Τα πιέζουν άγρια τα παιδάκια, που τους δίνουν 200 ευρώ το μήνα για να ανεβάζουν 20 θέματα τη μέρα στα sites τους και στο facebook, για να παίζει η απαραίτητη "διάδοση", ώστε να παρουσιάζει υψηλή επισκεψιμότητα ο ιστότοπος, οπότε ψάχνουν καινούριους τρόπους εξαπάτησης.
Αφού κούρασε πια το κόλπο με τα συνεχή "ΣΟΚ" και πέφτει άγριο κράξιμο, βρήκαν καινούριο κόλπο.
Το οποίο κόλπο είναι το εξής:
Διαβάζουν σε τοπικά sites ή σε κάποιο προφιλ στο facebook ή μαθαίνουν από την αστυνομία, τους γνωστούς τους κ.λ.π. ότι πέθανε κάποιος απλός άνθρωπος σε κάποιο χωριό της Ελλάδας. Ας πούμε ο "Δημήτρης Τσαπάρας". Ένας άνθρωπος, που τον ήξεραν μόνο οι δικοί του. Ένας από τους χιλιάδες που πεθαίνουν κάθε μέρα, φυσιολογικά ή όχι. Αλλά, δεν είναι "επώνυμοι".
Οπότε, οι πιτσιρικάδες βάζουν τον τίτλο δόλωμα "πέθανε ο Δημήτρης Τσαπάρας" (ή οποιοδήποτε άλλο όνομα). Στη συνέχεια, επειδή κάτι πρέπει να γράψουν, γράφουν τα κλισέ για "συγκλονισμένη κοινωνία του χωριού τάδε...." κ.λ.π. Οπότε, το θέμα είναι αληθινό, η είδηση είναι πραγματική, αλλά απολύτως ασήμαντη για το ευρύ κοινό.
Όμως, η περιέργεια του κοινού, το οδηγεί να κάνει κλικ στον τίτλο, για να μάθει ποιός ήταν αυτός ο Τσαπάρας. Από την ανάγνωση δεν γίνεται σοφότερος, αλλά το κλικ το έδωσε.
Αφού κούρασε πια το κόλπο με τα συνεχή "ΣΟΚ" και πέφτει άγριο κράξιμο, βρήκαν καινούριο κόλπο.
Το οποίο κόλπο είναι το εξής:
Διαβάζουν σε τοπικά sites ή σε κάποιο προφιλ στο facebook ή μαθαίνουν από την αστυνομία, τους γνωστούς τους κ.λ.π. ότι πέθανε κάποιος απλός άνθρωπος σε κάποιο χωριό της Ελλάδας. Ας πούμε ο "Δημήτρης Τσαπάρας". Ένας άνθρωπος, που τον ήξεραν μόνο οι δικοί του. Ένας από τους χιλιάδες που πεθαίνουν κάθε μέρα, φυσιολογικά ή όχι. Αλλά, δεν είναι "επώνυμοι".
Οπότε, οι πιτσιρικάδες βάζουν τον τίτλο δόλωμα "πέθανε ο Δημήτρης Τσαπάρας" (ή οποιοδήποτε άλλο όνομα). Στη συνέχεια, επειδή κάτι πρέπει να γράψουν, γράφουν τα κλισέ για "συγκλονισμένη κοινωνία του χωριού τάδε...." κ.λ.π. Οπότε, το θέμα είναι αληθινό, η είδηση είναι πραγματική, αλλά απολύτως ασήμαντη για το ευρύ κοινό.
Όμως, η περιέργεια του κοινού, το οδηγεί να κάνει κλικ στον τίτλο, για να μάθει ποιός ήταν αυτός ο Τσαπάρας. Από την ανάγνωση δεν γίνεται σοφότερος, αλλά το κλικ το έδωσε.
Tο μυστικό βρίσκεται στο όνομα:
Αν ο τίτλος λέει "πέθανε ταξιτζής στην Καλαμπάκα", θα πάρει 100 κλικς.
Αν λέει "πέθανε ο Μήτσος Ταριφόπουλος", θα πάρει 100.000 κλικς, επειδή όποιος δει τον τίτλο, θα "τσιγκλιστεί" να μάθει ποιός ήταν ο Ταριφόπουλος, που ο θάνατός του έγινε είδηση.
Το κόλπο αποδίδει πάρα πολύ, μα πάρα πολύ και η είδηση "πέθανε ο ....", σκαρφαλώνει τάχιστα στο Ν.1 των ειδήσεων ! Εδώ και ένα μήνα περίπου, η Ν.1 είδηση σε αναγνωσιμότητα, με βάση τους πιο μεγάλους aggregators του ελληνικού διαδικτύου, αφορά θάνατο κάποιου άγνωστου στο ευρύ κοινό προσώπου !
ήθελε άραγε ο Σταύρος Κασσωτάκης να γίνει είδηση ο θάνατός του;
Οπότε και δεν είναι μούφα, άρα γλιτώνουν το κράξιμο από ΄μας και τσιμπάνε χιλιάδες εύκολα κλικς!
Άρα, όταν πεθάνετε, να είστε σίγουροι ότι θα το μάθει όλη η Ελλάδα. Για τα κλικς φυσικά...
Αν ο τίτλος λέει "πέθανε ταξιτζής στην Καλαμπάκα", θα πάρει 100 κλικς.
Αν λέει "πέθανε ο Μήτσος Ταριφόπουλος", θα πάρει 100.000 κλικς, επειδή όποιος δει τον τίτλο, θα "τσιγκλιστεί" να μάθει ποιός ήταν ο Ταριφόπουλος, που ο θάνατός του έγινε είδηση.
Το κόλπο αποδίδει πάρα πολύ, μα πάρα πολύ και η είδηση "πέθανε ο ....", σκαρφαλώνει τάχιστα στο Ν.1 των ειδήσεων ! Εδώ και ένα μήνα περίπου, η Ν.1 είδηση σε αναγνωσιμότητα, με βάση τους πιο μεγάλους aggregators του ελληνικού διαδικτύου, αφορά θάνατο κάποιου άγνωστου στο ευρύ κοινό προσώπου !
ήθελε άραγε ο Σταύρος Κασσωτάκης να γίνει είδηση ο θάνατός του;
Οπότε και δεν είναι μούφα, άρα γλιτώνουν το κράξιμο από ΄μας και τσιμπάνε χιλιάδες εύκολα κλικς!
Άρα, όταν πεθάνετε, να είστε σίγουροι ότι θα το μάθει όλη η Ελλάδα. Για τα κλικς φυσικά...
Μας το κοινοποίησε το makpress.blogspot.gr και έχει απόλυτο δίκιο!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ