. Κι εγώ τους απάντησα σουτιέν, να είμαι σουτιέν. Κάποτε με ρώτησαν τι θα θελα να κάνω αν δεν έκανα αυτό που κάνω. Κι εγώ τους απάντησα σουτιέν, να κάνω σουτιέν. Γιατί μου αρέσουν οι γυναίκες με μεγάλα στήθια. Μου αρέσουν οι γυναίκες με μεγάλα στήθια. Εγώ ψοφάω για γυναίκες με μεγάλα στήθια, μου τη δίνουν οι γυναίκες με μεγάλα στήθια. Αααα, με αναστατώνουνε, με κάνουν άνω κάτω όταν τα βλέπω να κουνιούνται πάνω κάτω, να κάνουν φλαπ φλαπ φλαπ να κάνουν φλαπ φλαπ φλαπ». Οι υπαρξιακού ενδιαφέροντος στίχοι του τραγουδιού με τον εύγλωττο τίτλο «Τα μεγάλα στήθια» από το άλμπουμ «Τσούζει» του Νίκου Καρβέλα, που κυκλοφόρησε στο μακρινό 1988, ίσως να μπορούν να δικαιολογήσουν τον τηλεοπτικό συναγερμό που προκάλεσε προ ημερών το από κάθε άποψη εντυπωσιακό μπούστο της Ευγενίας Μανωλίδου. Και εντάξει, μπορεί να είναι ακόμη και ψυχαναλυτικά τεκμηριωμένη η εμμονή των ανδρών με το γυναικείο στήθος -αδένας του σώματος που έχει υμνηθεί όσο λίγοι από την ποίηση, τη λογοτεχνία, αλλά και τη λαϊκή μούσα-, ωστόσο φαίνεται πως δεν αφήνει ασυγκίνητες ούτε τις γυναίκες.
Οχι, δεν μιλάμε για πλαστικές επεμβάσεις, αισθητικές παρεμβάσεις, νυστέρια, μεγεθύνσεις ή σμικρύνσεις, αλλά για τον διχασμό που προκάλεσε το στήθος της γνωστής μαέστρου στα ελληνικά τηλεοπτικά πάνελ. Οταν βέβαια η Ευγενία Μανωλίδου αποφάσιζε να παρουσιαστεί με ένα σχεδόν αποπλανητικό, κομψό στράπλες φόρεμα στην εκδήλωση που ο σύζυγός της διοργάνωσε για να ευχαριστήσει τους υποστηρικτές του στην καμπάνια διεκδίκησης της προεδρίας της Νέας Δημοκρατίας, ούτε που φανταζόταν ότι με τούτη την ενδυματολογική επιλογή της θα γνώριζε την απαξία από τους θηλυκούς Διόσκουρους του στυλ, τη Μαρία Ηλιάκη και την Κατερίνα Καινούργιου.
«Είναι θλιβερό και πάρα πολύ δεύτερο»
«Είναι θλιβερό το θέαμα», εξανέστη η πανελίστρια της εκπομπής «Το Πρω1νό», επισκιάζοντας με τον στόμφο της γηπεδικού τύπου ιαχές όπως κι εκείνη της Σάσας Σταμάτη που μονολογούσε «είναι μανάρα!». Η Μαρία Ηλιάκη συνέχισε την κριτική της για το αβυσσαλέο ντεκολτέ της Μανωλίδου χαρακτηρίζοντάς το «πάρα πολύ δεύτερο» και σε πλήρη αναντιστοιχία τόσο με το αξίωμα του αντιπροέδρου της μείζονος αντιπολίτευσης που πρόσφατα ανέλαβε ο Αδωνις Γεωργιάδης όσο με την αισθητική της ίδιας (όχι της Μανωλίδου, της πανελίστριας). Αναμενόμενα ήρθε και ο εύκολος παραλληλισμός με την Τζέσικα Ράμπιτ αλλά και το συμπέρασμα ότι αν κάποια μέρα ο Αδωνις εκλεγεί πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, η Μανωλίδου θα τα πετάξει όλα (τα ρούχα της). Η αλήθεια βέβαια είναι ότι δεν χρειάζεται άνοδος σε αξίωμα, κοινωνική τάξη ή επιδραστικότητα για να προτάξει μια γυναίκα το στήθος της - και μάλιστα σε πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση. Κι αυτό είναι κάτι που η Μαρία Ηλιάκη γνωρίζει καλύτερα από τον καθέναν, αφού δεν πάνε πολλά χρόνια από την εποχή που μυούσε τον τηλεθεατή στα τρίσβαθα του ντεκολτέ της και δη από το μεσημέρι - είτε στο επιτυχημένο «Δέστε τους», είτε στο αποτυχημένο «Αυτά είναι». Το μπούστο της ίδιας έχει προβληθεί και στην prime time ζώνη, τις ημέρες ή μάλλον τις νύχτες που ως συμμετέχουσα στο «Dancing with the stars» είχε αφήσει ελάχιστα στη φαντασία του μέσου θεατή. Πάντως, τότε δεν φαινόταν ούτε η ίδια να θλίβεται μπρος στον καθρέφτη της, ούτε η αισθητική της να λαβώνεται από το αποκαλυπτικό σάρκινο θέαμα.
Με τούτα και με κείνα, κανείς δεν πρόσεξε τον φιλιππικό που έβγαλε η Φαίη Σκορδά υπέρ της φίλης της Ράνιας Θρασκιά, υποστηρίζοντάς τη στην κούρσα για την ανάληψη της παρουσίασης της εκπομπής «Joy» έναντι της Μανωλίδου -τελικά στη μαρκίζα του μαγκαζίνο επικράτησε η άποψη της Σκορδά-, ούτε το παράπονο του Γιώργου Λιάγκα ότι όταν έκαναν ραδιοφωνική εκπομπή με τη γνωστή μαέστρο, εκείνη προτιμούσε σεμνότερα ρούχα και αξεσουάρ, όπως το σε κάθε περίπτωση κλασικό ζιβάγκο. Ο τελευταίος, πάντως, ήταν που πληροφόρησε το κοινό πως το σμιλευτό κορμί της Ευγενίας Μανωλίδου είναι αποτέλεσμα διαρκούς εξάσκησης στην τέχνη της γιόγκα.
Κοίτα ποια μιλάει. Η κεντρικιά παρουσιάστρια ασκεί τώρα κριτική για τα βαθιά ντεκολτέ, αλλά προηγουμένως η ίδια είχε βγάλει το μάτι του μέσου Ελληνα τηλεθεατή που παρακολουθούσε το «Καινούργιο» μπούστο σε κάθε της εμφάνιση
Oταν η Ευγενία Μανωλίδου αποφάσιζε να παρουσιαστεί με ένα σχεδόν αποπλανητικό, κομψό στράπλες φόρεμα στην εκδήλωση που διοργάνωσε ο σύζυγός της, ούτε που φανταζόταν ότι με τούτη την ενδυματολογική επιλογή της θα γνώριζε την απαξία από τους θηλυκούς Διόσκουρους του στυλ, τη Μαρία Ηλιάκη και την Κατερίνα Καινούργιου
«Μου βγήκε το μάτι»
Με την άποψη της Ηλιάκη φαίνεται πως ταυτίστηκε η άσπονδη φίλη της -και πρώην συμπανελίστριά της- Κατερίνα Καινούργιου, η οποία από το μετερίζι της εκπομπής «Λόγω TiVis» αποδόμησε το ντεκολτέ της Ευγενίας Μανωλίδου χρησιμοποιώντας τον επιθετικό προσδιορισμό «απαράδεκτο». Η «κεντρικιά» παρουσιάστρια μπορεί να μη γνώριζε για ποια περίσταση φόρεσε το εν λόγω στράπλες φόρεμα η Μανωλίδου -γιατί να ξέρει άλλωστε, εκπομπή κάνει;-, μπορεί να πιστεύει ακράδαντα, όπως είπε, ότι το ντύσιμο δεν κάνει τον άνθρωπο (όπως άλλωστε και το ράσο τον παπά), όμως δεν μπόρεσε να κρατήσει τα χείλη της σφραγισμένα και ξέσπασε: «Μας βγήκε το μάτι». Ενδεχομένως η μεταφορά που χρησιμοποίησε να είχε κάποιο νόημα αν το μάτι του μέσου Ελληνα τηλεθεατή δεν είχε βγει τόσα και τόσα χρόνια από τη στενή παρακολούθηση του «Καινούργιου» μπούστου στην τηλεόραση, στις φωτογραφήσεις των περιοδικών, στα κοσμικά καλέσματα, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Εντάξει, ως ένα σημείο είναι λογικό να θέλει να προβάλει αυτό το θαύμα της κοσμετολογικής ιατρικής που φέρει στο σώμα της, όμως ίσως θα έπρεπε γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο να σκεφτεί δύο φορές πριν εκφράσει την απαξία της -και μάλιστα με τρόπο άκομψο και επιδεικτικό- προς μια άλλη γυναίκα που, κατά τη γνώμη της, έκανε μια άτοπη ενδυματολογική εκλογή. Σε κάθε περίπτωση, αυτοδιάθεση, κορίτσια, και καλή καρδιά. Α, και φιλιά στην υψηλή, μη μου άπτου αισθητική σας.
protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ