Κυριακή 26 Ιουνίου 2016

Βίτορ: "Μια φορά ΠΑΟΚ, πάντα ΠΑΟΚ - Σας ευχαριστώ"

Μετά από τρία χρόνια προσφοράς, ο Μιγκέλ Βίτορ αποχωρεί από τον ΠΑΟΚ, αλλά ο ίδιος θα έχει για πάντα την ομάδα στην καρδιά του, όπως και την Ελλάδα.

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου, το σταφ, τους φιλάθλους και όλη την οικογένεια του ΠΑΟΚ για έκαναν τα τρία τελευταία χρόνια καλύτερα από ό,τι μπορούσα να φανταστώ. Τώρα πλέον δεν είμαι στην ομάδα, αλλά θα είμαι φίλαθλός της. Εύχομαι τα καλύτερα. Μια φορά ΠΑΟΚ, πάντα ΠΑΟΚ. Η Ελλάδα θα είναι πάντα κομμάτι δικό μου και της οικογένειάς μου. Οι άνθρωποι που πρόσεχαν τις κόρες μου, δεν υπάρχουν λόγια να τους πω ευχαριστώ. Σας αγαπούν και δεν σταματούν να ζητούν να επιστρέψουν ‘σπίτι’. Ευχαριστώ πολύ», έγραψε στο Instagram.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ