Τρίτη, 27 Φεβρουαρίου 2018

Ξέρεις πώς λειτουργεί το μοτέρ του αυτοκινήτου σου;

Οι τέσσερις φάσεις λειτουργίας ενός κινητήρα: Εισαγωγή, συμπίεση, εκτόνωση, εξαγωγή. Όπως ήδη καταλάβατε σε αυτό το τεχνικό κείμενο θα γνωρίσουμε με τον πιο εύκολο και σαφή τρόπο τη «χορογραφία» του κινητήρα, αλλά και τις άγνωστες «πτυχές» της λειτουργίας του.

Λίγο πολύ όλοι γνωρίζουμε πώς λειτουργεί ο κινητήρας του αυτοκινήτου μας. Εμείς βάζουμε το καύσιμο, το περιβάλλον βάζει τον αέρα και το αποτέλεσμα είναι αυτό το μείγμα να μας προσφέρει το μηχανικό έργο που θα περιστρέψει εν τέλει τους τροχούς. Βέβαια, η λειτουργία των κινητήρων εσωτερικής καύσης δεν είναι τόσο απλή και σε αυτό το τεχνικό κείμενο θα προσπαθήσουμε με τον πιο απλό και λεπτομερή τρόπο να αναλύσουμε πώς παράγεται έργο. Βέβαια, επειδή υπάρχουν διάφορες παραλλαγές στους κύκλους λειτουργίας ανάλογα με το είδος, θα χρησιμοποιήσουμε ως παράδειγμα τους πιο δημοφιλείς κινητήρες που δεν είναι άλλοι από τους τετράχρονους βενζινοκινητήρες. Τέσσερις φάσεις λειτουργίας λοιπόν, η εισαγωγή, η συμπίεση, η εκτόνωση και η εξαγωγή. Τι συμβαίνει στο εσωτερικό του κινητήρα σε αυτές τις τέσσερις χρονικές διάρκειες;


Η συνέχεια στο  που μας κοινοποιεί θέματα αυτοκινήτου autotriti.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ