Σε συμφωνία με το Facebook προχώρησε η La Liga, με το πασίγνωστο μέσο κοινωνικής δικτύωσης να κερδίζει τα τηλεοπτικά δικαιώματα του ισπανικού πρωταθλήματος για ορισμένες ασιατικές χώρες, κερδίζοντας την «κούρσα» από τη Sony.
Έτσι, παρότι μέχρι πρότινος το εν λόγω περιεχόμενο δεν ήταν καν διαθέσιμο σε κάποιες χώρες της γειτονικής ηπείρου, πλέον οι εκατομμύρια ενδιαφερόμενοι που κατοικούν σε αυτές θα έχουν τη δυνατότητα να το παρακολουθούν δωρεάν, ξεκινώντας από τη σεζόν που ξεκινάει την προσεχή Παρασκευή (17/08).
Σε ό,τι αφορά στη La Liga, σκοπός είναι η προώθηση του προϊόντος σε ένα κοινό που μέχρι τώρα ήταν ανεκμετάλλευτο από την ίδια, τουλάχιστον για τις επόμενες τρεις σεζόν, αφού το καλοκαίρι του 2021 το συμβόλαιο θα φτάσει στη λήξη του. Ο λόγος γίνεται για την Ινδία, το Αφγανιστάν, το Μπανγκλαντές, το Πακιστάν, το Σρι Λάνκα, το Μπουτάν, το Νεπάλ και τις Μαλδίβες, τη στιγμή που από μόνη της η πρώτη έχει φτάσει τους 270.000.000 χρήστες στο Facebook.
Εντούτοις, δεν έγιναν γνωστές οι οικονομικές λεπτομέρειες της συμφωνίας. Αρχικά δεν θα υφίστανται διαφημίσεις στη διάρκεια της προβολής των αγώνων, κάτι που ενδέχεται να αλλάξει στη διάρκεια των τριών αγωνιστικών περιόδων της συνεργασίας.
Από την πλευρά του, το Facebook γίνεται όλο και πιο δραστήριο στο χώρο της αθλητικής ψυχαγωγίας, ακολουθώντας την τάση της εποχής μαζί με άλλες εταιρείες – κολοσσούς που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο, αφού έχει εξασφαλίσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα τόσο για μερικά παιχνίδια της La Liga και της Serie A στη Μεγάλη Βρετανία, όσο και κάποια ακόμη από το πρωτάθλημα μπέιζμπολ στις ΗΠΑ.
πηγή: to10.gr
Έτσι, παρότι μέχρι πρότινος το εν λόγω περιεχόμενο δεν ήταν καν διαθέσιμο σε κάποιες χώρες της γειτονικής ηπείρου, πλέον οι εκατομμύρια ενδιαφερόμενοι που κατοικούν σε αυτές θα έχουν τη δυνατότητα να το παρακολουθούν δωρεάν, ξεκινώντας από τη σεζόν που ξεκινάει την προσεχή Παρασκευή (17/08).
Σε ό,τι αφορά στη La Liga, σκοπός είναι η προώθηση του προϊόντος σε ένα κοινό που μέχρι τώρα ήταν ανεκμετάλλευτο από την ίδια, τουλάχιστον για τις επόμενες τρεις σεζόν, αφού το καλοκαίρι του 2021 το συμβόλαιο θα φτάσει στη λήξη του. Ο λόγος γίνεται για την Ινδία, το Αφγανιστάν, το Μπανγκλαντές, το Πακιστάν, το Σρι Λάνκα, το Μπουτάν, το Νεπάλ και τις Μαλδίβες, τη στιγμή που από μόνη της η πρώτη έχει φτάσει τους 270.000.000 χρήστες στο Facebook.
Εντούτοις, δεν έγιναν γνωστές οι οικονομικές λεπτομέρειες της συμφωνίας. Αρχικά δεν θα υφίστανται διαφημίσεις στη διάρκεια της προβολής των αγώνων, κάτι που ενδέχεται να αλλάξει στη διάρκεια των τριών αγωνιστικών περιόδων της συνεργασίας.
Από την πλευρά του, το Facebook γίνεται όλο και πιο δραστήριο στο χώρο της αθλητικής ψυχαγωγίας, ακολουθώντας την τάση της εποχής μαζί με άλλες εταιρείες – κολοσσούς που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο, αφού έχει εξασφαλίσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα τόσο για μερικά παιχνίδια της La Liga και της Serie A στη Μεγάλη Βρετανία, όσο και κάποια ακόμη από το πρωτάθλημα μπέιζμπολ στις ΗΠΑ.
πηγή: to10.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ