Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2018

Θα παρουσιάσει το Μy Style Rocks η Aλεξάνδρα Παναγιώταρου;

Η Αλεξάνδρα Παναγιώταρου έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό People και μεταξύ άλλων, μίλησε και για τα τηλεοπτικά της σχέδια αλλά και τις προτάσεις που έχει δεχτεί.

«Έχω διάφορες προτάσεις, για φωτογραφίσεις, συνεντεύξεις… Από την τηλεόραση είχα μία που δεν με ενθουσίασε ιδιαίτερα. Ακόμη το επεξεργάζομαι, έχω χρόνο. Είμαι άνθρωπος που δεν θα κάνει κάποια βιαστική κίνηση. Βάζω στόχους και προσπαθώ να τους πετύχω.»


Ιδανικά, σε πέντε χρόνια, πού θα ήθελες να είσαι;

«Θα μου άρεσε να παρουσιάζω εκπομπή. Μου αρέσουν οι πρωινές εκπομπές, καθημερινές ή του Σαββατοκύριακου.»


Πέρα από το στιλ και τη γυναικεία ομορφιά…

«Ναι. Ψυχαγωγία. Το στιλ ήταν μια αφορμή για να δικτυωθώ, να μπω στην τηλεόραση, να δείξω ποια είμαι. Το στιλ δεν με περιορίζει από το να κάνω περισσότερα. Απλά η ψυχαγωγία μου αρέσει περισσότερο.»


Ο ΣΚΑΪ κάνει γενικά παραγωγές. Έχετε συζητήσει κάποιο project; Σου είχαν προτείνει να μπεις στο Survivor;

«Όχι, και ευτυχώς. Δεν είναι καθόλου του στιλ μου, μου αρέσει η καλοπέραση, το φαγητό… Ακόμη δεν υπάρχει κάποιο ραντεβού, αλλά ξέρουν τις προθέσεις μου, δεν το κρύβω. Δεν τους το έχω πει ευθέως βέβαια, αλλά το έχω δείξει. Ωστόσο, είναι νωρίς ακόμη, γιατί οι συζητήσεις για τα νέα προγράμματα δεν έχουν ξεκινήσει.»


Θα σε ενδιέφερε να μπεις κριτής ή να παρουσιάσεις το My Style Rocks;

«Κριτής όχι τόσο. Δεν έχω μελετήσει τόσο πολύ, για να έχω άποψη. Η παρουσίαση θα με ενδιέφερε, ναι. Θα ήταν ένα πολύ καλό ξεκίνημα, συνδυαστικά επειδή ήμουν στο πρώτο. Δεν θα ήταν ξένο προς τον τηλεθεατή. Νομίζω πως είναι πιο βατό και δεν χρειάζεται να αυτοσχεδιάσεις. Ξέρω τι έχουν περάσει και οι παίκτριες. Θα μου άρεσε, μακάρι να μου γίνει μια πρόταση.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ