Η επόμενη ημέρα της αυτοκίνησης όπως εκφράζεται από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δημιουργεί πολλά νέα δεδομένα. Και μπόλικο άγχος για το πως θα γεμίσει κάποιος την μπαταρία του αυτοκινήτου του.
Όλο αυτό το άγχος και ο φόβος μήπως ξεμείνεις, είναι προφανές ότι μπορεί να οδηγήσει σε συμπεριφορές που ξεφεύγουν από τους καλούς τρόπους.
Και όπως βλέπουμε από το video που μας έρχεται από την Κίνα, δεν αργεί να «φορτιστεί» το κλίμα και να αρχίσουν οι «ψιλές».
Στην περίπτωση αυτή βλέπουμε κάποιον ιδιοκτήτη ηλεκτρικού αυτοκινήτου να έχει καβατζώσει το καλώδιο και να μην το αφήνει με τίποτα.
Δεν γνωρίζουμε από που ξεκίνησε η όλη ιστορία και έκανε την ατμόσφαιρα τόσο «ηλεκτρισμένη».
Όμως δείχνει ξεκάθαρα ότι όλο αυτό θα είναι μία εικόνα που θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε στο μέλλον, καθώς θα γίνεται όλο και πιο συχνά όσο τα ηλεκτρικά θα πληθαίνουν.
Οι καλοί τρόποι πάνε περίπατο όταν η αυτονομία -και η υπομονή- φθάνει στο μηδέν και η φόρτιση είναι κάτι που πρέπει να γίνει άμεσα.
Ας ελπίσουμε ότι δεν θα ζήσουμε και αντίστοιχες εικόνες στην χώρα μας, καθώς ο Έλληνας δεν φημίζεται για την ανεκτικότητά του ούτε για το «ξέρεις-ποιος-είμαι-εγώ» ύφος του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ