Σάββατο 30 Μαρτίου 2019

Βαγγέλης Δρίσκας: ''Ήταν η απόλυτη έκπληξη όταν μου είπαν να συνεργαστώ με τη Δέσποινα Βανδή''

Ο Βαγγέλης Δρίσκας ,που φέτος είναι στο πλευρό της Δέσποινας Βανδή στο ταξιδιωτικό πρότζεκτ, ''My Greece'', μιλά μεταξύ άλλων για τη συνεργασία τους αλλά και για την εκπομπή Ποια ήταν η πρώτη σας αντίδραση όταν σας προτάθηκε να συνερ­γαστείτε με τη Δέσποινα Βανδή;

Ήταν η απόλυτη έκπληξη και θεώρησα ότι ήταν μεγάλη μου τιμή, γιατί η κυρία Βαν­δή με γνώριζε ως σεφ πριν γνωριστούμε προσωπικά και μαγείρευε μέσα από τα βι­βλία μου συνταγές. Ήταν φανατική θαυ­μάστρια όπως και εγώ ήμουν θαυμαστής της, ήταν vice versa. Ήταν ωραίο και για τους δύο να συναντηθούμε. 

Το μήνυμα που θέλει να περάσει η εκπομπή ,«Μy Greece», ποιο είναι; 

Ότι η Ελλάδα έχει ατελείωτες ομορφιές, ατελείωτη Ιστορία, έχει πολιτισμό, και αξί­ζει να την ανακαλύψουμε εκ νέου, να βρούμε τις ομορφιές της και να τις απο­λαύσουμε. 

Το φιλότιμο και η φιλοξενία των Ελλήνων χωράνε σε μια εκπομπή; 


Χωράνε! Νομίζω ότι αυτό βγαίνει έμμε­σα από την εκπομπή, βγαίνει από τις κουβέντες, από τα χαμόγελα, από τον τρόπο με τον οποίο μας υποδέ­χονται. Όπου πήγαμε βρήκα­με ανοιχτές αγκαλιές και ανθρώπους που ήταν πρόθυ­μοι να μαγειρέψουν, να μι­λήσουν, να μας βοηθήσουν. 

Πιστεύετε ότι υπάρ­χουν ακόμα συνταγές και γεύσεις από την ελληνική περιφέρεια που παραμένουν άγνωστες στο ευρύ κοινό; 

Βεβαίως, και με μεγάλη μου έκπληξη τις ανακαλύπτω. Τώρα με τα ταξίδια μας σε κάθε τόπο αυτό διαπιστώνω. Για παρά­δειγμα, στην Κρήτη, η κυρία Ευτυχία βγή­κε στην αυλή της μαζί με τον γιο της, μά­ζεψαν πολλά αγριόχορτα και μας μαγεί­ρεψαν χόρτα τσιγαριαστά με αβγά, σε μία μορφή τελείως διαφορετική. Δηλαδή έκα­ναν μια ομελέτα που θύμιζε μαγειρευτό. Ήταν εξαιρετικά νόστιμο πιάτο. 

Η δική σας Ελλάδα ποια είναι γευστικά; 

Η δική μου Ελλάδα γευστικά είναι η Ελλάδα που συναντάμε παντού. Σε ένα χωριό στην Κρήτη, στη Δρακόνα, ο ιδιοκτήτης μιας ταβέρνας μάς σέρβιρε ντάκο φρεσκοψημένο με ελαιόλαδο τοπικό, χοντρό αλάτι και ελιές. Αυτή είναι η Ελλάδα, απλά υλικά, πεντανόστιμα. Αυτή η απλότητα είναι η Ελλάδα.

Αυτά δήλωσε σε συνέντευξή του στο ένθετο ,TV Έθνος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ