Τρίτη 27 Μαΐου 2014

ΠΟΣΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟΣΗ ΑΣΧΗΜΙΑ...!!!

Πόση ομορφιά κρύβει πολλές φορές η ασχήμια...! Περίτρανη απόδειξη αυτό το κακάσχημο φυτό που θαυμάζω, αγαπώ και το έχω πολλά χρόνια στη βεράντα, χώρια από τα υπόλοιπα. Αυτό, λοιπόν, το φυτό με τα χοντρά κακτοειδούς μορφής φύλλα όταν ανθίζει μεταμορφώνεται σε... τοπ μόντελ!
Τέτοιας ομορφιάς άνθη δεν συναντάς εύκολα!
Τα άνθη αυτά περιορίζονται πάντως μόνο στην εμφάνιση, αφού δεν έχουν κάποιο ιδιαίτερο άρωμα. 
Την ομορφιά τους όμως, χαίρομαι κάθε άνοιξη. 
Μετά, το φυτό επιστρέφει στην... ασχήμια του.
Όμως, κάθε άνοιξη, τα υπόλοιπα ανθοφόρα φυτά... ντρέπονται για τη δική τους φυσική διακόσμηση. Όλο τον υπόλοιπο χρόνο καμαρώνουν αλλά... κομπλάρουν την άνοιξη! 
Γι' αυτό και το έχω χώρια τους... 
Έτσι, ούτε αυτό κομπλάρει όταν δεν έχει άνθη, ούτε τα άλλα όταν αυτό μεταμορφώνεται σε... καλλονή. 
Το λένε Ατλαζία ή Ατλάζι...






Μ.Κ.

11 σχόλια:

  1. Δεν υπάρχουν άσχημα φυτά, διότι διέπονται από την αρμονία της φύσης τους. Ειναι υπέροχο με ή χωρις λουλούδια. Με λίγη φροντίδα θα σας αρέσει περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπερα σασ, που μπορω να βρω αυτο το φυτο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πού μπορώ να βρω το φυτό ατλαζία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θέλει ιδιαίτερη περιποιηση γιατί όσες φορές μου έδωσαν χάλασε και το λατρεύω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εμένα χάλασε και έχω τρέλα με αυτό το ψάχνω

      Διαγραφή
    2. Που μπορω να βρω φυτο

      Διαγραφή
  5. τη περιποιηση θέλει για να πετάει κλαδάκια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πώς είναι το επιστημονικό του όνομα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ