Η είδηση για το νέο ειδύλλιο της αδερφής της Όλγας Φαρμάκη και του «Μισθοφόρου» είχε γνωστοποιηθεί την περασμένη χρονιά, όμως δεν υπήρχε καμία επίσημη επιβεβαίωση, μέχρι ο φωτογραφικός φακός να τούς «τσακώσει» στην παραλία, όπου απολάμβαναν το μπάνιο τους.
Το ζευγάρι αυτή τη φορά έκανε την εμφάνιση του στο πάρτι γενεθλίων της Ευρυδίκης Βαλαβάνη, όπου και ήταν καλεσμένοι, καθώς η Γωγώ είναι πολύ καλή φίλη της δημοσιογράφου. Ανάμεσα στις αμέτρητες φωτογραφίες, που ανέβηκαν στα social media, δημοσιεύτηκε και μία δική τους.
Συγκεκριμένα, η Γωγώ Φαρμάκη δημοσίευσε ένα insta story, όπου φαίνεται να ποζάρει στην αγκαλιά του αγαπημένου της Κώστα Αναγνωστόπουλου, την ώρα που εκείνος τραβάει μία σέλφι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ