Ο Αλεξ Μαχαίρας έχει μια από τις πλέον επίζηλες δουλειές σε όλα τον πλανήτη αυτή τη στιγμή.
Ο 20χρονος, που έχει Ελληνα πατέρα και Κύπρια μητέρα, ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο - συνήθως στην πρώτη θέση- καθώς είναι ο άνθρωπος που δοκιμάζει τα νέα αεροπλάνα προτού παραδοθούν στους πελάτες τους.
Η συγκεκριμένη δουλειά περιλαμβάνει τη δοκιμή των καθισμάτων σε κάθε καμπίνα, το φαγητό και συνήθως ένα με δύο ποτήρια σαμπάνια.
Στη συνέχεια ο ίδιος ανεβάζει τις φωτογραφίες που βγάζει στο Instagram και το Twitter.
Ο Αλεξ Μαχαίρας, μιλώντας στο Business Insider είπε ότι ενδιαφέρεται για την αεροπορία από τότε που θυμάται τον εαυτό του. Στα 14 τον προσέγγισαν για αεροπορικές αναλύσεις τηλεοπτικά δίκτυα όπως το BBC, το Sky News και το LBC, γεγονός που τον οδήγησε τελικά στον κόσμο Παραδόσεων αεροσκαφών.
«Γεννήθηκα σε ταξιδιωτικό σάκο», είπε στο BI.
«Υπάρχουν βίντεο με μένα ως παιδί που δείχνω συνέχεια προς τον ουρανό. Δεν το πήρα από την οικογένειά μου - οι γονείς μου δούλευαν στην εστίαση και στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, οπότε δεν είναι κληρονομικό.»
Μελετούσε αεροπλοΐα οπουδήποτε μπορούσε, και μάλιστα έκανε και μαθήματα. «Η οικογένειά μου αστειευόμενη έλεγε ότι στα οκτώ μου μπορούσα να πω τα λόγια για μια ασφαλή πτήση που ακούγονται από τα ηχεία σε πέντε διαφορετικές γλώσσες» πρόσθεσε.
Ο νεαρός διάβαζε μανιωδώς για τις τάσεις στην αεροπορία και εμπνεύστηκε από τον Ρίτσαρντ Μπράνσον, διαβάζοντας την αυτοβιογραφία του σε πολύ νεαρή ηλικία.
Ο 20χρονος, που έχει Ελληνα πατέρα και Κύπρια μητέρα, ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο - συνήθως στην πρώτη θέση- καθώς είναι ο άνθρωπος που δοκιμάζει τα νέα αεροπλάνα προτού παραδοθούν στους πελάτες τους.
Η συγκεκριμένη δουλειά περιλαμβάνει τη δοκιμή των καθισμάτων σε κάθε καμπίνα, το φαγητό και συνήθως ένα με δύο ποτήρια σαμπάνια.
Στη συνέχεια ο ίδιος ανεβάζει τις φωτογραφίες που βγάζει στο Instagram και το Twitter.
Ο Αλεξ Μαχαίρας, μιλώντας στο Business Insider είπε ότι ενδιαφέρεται για την αεροπορία από τότε που θυμάται τον εαυτό του. Στα 14 τον προσέγγισαν για αεροπορικές αναλύσεις τηλεοπτικά δίκτυα όπως το BBC, το Sky News και το LBC, γεγονός που τον οδήγησε τελικά στον κόσμο Παραδόσεων αεροσκαφών.
«Γεννήθηκα σε ταξιδιωτικό σάκο», είπε στο BI.
«Υπάρχουν βίντεο με μένα ως παιδί που δείχνω συνέχεια προς τον ουρανό. Δεν το πήρα από την οικογένειά μου - οι γονείς μου δούλευαν στην εστίαση και στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, οπότε δεν είναι κληρονομικό.»
Μελετούσε αεροπλοΐα οπουδήποτε μπορούσε, και μάλιστα έκανε και μαθήματα. «Η οικογένειά μου αστειευόμενη έλεγε ότι στα οκτώ μου μπορούσα να πω τα λόγια για μια ασφαλή πτήση που ακούγονται από τα ηχεία σε πέντε διαφορετικές γλώσσες» πρόσθεσε.
Ο νεαρός διάβαζε μανιωδώς για τις τάσεις στην αεροπορία και εμπνεύστηκε από τον Ρίτσαρντ Μπράνσον, διαβάζοντας την αυτοβιογραφία του σε πολύ νεαρή ηλικία.
Με τον Ρίτσαρντ Μπράνσον
Σε ηλικία μόλις 14 ετών, τον προσέγγισαν από έναν βρετανικό ραδιοφωνικό σταθμό ο οποίος είχε παρατηρήσει την ανάλυσή του σχετικά με την αεροπορική βιομηχανία στο Twitter κι από τότε η καριέρα του... εκτινάχθηκε.
Πλέον, στα 20 του, μπορεί να επαίρεται πως γυρνάει όλη την υφήλιο όχι μόνο... δωρεάν, αλλά έναντι αδράς αμοιβής για να προσφέρει τις γνώσεις του και την τεχνογνωσία του.
Σε ηλικία μόλις 14 ετών, τον προσέγγισαν από έναν βρετανικό ραδιοφωνικό σταθμό ο οποίος είχε παρατηρήσει την ανάλυσή του σχετικά με την αεροπορική βιομηχανία στο Twitter κι από τότε η καριέρα του... εκτινάχθηκε.
Πλέον, στα 20 του, μπορεί να επαίρεται πως γυρνάει όλη την υφήλιο όχι μόνο... δωρεάν, αλλά έναντι αδράς αμοιβής για να προσφέρει τις γνώσεις του και την τεχνογνωσία του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ