Στριμωγμένη είναι η Sony μετά το τεράστιο κενό ασφαλείας που επέτρεψε τη διαρροή προσωπικών στοιχείων και αριθμών πιστωτικών καρτών από 77 εκατομμύρια χρήστες του PlayStation Network στα χέρια αγνώστων Hacker.
Η μήνυση που κατατέθηκε στο Σαν Φρανσίσκο κατηγορεί τη Sony για ανεπαρκή φύλαξη προσωπικών δεδομένων των χρηστών, αμέλεια, αλλά και για καθυστέρηση ενημέρωσης των χρηστών για την παραβίαση.
Η μήνυση που κατατέθηκε στο Σαν Φρανσίσκο κατηγορεί τη Sony για ανεπαρκή φύλαξη προσωπικών δεδομένων των χρηστών, αμέλεια, αλλά και για καθυστέρηση ενημέρωσης των χρηστών για την παραβίαση.
Στις αποζημιώσεις ζητείται η επιστροφή των χρημάτων που έχουν δώσει οι καταναλωτές για την κονσόλα PS3 και για τις υπηρεσίες της.
Το σημαντικότερο όμως είναι, όπως απαιτείται στην μήνυση που κατατέθηκε, να αναλάβει η Sony όλα τα έξοδα της παρακολούθησης των κινήσεων των πιστωτικών χαρτών.
Ο δικηγόρος που ανέλαβε τη δικαστική εκπροσώπηση του χρήστη, τονίζει ότι τέτοια λάθη είναι ανεπίτρεπτα απο μια εταιρία σαν τη Sony, όταν έχουν να κάνουν με την ασφάλεια χρηστών και προσθέτει ότι η Sony θα έπρεπε να είναι πιο προσεκτική στη σχεδίαση του δικτύου και του λογισμικού της.
Ο δικηγόρος που ανέλαβε τη δικαστική εκπροσώπηση του χρήστη, τονίζει ότι τέτοια λάθη είναι ανεπίτρεπτα απο μια εταιρία σαν τη Sony, όταν έχουν να κάνουν με την ασφάλεια χρηστών και προσθέτει ότι η Sony θα έπρεπε να είναι πιο προσεκτική στη σχεδίαση του δικτύου και του λογισμικού της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ