Πέμπτη 30 Μαρτίου 2023

Πανταζής: «Θαυμάστρια μου έχει ζητήσει το εσώρουχό μου»


«Πιπεράτες» αποκαλύψεις έκανε ο Λευτέρης Πανταζής μιλώντας στην κάμερα του Star, με αφορμή το νέο του βίντεο κλιπ.

Όταν η δημοσιογράφος τον ρώτησε αν κάποια θαυμάστρια τον έχει φέρει σε δύσκολη θέση, ο αγαπημένος τραγουδιστής απάντησε: «Και στην πίστα ανεβαίνουν, με αγκαλιάζουν, με φιλάνε...

Στο καμαρίνι έρχονται, μου ζητάνε κάποιο αντικείμενο δικό μου, κάποιο πουκάμισο, κάποια κολόνια... Τον αγαπάνε τον καλλιτέχνη».

Όταν ρωτήθηκε ποιος είναι το πιο περίεργο προσωπικό του αντικείμενο που του έχουν ζητήσει είπε: «Δεν λέγονται αυτά! Και εσώρουχο μου έχουν ζητήσει!», ενώ σε νέα ερώτηση αν το έδωσε απάντησε: «Καλέ θα μείνω χωρίς εσώρουχο;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ