Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

ΑΝ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΣ MACLAREN MP4 GT3 ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΨΕΤΕ ΤΟΥΣ... ΚΟΥΒΑΔΕΣ ΣΑΣ!

Όταν σε λένε MacLaren, έχεις ένα εκθαμβωτικό πορτοκαλί χρώμα, δεν έχεις στρόγγυλο τιμόνι αλλά έχεις απίστευτης ομορφιάς μούρη, μια τεράστια αεροτομή στο πίσω μέρος, σε κατεβάζουν με ιδιαίτερη στοργή για να πατήσεις στην πίστα της Silverstone, τότε, σίγουρα, είσαι άλλη ράτσα!
Δείτε την MacLaren MP4 GT3 και διαβάστε τι εστί αυτό το εργαλείο:





Tι εστί ΜcLaren MP4-12C...
Το πρώτο supercar της McLaren στη μετά-Mercedes εποχή αναμφισβήτητα υποδηλώνει ότι άνεμος αλλαγής πνέει στο Woking.
Με την ονομασία MP4-12C που παραπέμπει στο μονοθέσιο της ομάδας που σχεδίασε ο Neil Oatley και οδήγησαν ο Mika Hakkinen και ο David Coulthardστο Πρωτάθλημα της Formula 1 του 1997 (σημείωσαν συνολικά 3 νίκες), η ΜcLaren θέλει να υποδηλώσει εμμέσως πλην σαφώς τη μεταφορά τεχνογνωσίας της από τα μονοθέσια στο αυτοκίνητο παραγωγής. Βεβαίως το «C» στην ονομασία προφανώς αναφέρεται στην coupe εκδοχή του αμαξώματος, ενώ αφήνει υποσχέσεις και για ένα μελλοντικό roadster.
Στο εσωτερικό την παράσταση κλέβει το κεντρικά τοποθετημένο και μεγάλο στροφόμετρο όπου η κόκκινη περιοχή ξεκινάει από τις 8.500 σ.α.λ. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι τα χειριστήρια του κλιματισμού είναι ενσωματωμένα στα πάνελ των θυρών.
Κάτω από το εντυπωσιακό περιτύλιγμα κρύβεται ένας V8 κινητήρας 3,8 λίτρων τοποθετημένος στο κέντρο. Με τη βοήθεια δύο turbo και μεταβλητού χρονισμού στις βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής, η απόδοσή του φτάνει τους 600 ίππους και τα 600 Nm ροπής εκ των οποίων το 80% είναι διαθέσιμο μόλις από τις 2.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας είναι εξολοκλήρου κατασκευασμένος από τη McLaren και το όριο περιστροφής του ξεπερνάει τις 8.5000 σ.α.λ.
Η κίνηση φυσικά μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός ημιαυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 7 σχέσεων το οποίο διαθέτει διπλό συμπλέκτη. Το πλαίσιο του βρετανικού διθέσιου σπορ αυτοκινήτου είναι τύπου «μπανιέρας» και είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα γεγονός που το καθιστά εξαιρετικά ελαφρύ (ζυγίζει μόλις 80 κιλά) και δύσκαμπτο. Ο συνδυασμός όλων αυτών σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες εκτοξεύει την MP4-12C στα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε λιγότερα από 3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου αναμένεται να ξεπερνάει τα 320 χλμ./ώρα.
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η McLaren επέλεξε ένα «συμβατικό» σύστημα πέδησης αποτελούμενο από χαλύβδινους και όχι κεραμικούς δίσκους, αλλά σύμφωνα με τους ιθύνοντες της εταιρίας τα συγκεκριμένα φρένα είναι πιο ελαφριά από τα κεραμικά. Εκτός αυτού συνδυάζονται με ένα «σοφιστικέ» σύστημα το οποίο μειώνει την υποστροφή φρενάροντας τον εσωτερικό πίσω τροχό.
Βεβαίως, κατά την άποψή μας η συγκεκριμένη επιλογή έγινε και για τη μείωση του συνολικού κόστους το οποίο αναμένεται να ξεπεράσει αυτό της Ferrari 458 Italia, της Lamborghini Gallardo LP560-4 ή ακόμα και της Mercedes-Benz SLS.
Η τιμή του νέου supercar της McLaren στη γερμανική και στη βρετανική αγορά έχει οριστεί στα 200.000 ευρώ.
Η παραγωγή του νέου supercar της McLaren θα ξεκινήσει το 2011 και στο πλάνο της εταιρίας είναι να κατασκευάζει 1.000 κομμάτια ετησίως εκ των οποίων το 1/4 θα διατεθεί στην εγχώρια αγορά της Μεγάλης Βρετανίας, ενώ άλλο 1/4 θα διατεθεί προς πώληση πέρα από τον Ατλαντικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ