Ένα πολύ ενδιαφέρον πρωτότυπο roadster, με προχωρημένη σχεδίαση, αποκάλυψε η BMW, λίγες μόλις μέρες πριν το επίσημο ντεμπούτο του στην 81η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Ως γνωστόν, η Βαυαρική εταιρεία είναι μια από τις πρωτοπόρους ανά την υφήλιο όσον αφορά στην εξέλιξη και εφαρμογή νέων τεχνολογιών σε μοντέλα ευρείας… κατανάλωσης.
Αποδεικνύοντας για μια ακόμα φορά την παραπάνω… φήμη, η BMW ετοιμάζεται να παρουσιάσει στην επερχόμενη Έκθεση της Γενεύης, στις αρχές Μαρτίου, ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον πρωτότυπο μοντέλο (και δει roadster!), το Vision ConnectedDrive, το οποίο αποτελεί έναν ακόμα φορέα καινοτομιών (η αρχή έγινε το 2009 με το Vision EfficientDynamics), αλλά και μιας νέες σχεδιαστικής κατεύθυνσης, πολλά στοιχεία της οποίας αναμένεται να δούμε στα μοντέλα παραγωγής της, από το 2013 και εξής.
Σε επίπεδο σχεδίασης –κατ’ αρχήν- το Vision ConnectedDrive προτάσσει μερικά πολύ ενδιαφέροντα νεωτεριστικά γνωρίσματα, διατηρώντας την ίδια στιγμή μερικά άλλα, που χρόνια τώρα αποτελούν το σήμα κατατεθέν των ανοιχτών και όχι μόνο μοντέλων της BMW, όπως είναι για παράδειγμα μακρύ εμπρός καπό. Από εκεί και πέρα, ξεχωριστή εντύπωση προκαλούν τόσο τα μικρά σε μέγεθος εμπρός φώτα, όσο και εκείνα στο πίσω μέρος του αμαξώματος, σχήματος L. Επίσης, χαρακτηριστική είναι η απουσία του εμπρόσθιου «κλασσικού» παρπρίζ, τη θέση του οποίου έχει πάρει ένα μικρότερο, αγωνιστικού τύπου(!), αλλά και η υιοθέτηση θυρών που ανοίγουν κατά τα πρότυπα της θρυλικής Z1 (σ.σ. πράγμα που σημαίνει ότι οι πόρτες «βυθίζονται» προκειμένου να επιτραπεί η είσοδος στο εσωτερικό των δύο αποκλειστικά επιβατών), η οποία παρήχθη σε περιορισμένο αριθμό από το 1989 έως και το 1991.
Την ίδια στιγμή, το Vision ConnectedDrive έχει να παρουσιάσει μια πλειάδα καινοτομιών, άμεσα συνδεδεμένων με την ασφάλεια, την επικοινωνία και –γενικότερα- την πληροφόρηση που λαμβάνει ο οδηγός μέσω των αισθητήρων, των καμερών αλλά και των ποικίλων ηλεκτρονικών συστημάτων του οχήματος. Για παράδειγμα, το νέο πρωτότυπο της BMW είναι εφοδιασμένο με ένα πρωτοεμφανιζόμενο head-up display, το οποίο απεικονίζει σε τρισδιάστατη μορφή τις πληροφορίες του συστήματος πλοήγησης –και όχι μόνο! Η εν λόγω τεχνολογία προσφέρει τη δυνατότητα στον οδηγό να προβάλλει ταυτόχρονα μια πλειάδα στοιχείων και δεδομένων, επιλέγοντας να έχει στο… προσκήνιο του οπτικού του πεδίου τις πιο χρήσιμες για τον ίδιο πληροφορίες (π.χ. την ταχύτητα κίνησης). Επί της ουσίας, λοιπόν, πρόκειται για μια λύση που έρχεται να καταργήσει ό,τι ξέραμε σε σχέση με τη μορφή ενός «παραδοσιακού» πίνακα οργάνων.
Από εκεί και πέρα τώρα, η γερμανική εταιρεία δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα περεταίρω στοιχεία που να αφορούν στο μηχανολογικό… ποιόν του Vision ConnectedDrive. Για περισσότερες και ακόμα πιο αναλυτικές πληροφορίες, υπομονή έως την 1η Μαρτίου, οπότε και αναμένεται να πραγματοποιηθεί στη Γενεύη η επίσημη δημόσια πρεμιέρα του νέου και πρωτότυπου –από κάθε σκοπιά- roadster της BMW.
Ως γνωστόν, η Βαυαρική εταιρεία είναι μια από τις πρωτοπόρους ανά την υφήλιο όσον αφορά στην εξέλιξη και εφαρμογή νέων τεχνολογιών σε μοντέλα ευρείας… κατανάλωσης.
Αποδεικνύοντας για μια ακόμα φορά την παραπάνω… φήμη, η BMW ετοιμάζεται να παρουσιάσει στην επερχόμενη Έκθεση της Γενεύης, στις αρχές Μαρτίου, ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον πρωτότυπο μοντέλο (και δει roadster!), το Vision ConnectedDrive, το οποίο αποτελεί έναν ακόμα φορέα καινοτομιών (η αρχή έγινε το 2009 με το Vision EfficientDynamics), αλλά και μιας νέες σχεδιαστικής κατεύθυνσης, πολλά στοιχεία της οποίας αναμένεται να δούμε στα μοντέλα παραγωγής της, από το 2013 και εξής.
Σε επίπεδο σχεδίασης –κατ’ αρχήν- το Vision ConnectedDrive προτάσσει μερικά πολύ ενδιαφέροντα νεωτεριστικά γνωρίσματα, διατηρώντας την ίδια στιγμή μερικά άλλα, που χρόνια τώρα αποτελούν το σήμα κατατεθέν των ανοιχτών και όχι μόνο μοντέλων της BMW, όπως είναι για παράδειγμα μακρύ εμπρός καπό. Από εκεί και πέρα, ξεχωριστή εντύπωση προκαλούν τόσο τα μικρά σε μέγεθος εμπρός φώτα, όσο και εκείνα στο πίσω μέρος του αμαξώματος, σχήματος L. Επίσης, χαρακτηριστική είναι η απουσία του εμπρόσθιου «κλασσικού» παρπρίζ, τη θέση του οποίου έχει πάρει ένα μικρότερο, αγωνιστικού τύπου(!), αλλά και η υιοθέτηση θυρών που ανοίγουν κατά τα πρότυπα της θρυλικής Z1 (σ.σ. πράγμα που σημαίνει ότι οι πόρτες «βυθίζονται» προκειμένου να επιτραπεί η είσοδος στο εσωτερικό των δύο αποκλειστικά επιβατών), η οποία παρήχθη σε περιορισμένο αριθμό από το 1989 έως και το 1991.
Την ίδια στιγμή, το Vision ConnectedDrive έχει να παρουσιάσει μια πλειάδα καινοτομιών, άμεσα συνδεδεμένων με την ασφάλεια, την επικοινωνία και –γενικότερα- την πληροφόρηση που λαμβάνει ο οδηγός μέσω των αισθητήρων, των καμερών αλλά και των ποικίλων ηλεκτρονικών συστημάτων του οχήματος. Για παράδειγμα, το νέο πρωτότυπο της BMW είναι εφοδιασμένο με ένα πρωτοεμφανιζόμενο head-up display, το οποίο απεικονίζει σε τρισδιάστατη μορφή τις πληροφορίες του συστήματος πλοήγησης –και όχι μόνο! Η εν λόγω τεχνολογία προσφέρει τη δυνατότητα στον οδηγό να προβάλλει ταυτόχρονα μια πλειάδα στοιχείων και δεδομένων, επιλέγοντας να έχει στο… προσκήνιο του οπτικού του πεδίου τις πιο χρήσιμες για τον ίδιο πληροφορίες (π.χ. την ταχύτητα κίνησης). Επί της ουσίας, λοιπόν, πρόκειται για μια λύση που έρχεται να καταργήσει ό,τι ξέραμε σε σχέση με τη μορφή ενός «παραδοσιακού» πίνακα οργάνων.
Από εκεί και πέρα τώρα, η γερμανική εταιρεία δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα περεταίρω στοιχεία που να αφορούν στο μηχανολογικό… ποιόν του Vision ConnectedDrive. Για περισσότερες και ακόμα πιο αναλυτικές πληροφορίες, υπομονή έως την 1η Μαρτίου, οπότε και αναμένεται να πραγματοποιηθεί στη Γενεύη η επίσημη δημόσια πρεμιέρα του νέου και πρωτότυπου –από κάθε σκοπιά- roadster της BMW.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ