Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

ΓΙΑΝΝΗ ΚΟΝΤΗ ΣΟΥ ΒΡΗΚΑ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ

Κόντη, ο Άρης έχει σοβαρό πρόβλημα στην επίθεση.

Μπορεί να έκανε τα απίθανα πιθανά ο Νέτο στο ΟΑΚΑ απέναντι στην ΑΕΚ και να πήρε το ματσάκι η ομάδα, να σκοράρισε και μια φορά με τον Ολυμπιακό, όμως δεν θα είναι... κάθε μέρα Πασχαλιά, έστω κι αν ο Μιχαλήτσος τον έχει σπρωγμένο μπροστά τον Βραζιλιάνο. Άλλωστε, επειδή δεν μπόρεσε να σκοράρει άλλος, έχασε το παιχνίδι στο "Βικελίδης" με τον "Γαύρο".

Σου έχω, λοιπόν, καλή ιδέα, Γιάννη:
Πετάξου αμέσως μέχρι Βραζιλία και φέρε τον Αντρέ Λίμα της Γκρέμιο.
Έστω, για του χρόνου.
Έτοιμη λύση, σου λέω.
Θα αλωνίσει στα γήπεδα της Ελλάδας.

Τώρα, θα αναρωτιέσαι γιατί κουντούρντισα για τον συγκεκριμένο παίκτη.
Θα στο εξομολογηθώ Γιάννη μου:
Είδα την "έτσι" του και... μου έτρεξαν τα σάλια.
Όχι ότι είμαι σαλιάρης, μωρέ, αλλά.... μιλάμε για απίστευτο κορμί.


Οι παίκτες που φέρνεις, όλοι ψιλοσαβουρογ*μ*δες είναι Γιαννάκη μου.
Δεν έχει έρθει τίποτε σούπερ αστραφτερό μέχρι τώρα (καλά, εξαιρείται μια, άντε δυο περιπτώσεις).

Λοιπόν, Γιάννη Κόντη, θέλω Αντρέ Λίμα. Που έχει παίξει και στας Ευρώπας.
Η Γκρέμιο δανεικό τον έχει, από τη Χέρτα Βερολίνου.
Με όρο, όμως, να φέρει μαζί του τη Σάσκια Πόρτο!
Και, άσε να τη φυλάει ο Νέγρης.
Θα περνάω καμιά φορά και εγώ να βλέπω αν νιώθει καλά στη Θεσσαλονίκη, το κοριτσι.

Κοίτα αθωότητα στο πρόσωπο. Πρόσεξε το....... Πού κοιτάς, ρε Γιάννη, στο πρόσωπο είπαμε...
Α, καλά, εσύ ούτε το βίντεο του παίκτη δεν θα δεις, πιο κάτω!

Bombardinho






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ