Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Η ΒΑΝΔΗ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΣΕ ΤΑΙΝΙΑ

Σε όλες τις φωτογραφήσεις της η Δέσποινα Βανδή παίζει με τον φακό και ίσως και αυτός είναι ένας από τους λόγους, που όπως αποκάλυψε στο περιοδικό «Σελέμπριτι» σκέφτεται να αφήσει για λίγο το τραγούδι για να πρωταγωνιστήσει σε κινηματογραφική ταινία.
«Μου έχει γίνει ήδη μια πρόταση για κινηματογράφο και το σκέφτομαι πολύ σοβαρά», δηλώνει και διευκρινίζει: «Θα ξέρω σίγουρα μέσα στο Μάρτιο».

Η γνωστή τραγουδίστρια όταν ανεβαίνει στην πίστα είναι σταρ, όπως όμως λέει η ίδια, όταν σβήσουν τα φώτα είναι μητέρα, σύζυγος και νοικοκυρά.

«Είμαι μια κλασική Ελληνίδα γυναίκα, που θα ανοίξω το ψυγείο να δω τι λείπει για να ψωνίσω, να μαγειρέψω για την οικογένεια, γιατί μπορεί να έχω δουλειές όλη την ημέρα οπότε πρέπει να αφήσω φαγητό για τους υπόλοιπους όσο θα λείπω», λέει χαρακτηριστικά η Δέσποινα Βανδή και προσθέτει: «Ζω μια απολύτως ισορροπημένη ζωή. Όταν μπαίνω στο σπίτι μου και βγαίνει το make up, φεύγει από πάνω μου και αυτός ο ρόλος, γίνομαι μια κανονική γυναίκα με όσα συνεπάγεται αυτή η έννοια».

Δεν αποφεύγει όμως να μιλήσει και για την ηλικία την οποία δεν θεωρεί απαγορευμένο θέμα. «Έχω φτάσει σε σημείο να πω σε περιοδικό '' Σας παρακαλώ μην σβήνετε όλες τις ρυτίδες''. Θέλω να βλέπει ο κόσμος ότι όταν μια γυναίκα είναι 40 χρόνων, δεν μπορεί να δείχνει σαν 20άρα, είναι γελοίο», δηλώνει στη συνέντευξή της.

Η Δέσποινα Βανδή μιλά επίσης για τον έρωτα και το γάμο της με τον Ντέμη Νικολαΐδη, με τον οποίο έχει δύο παιδιά και εξακολουθεί να δηλώνει παθιασμένη.

«Μετά από τόσο πολλά χρόνια, ο έρωτας έχει γίνει μια μεταλλαγμένη έννοια. Όμως δεν κρύβω ότι με τον άντρα μου είμαι παθιασμένη ακόμα, αλλά με μια διαφορετική έννοια», λέει και προσθέτει: «Σίγουρα δεν έχω το χτυποκάρδι του πρώτου εξαμήνου. Να, σήμερα το πρωί, για παράδειγμα, βγήκε από το μπάνιο και ασυναίσθητα είπα από μέσα μου : ''Τι ωραίο άντρα που έχω. Τον θέλω''».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ