Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2019

Έρευνα: Το 17% των οδηγών που έχει δεσμευτεί να μην πιει αλκοόλ εάν θα οδηγήσει δεν τηρεί τον λόγο του

Το 75% των οδηγών που δεν τήρησαν τη δέσμευσή τους ήταν άνδρες και το υπόλοιπο ποσοστό γυναίκες
Είναι γνωστό ότι το αλκοόλ και η οδήγηση δεν πάνε μαζί. Άλλωστε, η μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ αποτελεί την κύρια αιτία τροχαίων δυστυχημάτων, καθώς ένας στους τέσσερις θανάτους οφείλεται αποκλειστικά σε αυτόν τον παράγοντα.

Τα αποτελέσματα έρευνας, η οποία πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες από το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», είναι απογοητευτικά, αφού μετά από ενημέρωση -για μη κατανάλωση αλκοόλ το βράδυ της ίδιας ημέρας- περίπου 2500 οδηγών, το 17% αυτών δεν τήρησε την υπόσχεσή του. Αυτό σημαίνει ότι ένας στους έξι, ενώ ενημερώθηκε και δεσμεύτηκε να μην πιει κάποιο ποτό εάν πρόκειται να οδηγήσει, δεν τήρησε την υπόσχεσή του.

Το 75% των οδηγών που δεν τήρησαν τη δέσμευσή τους ήταν άνδρες και το υπόλοιπο ποσοστό γυναίκες. Οι ηλικίες όσων βρέθηκαν πάνω από τα επιτρεπτά όρια κυμαίνονταν από 30 έως 48 ετών. Μάλιστα, οι εθελοντές του Ινστιτούτου είχαν προτρέψει τους οδηγούς κατά την ενημέρωσή τους ότι, αν θα άλλαζαν γνώμη κατά τη διάρκεια της εξόδου τους, να επιλέξουν να πάνε στο σπίτι τους με ταξί ή με κάποιο φίλο τους που δεν θα έκανε χρήση αλκοόλ. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας οι περισσότεροι «ασυνεπείς» οδηγοί εντοπίστηκαν στην Αμαλιάδα, την Ορεστιάδα, το Ρέθυμνο και τη Φλώρινα.

Αντίθετα, είναι ελπιδοφόρο ότι οι οδηγοί που δεν κατανάλωσαν καθόλου αλκοόλ και είχαν αναλάβει την υποχρέωση να είναι οι οδηγοί της παρέας, ανήκαν στις πιο νεαρές ηλικίες, δείχνοντας ότι ο νεαρός οδηγός έχει περισσότερη οδική παιδεία.

Ωστόσο, το αποτέλεσμα της έρευνας, η οποία πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια της Τροχαίας, συνεχίζει να προβληματίζει. Τώρα οι ειδικοί θα κληθούν να λύσουν αυτό το μεγάλο πρόβλημα, προσπαθώντας να μειώσουν το ποσοστό αυτών που κάνουν χρήση αλκοόλ και οδηγούν.


Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ